Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem na drop


Ogorek

Pytanie

Siemanko! :)

Oto kawałek kodu skryptu

Ogólnie chodzi oto żeby admin mógł za pomocą komendy mógł zmieniać drop

oto błąd: Dołączona grafika

variables:	{Diament} = 1on mine of stone:	if player's tool is iron pickaxe or diamond pickaxe:		if player's y-coordinate is smaller than 25:			chance of {Diament}%:				drop diamondcommand /stone:	trigger:		send "Item jaki dropi z stone: Szansa" to player		send "Diament {diament}" to playercommand /ustawdrop [<text>]:	trigger:		set {Diament} to %argument-1%		broadcast "Weekendowy DROP: %argument-1%" 
Edytowane przez Ogorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A może być takie coś ?

@up Parrot mu nie działa zmienianie dropu komendą (nie jestem do końsa pewny czy tak da )

variables:	{Diament} = 1	{Diament} = 5on mine of stone:	if player's tool is iron pickaxe or diamond pickaxe:		if player's y-coordinate is smaller than 25:			chance of {Diament}%:				drop diamondcommand /stone:	trigger:		send "&7Szansa na drop ze stone'a:" to player		send "&7Diament &6%{diament}% proc." to playercommand /ustawdrop [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is "1":				add 1 to {Diament} 			broadcast "Weekendowy DROP: %{Diament}%" 		if arg 1 is "2":				add 2 to {Diament} 			broadcast "Weekendowy DROP: %{Diament}%" 		if arg 1 is "3":				add 3 to {Diament} 			broadcast "Weekendowy DROP: %{Diament}%" 		if arg 1 is "reset":			set {Diament} to 5

Tu sobie pozmieniaj :) Chyba o takie coś ci chodziło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Hydroax nie chodziło mi o dodawanie 1 % do dropu tylko, żeby komendą /ustawdrop i tu np. 50 robiło 50% na diaxa ;p

 

Więc nie do końca mi to pomogło ;v

Zobacz takie coś

variables:	{Diament} = 5on mine of stone:	if player's tool is iron pickaxe or diamond pickaxe:		if player's y-coordinate is smaller than 25:			chance of {Diament}%:				drop diamondcommand /stone:	trigger:		send "&7Szansa na drop ze stone'a:" to player		send "&7Diament &6%{diament}% proc." to playercommand /ustawdrop [<integer&gt]:	trigger:		if arg 1 is set:				set {Diament} to arg 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak jak pisałem dałem kawałek kodu, ten kod osobno działa,ale gdy chce go wpleść w cały skrypt nie działa :o a wszystko jest takie samo

 

@EDIT

już wiem czemu w całym skrypcie to nie działa w ustawdrop jest [<text&gt] zamiast [<integer&gt] :)

 

Masz lajka za pomoc ;)

Edytowane przez Ogorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...