Skocz do zawartości
  • 0

PIN dla administratora.


STEINER
 Udostępnij

Pytanie

Elo wie ktoś co spierdzieliłem w tym skrypcie?

LINK: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Dokładniej po wpisaniu komendy /pin 123456789 i tak nic nie można pisać. Nie ma błedów po rl skryptu.

 

//Podaj link do skryptu @SkQuerY

Edytowane przez JPablo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{pin.1} = 1
	{pin.2} = 2
	{pin.3} = 3
	{pin.4} = 4
	{pin.5} = 5
	{pin.6} = 6
	{pin.7} = 7
	{pin.8} = 8
	{pin.9} = 9
	{pin.status.%player%} = false
command /pin [<text>]:
  	trigger:
  		{pin.status} is true:
  			arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"
  				send "&aPIN zaakceptowany!"
  				set {pin.status.%player%} to false
  			else:
  				send "&cPIN odrzucony!"
		{pin.status.%player%} is false:
  			send "&cJuz wpisywales PIN!"
on join:
	if player have permission "default.op" or "*":
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
  	player is op:
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
on command:    
    if {pin.status.%player%} is true:    
        if command is "l" or "login":
            cancel event        
            send "&cNieprawidlowe haslo!" to player
  		if command is "pin":
  			stop

Pamiętaj że AuthMe może blokować komendę /pin 

Edytowane przez Rejszpat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
1 minutę temu, Rejszpat napisał:
variables:
	{pin.1} = 1
	{pin.2} = 2
	{pin.3} = 3
	{pin.4} = 4
	{pin.5} = 5
	{pin.6} = 6
	{pin.7} = 7
	{pin.8} = 8
	{pin.9} = 9
	{pin.status.%player%} = false
command /pin [<text>]:
  	trigger:
  		{pin.status} is true:
  			arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"
  				send "&aPIN zaakceptowany!"
  				set {pin.status.%player%} to false
  			else:
  				send "&cPIN odrzucony!"
		{pin.status.%player%} is false:
  			send "&cJuz wpisywales PIN!"
on join:
	if player have permission "default.op" or "*":
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
  	player is op:
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
on command:    
    if {pin.status.%player%} is true:    
        if command is "l" or "login":
            cancel event        
            send "&cNieprawidlowe haslo!" to player
  		if command is "pin":
  			stop

 

Sprawdzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Drobna zmiana:

variables:
	{pin.1} = 1
	{pin.2} = 2
	{pin.3} = 3
	{pin.4} = 4
	{pin.5} = 5
	{pin.6} = 6
	{pin.7} = 7
	{pin.8} = 8
	{pin.9} = 9
	{pin.status.%player%} = false
command /pin [<text>]:
  	trigger:
  		{pin.status.%player%} is true:
  			arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%":
  				send "&aPIN zaakceptowany!"
  				set {pin.status.%player%} to false
  			arg 1 is not "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%":
  				send "&cPIN odrzucony!"
		{pin.status.%player%} is false:
  			send "&cJuz wpisywales PIN!"
on join:
	if player have permission "default.op" or "*":
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
  	player is op:
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
on command:    
    if {pin.status.%player%} is true:    
        if command is "l" or "login":
            cancel event        
            send "&cNieprawidlowe haslo!" to player
		if command is "pin":
			stop

 

Edytowane przez Rejszpat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 minuty temu, SkQuerY napisał:

Sprawdzę

Spoiler

[20:51:26 INFO]: [Skript] Reloading steinerAdmin.sk...
[20:51:26 ERROR]: indentation error: expected 3 tabs, but found 4 tabs (steinerAdmin.sk, line 16: send "&aPIN zaakceptowany!"')
[20:51:26 ERROR]: indentation error: expected 3 tabs, but found 4 tabs (steinerAdmin.sk, line 17: set {pin.status.%player%} to false')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.status} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 14: {pin.status} is true:')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.1} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.2} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.3} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.4} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.5} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.6} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.7} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.8} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 WARN]: Possible name conflict of variables {pin.9} and {pin.%player%} (there might be more conflicts). (steinerAdmin.sk, line 15: arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%"')
[20:51:26 ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (steinerAdmin.sk, line 18: else:')
[20:51:26 INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading steinerAdmin.sk!

Błędy w spoilerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{pin.1} = 1
	{pin.2} = 2
	{pin.3} = 3
	{pin.4} = 4
	{pin.5} = 5
	{pin.6} = 6
	{pin.7} = 7
	{pin.8} = 8
	{pin.9} = 9
	{pin.status.%player%} = false
command /pin [<text>]:
  	trigger:
  		{pin.status.%player%} is true:
  			arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%":
  				send "&aPIN zaakceptowany!"
  				set {pin.status.%player%} to false
  			arg 1 is not "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%":
  				send "&cPIN odrzucony!"
		{pin.status.%player%} is false:
  			send "&cJuz wpisywales PIN!"
on join:
	if player have permission "default.op" or "*":
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
  	player is op:
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
on command:    
    if {pin.status.%player%} is true:    
        if command is "l" or "login":
            cancel event        
            send "&cNieprawidlowe haslo!" to player
		if command is "pin":
			stop

Wersja ostateczna - prawdopodobnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Rejszpat napisał:
variables:
	{pin.1} = 1
	{pin.2} = 2
	{pin.3} = 3
	{pin.4} = 4
	{pin.5} = 5
	{pin.6} = 6
	{pin.7} = 7
	{pin.8} = 8
	{pin.9} = 9
	{pin.status.%player%} = false
command /pin [<text>]:
  	trigger:
  		{pin.status.%player%} is true:
  			arg 1 is "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%":
  				send "&aPIN zaakceptowany!"
  				set {pin.status.%player%} to false
  			arg 1 is not "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%":
  				send "&cPIN odrzucony!"
		{pin.status.%player%} is false:
  			send "&cJuz wpisywales PIN!"
on join:
	if player have permission "default.op" or "*":
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
  	player is op:
		set {pin.status.%player%} to true
		stop
on command:    
    if {pin.status.%player%} is true:    
        if command is "l" or "login":
            cancel event        
            send "&cNieprawidlowe haslo!" to player
		if command is "pin":
			stop

Wersja ostateczna - prawdopodobnie 

Spoiler

[21:00:21 INFO]: [Skript] Reloading steinerAdmin.sk...
[21:00:21 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (steinerAdmin.sk, line 18: arg 1 is not "%{pin.1}%%{pin.2}%%{pin.3}%%{pin.4}%%{pin.5}%%{pin.6}%%{pin.7}%%{pin.8}%%{pin.9}%":')
[21:00:21 INFO]: [Skript] Successfully reloaded steinerAdmin.sk.
>

Ostrzezenie w spoilerze. 

p.s nie działa po wpisaniu pin 123456789 nie mozna sie tez zalogowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, VaeNN napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Jesli pomoglem, daj + :D

Ale ty dałeś skrypt który jest dokładnie taki sam jak mój :v 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Masz... I już się wal z tym skryptem ten musi działać -.- 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
46 minut temu, Rejszpat napisał:

Ale ty dałeś skrypt który jest dokładnie taki sam jak mój :v 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Masz... I już się wal z tym skryptem ten musi działać -.- 

Dzięki

 

12 godzin temu, VaeNN napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Jesli pomoglem, daj + :D

Dzięki

 

 

Do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...