Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na amulet nie działa poprawnie


Random2178
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Tworzę skrypt na amulety. Amulety mają swój poziom wytrzymałości (max. = 5000). Mają one działać tak, że gdy gracz zakupi np. Amulet Szybkości,  to przy użyciu eventu "on any movement", będzie dodawało graczowi speeda (coś takie jak Buty Szybkości) oraz odejmowało 1 z wytrzymałości. W lore (opisie) amuletu ma pisać, ile pkt wytrzymałości danemu amuletowi jeszcze zostało. Gdy wytrzymałość spadnie do zera, amulet staje się bezużyteczny, nie dodaje już szybkości.

Oto kod:

 

A teraz przejdę do rzeczy:

Chyba zmienna nie działa poprawnie. Wartość zmiennej powinna spadać amuletowi (itemowi) a nie graczowi. W sensie, że np. gracz kupi amulet, wykorzysta go w połowie (wartość zmiennej będzie wynosiła 2500) i da go innemu graczowi (amulet ten nadal powinien mieć 2500 wytrzymałości) a sam kupi sobie drugi, ma on mieć 5000 wytrzymałości.

Mam nadzieję, że jasno opisałem problem. Jeśli nie, napisz, a poprawię.

Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc.

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Panie boże miej go w opiece.. Do zmiennej z amuletem dodałeś takie coś jak %player%, dlatego graczu odejmuje a nie amuletowi....

zrób tak że każdy amulet ma inną zmienną np jak dostanie amulet to amu.speed.1 jak dostanie kolejny to amu.speed.2 (najlepiej zrobić tak by to się samo dodawało.) nie wiem czy rozumiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, piotrus131102 napisał:

Panie boże miej go w opiece.. Do zmiennej z amuletem dodałeś takie coś jak %player%, dlatego graczu odejmuje a nie amuletowi....

zrób tak że każdy amulet ma inną zmienną np jak dostanie amulet to amu.speed.1 jak dostanie kolejny to amu.speed.2 (najlepiej zrobić tak by to się samo dodawało.) nie wiem czy rozumiesz.

No właśnie o to mi chodzi. Tylko jak takie coś zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...