Sabat 1 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 on join: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%"Jeżeli przy starcie ma się %{imiegracza.%player%}% to wyświetla imie, lecz jeżeli nie ma takiej zmiennej to np każdy nazywa się <Nieznany>, tylko jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 shiworld 4 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 on join: if {imiegracza.%player%} is set: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%" else: set player's display name to "<Nieznany>"Spróbuj to, nie było testowane! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 on join: if {imiegracza.%player%} is set: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%" else: set player's display name to "<Nieznany>"Ahh, @UP szybszy :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 on join: if {imiegracza.%player%} is set:{imiegracza.%player%} is not an entity type Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 shiworld 4 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 (edytowane) A jak wygląda zmienna w 'variables'?{imiegracza.%player%} = true ? Jeśli tak to:on join: if {imiegracza.%player%} is true: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%" else: set player's display name to "<Nieznany>"@Dinekk^^ Mi kiedyś skrypt bez tego działać nie chciał Edytowane 8 sierpnia 2014 przez shiworld Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dinekkk 134 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 @shi Nie trzeba ustalać zmiennej w variables ;) @EDIT jak jest 'is not set' to nie potrzeba zmiennej, ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 wygląda ona tak:imiegracza.diesel132132, string, Van Canto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 shiworld 4 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 @upNie chodziło mi jednak o to, ale ok. Jest to jakaś komenda ustawiająca nick czy coś innego? Wytłumacz to postaram się pomóc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 on first join: set {imie.%player%} to truecommand /imie [<text>]: executable by: players trigger: if {imie.%player%} is true: if arg 1 is not set: send "&cWpisz: /imie <imie i nazwisko (spacja pomiedzy)>" if arg 1 is set: set player's display name to "%colored arg%" set player's tablist name to "%colored arg%" send "&2Od teraz jestes znany jako &d%colored arg%" set {imiegracza.%player%} to "%argument 1%" set {imie.%player%} to false else: set player's display name to "%player%" set player's tablist name to "%player%" send "Cos poszlo nie tak, sprobuj jeszcze raz." else: send "&4Juz nadales sobie imie." to playeron join: if %{imiegracza.%player%}% is set: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%" set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%" else: set player's display name to "Nieznany Wedrowiec" set player's tablist name to "Nieznany Wedrowiec" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 on first join: set {imie.%player%} to truecommand /imie [<text>]: executable by: players trigger: if {imie.%player%} is true: if arg 1 is not set: send "&cWpisz: /imie <imie i nazwisko (spacja pomiedzy)>" if arg 1 is set: set player's display name to "%colored arg%" set player's tablist name to "%colored arg%" send "&2Od teraz jestes znany jako &d%colored arg%" set {imiegracza.%player%} to "%argument 1%" set {imie.%player%} to false else: set player's display name to "%player%" set player's tablist name to "%player%" send "Cos poszlo nie tak, sprobuj jeszcze raz." else: send "&4Juz nadales sobie imie." to playeron join: if {imiegracza.%player%} is set: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%" set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%" else: set player's display name to "Nieznany Wedrowiec" set player's tablist name to "Nieznany Wedrowiec"Ale jak bedzie zmienialo nick to bedzie wszystich wywalalo bo Nieznany Wedrowiec to wiecej niz 16 znakow ._.I wywala ci jakies bledy inne bledy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 shiworld 4 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 Spróbuj:on first join: set {imie.%player%} to truecommand /imie [<text>]: executable by: players trigger: if {imie.%player%} is true: if arg 1 is not set: send "&cWpisz: /imie <imie i nazwisko (spacja pomiedzy)>" if arg 1 is set: set player's display name to "%colored arg%" set player's tablist name to "%colored arg%" send "&2Od teraz jestes znany jako &d%colored arg%" set {imiegracza.%player%} to "%argument 1%" set {imie.%player%} to false else: set player's display name to "%player%" set player's tablist name to "%player%" send "Cos poszlo nie tak, sprobuj jeszcze raz." else: send "&4Juz nadales sobie imie." to playeron join: if %{imiegracza.%player%}% is true: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%" set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%" else: set player's display name to "Nieznany Wedrowiec" set player's tablist name to "Nieznany Wedrowiec" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 on first join: set {imie.%player%} to truecommand /imie [<text>]: executable by: players trigger: if {imie.%player%} is true: if arg 1 is not set: send "&cWpisz: /imie <imie i nazwisko (spacja pomiedzy)>" if arg 1 is set: set player's display name to "%colored arg%" set player's tablist name to "%colored arg%" send "&2Od teraz jestes znany jako &d%colored arg%" set {imiegracza.%player%} to "%argument 1%" set {imie.%player%} to false else: set player's display name to "%player%" set player's tablist name to "%player%" send "Cos poszlo nie tak, sprobuj jeszcze raz." else: send "&4Juz nadales sobie imie." to playeron join: if %{imiegracza.%player%}% is true: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%" set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%" else: set player's display name to "Nieznany" set player's tablist name to "Nieznany"%{imiegracza.%player%}% is not an entity type Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 shiworld 4 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 Aaa no tak.. juz wiemon join: if {imiegracza.%player%} is true: set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%" set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%" else: set player's display name to "Nieznany" set player's tablist name to "Nieznany"Teraz będzie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 nie będzie, ale już dawo sam naprawiłem owy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Sabat 1
Jeżeli przy starcie ma się %{imiegracza.%player%}% to wyświetla imie, lecz jeżeli nie ma takiej zmiennej to np każdy nazywa się <Nieznany>, tylko jak to zrobić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi