Skocz do zawartości
  • 0

Dźwięki po śmierci


PiTeKLive
 Udostępnij

Pytanie

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			play raw sound "random.pop" at attacker with pitch 1 volume 100
			while location between attacker and victim < 50:
				if location between attacker and victim > 50:
					play raw sound "random.hit" at victim with pitch 1 volume 100
					send "Dzwiek zadzialal" to console #1
				wait 1 seconds
				send "Dzwiek dla %victim% powinien sie pojawic za chwile..." to console #2

poprawi mi to ktoś? błędy w konsoli:

 

sk reload odglosy
[14:56:03 INFO]: [Skript] Reloading odglosy.sk...
[14:56:03 ERROR]: '<...> < 50' can only accept a single object, not more (odglosy.sk, line 5: while location between attacker and victim < 50:')
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			play raw sound "random.pop" at attacker with pitch 1 volume 100
			play raw sound "random.hit" at victim with pitch 1 volume 100
			send "Dzwiek zadzialal" to console #1
			wait 1 seconds
			send "Dzwiek dla %victim% powinien sie pojawic za chwile..." to console #2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...