Skocz do zawartości
  • 0

Problem z skryptem na drop v2


Ogorek
 Udostępnij

Pytanie

Eh, same problemy z tym skrpytem

Teraz mam problem z wyświetlaniem, gdy w skrypcie zmieniłem procent z jakim ma wypadać dany item skrypt zignorował to. Przestał czytać zmienne... teraz drop można zmienic tylko przez komende

Miniaturka: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

variables:	{Diament} = 10	{wD} = 25on mine of stone:	if player's tool is iron pickaxe or diamond pickaxe:		if player's y-coordinate is smaller than {wD}:			chance of {Diament}%:				drop diamondcommand /stone [<text>] [<text>] [<text>]:	trigger:		if arg 1 is not set:			send "&9Diament&8: &b%{Diament}% proc. &7[Od %{wD}% w dol]" to playercommand /ustawdrop [<integer>]:	trigger:		if arg 1 is set:    			set {Diament} to arg 1
Edytowane przez Ogorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Hmm to może dodaj komendę która będzie przywracać wszystko do stanu początkowego ;)

variables:	{Diament} = 10	{wD} = 25on mine of stone:	if player's tool is iron pickaxe or diamond pickaxe:		if player's y-coordinate is smaller than {wD}:			chance of {Diament}%:				drop diamond command /stone [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is not set:			send "&9Diament&8: &b%{Diament}% proc. &7[Od %{wD}% w dol]" to player command /ustawdrop [<integer&gt]:	trigger:		if player has permission "drop.*":			if arg 1 is set:   				set {Diament} to arg 1			if arg 1 is not set:				set {Diament} to 5 #czyli tyle ile było na początku 

Czy nie za bardzo takie coś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...