Poter2003 8 Opublikowano 3 października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 października 2017 Siema ogarnie ktos zeby komunikat sie nie wyswietał przy zmiennej? chance of {@szansa2}: if {drop.2.%player%} is true: add {@item2} to the player's inventory if {ukryj.wiad.%player% is true: send "{@msg2}" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 3 października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 października 2017 (edytowane) 20 minut temu, Poter2003 napisał: Siema ogarnie ktos zeby komunikat sie nie wyswietał przy zmiennej? chance of {@szansa2}: if {drop.2.%player%} is true: add {@item2} to the player's inventory if {ukryj.wiad.%player% is true: send "{@msg2}" to player If {ukryjWiad::%player%} is not true: Pamiętaj o poprawnym zapisie zmiennych. Jak coś to polecam obczaj sobie mój sdDrop Edytowane 3 października 2017 przez Quaczi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Poter2003 8 Opublikowano 3 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 października 2017 4 minuty temu, Quaczi napisał: If {ukryjWiad::%player%} is not true: Pamiętaj o poprawnym zapisie zmiennych. Ogarnał bys to? on mine of stone: cancel event delete block add cobblestone to player's inventory chance of {@szansa1}: if {drop.1.%player%} is true: add {@item1} to the player's inventory send "{@msg1}" to player chance of {@szansa2}: if {drop.2.%player%} is true: add {@item2} to the player's inventory send "{@msg2}" to player if {ukryjWiad::%player%} is not true: send "{@msg2}" to player chance of {@szansa3}: if {drop.3.%player%} is true: add {@item3} to the player's inventory send "{@msg3}" to player chance of {@szansa4}: if {drop.4.%player%} is true: add {@item4} to the player's inventory send "{@msg4}" to player chance of {@szansa5}: if {drop.5.%player%} is true: add {@item5} to the player's inventory send "{@msg5}" to player chance of {@szansa6}: if {drop.6.%player%} is true: add {@item6} to the player's inventory send "{@msg6}" to player chance of {@szansa7}: if {drop.7.%player%} is true: add {@item7} to the player's inventory send "{@msg7}" to player chance of {@szansa8}: if {drop.8.%player%} is true: add {@item8} to the player's inventory send "{@msg8}" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 3 października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 października 2017 chance of {@szansa2}: if {drop.2.%player%} is true: add {@item2} to the player's inventory if {ukryjWiad::%player%} is not true: send "{@msg2}" to player Jestem na telefonie także zamień wszystkie spacje na taby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Poter2003 8 Opublikowano 3 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 października 2017 6 minut temu, Quaczi napisał: chance of {@szansa2}: if {drop.2.%player%} is true: add {@item2} to the player's inventory if {ukryjWiad::%player%} is not true: send "{@msg2}" to player Jestem na telefonie także zamień wszystkie spacje na taby Ale zeby było tak na wyłaczanie tych powiadomien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 3 października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 października 2017 Command /wiad [<text>]: Trigger: If arg is "on": Set {ukryjWiad::%player%} to false Else: Set {ukryjWiad::%player%} to true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Poter2003 8 Opublikowano 4 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 października 2017 14 godzin temu, Quaczi napisał: chance of {@szansa2}: if {drop.2.%player%} is true: add {@item2} to the player's inventory if {ukryjWiad::%player%} is not true: send "{@msg2}" to player Chce zeby tutaj mozna było wyłączyc powiadomienia do wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Poter2003 8
Siema ogarnie ktos zeby komunikat sie nie wyswietał przy zmiennej?
chance of {@szansa2}:
if {drop.2.%player%} is true:
add {@item2} to the player's inventory
if {ukryj.wiad.%player% is true:
send "{@msg2}" to player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi