Skocz do zawartości
  • 0

Drop do eq


Procix94
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

coś typu

on mine:    cancel event    delete event-block    give event-block to player    damage player's tool by 1

Tylko tutaj jak kopiesz kamień to do eq też wpada kamień a nie bruk to byś musiał się zrobić w takie coś:

on break:    if event-block is stone:        cancel event        delete event-block        give cobblestone to player        damage player's tool by 1    if event-block is jungle leaves:        cancel event        delete event-block        damage player's tool by 1    else:        cancel event        delete event-block        give event-block to player        damage player's tool by 1

Tam gdziemasz event-block is ... musisz to skopiować i wpisać co tam chcesz dodać

następnie zastopować event, usunąć ten blok (event-block) dać graczowi to co by wypadło z kopanego klocka poprzez

give <tu blok jaki chcemy aby wylatywał po rozwaleniu> to player

jeśli chcemy aby nic nie wypadało pomijamy tą linijkę

a następnie odejmujemy 1 użycie od narzędzia

 damage player's tool by 1

 

Mam nadzieję że pomogłem :)

Edytowane przez Hydorax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

coś typu

on mine:    cancel event    delete event-block    give event-block to player    damage player's tool by 1

Tylko tutaj jak kopiesz kamień to do eq też wpada kamień a nie bruk to byś musiał się zrobić w takie coś:

on break:    if event-block is stone:        cancel event        delete event-block        give cobblestone to player        damage player's tool by 1    if event-block is jungle leaves:        cancel event        delete event-block        damage player's tool by 1    else:        cancel event        delete event-block        give event-block to player        damage player's tool by 1

Tam gdziemasz event-block is ... musisz to skopiować i wpisać co tam chcesz dodać

następnie zastopować event, usunąć ten blok (event-block) dać graczowi to co by wypadło z kopanego klocka poprzez

give <tu blok jaki chcemy aby wylatywał po rozwaleniu> to player

jeśli chcemy aby nic nie wypadało pomijamy tą linijkę

a następnie odejmujemy 1 użycie od narzędzia

 damage player's tool by 1

 

Mam nadzieję że pomogłem :)

a to jest tskrypt na wszystkie bloki to eq czy tylko 1 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...