Skocz do zawartości
  • 0

jeśli brak zmiennej to ...


Sabat

Pytanie

on join:    set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%"

Jeżeli przy starcie ma się %{imiegracza.%player%}% to wyświetla imie, lecz jeżeli nie ma takiej zmiennej to np każdy nazywa się <Nieznany>, tylko jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A jak wygląda zmienna w 'variables'?

{imiegracza.%player%} = true ?

 

Jeśli tak to:

on join:    if {imiegracza.%player%} is true:        set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%"    else:        set player's display name to "<Nieznany>"

@Dinekk

^^ Mi kiedyś skrypt bez tego działać nie chciał

Edytowane przez shiworld
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on first join:    set {imie.%player%} to truecommand /imie [<text&gt]:    executable by: players    trigger:        if {imie.%player%} is true:            if arg 1 is not set:                send "&cWpisz: /imie <imie i nazwisko (spacja pomiedzy)>"            if arg 1 is set:                set player's display name to "%colored arg%"                set player's tablist name to "%colored arg%"                send "&2Od teraz jestes znany jako &d%colored arg%"                set {imiegracza.%player%} to "%argument 1%"                set {imie.%player%} to false            else:                set player's display name to "%player%"                set player's tablist name to "%player%"                send "Cos poszlo nie tak, sprobuj jeszcze raz."        else:            send "&4Juz nadales sobie imie." to playeron join:    if %{imiegracza.%player%}% is set:        set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%"         set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%"     else:        set player's display name to "Nieznany Wedrowiec"        set player's tablist name to "Nieznany Wedrowiec"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on first join:    set {imie.%player%} to truecommand /imie [<text&gt]:    executable by: players    trigger:        if {imie.%player%} is true:            if arg 1 is not set:                send "&cWpisz: /imie <imie i nazwisko (spacja pomiedzy)>"            if arg 1 is set:                set player's display name to "%colored arg%"                set player's tablist name to "%colored arg%"                send "&2Od teraz jestes znany jako &d%colored arg%"                set {imiegracza.%player%} to "%argument 1%"                set {imie.%player%} to false            else:                set player's display name to "%player%"                set player's tablist name to "%player%"                send "Cos poszlo nie tak, sprobuj jeszcze raz."        else:            send "&4Juz nadales sobie imie." to playeron join:    if {imiegracza.%player%} is set:        set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%"         set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%"     else:        set player's display name to "Nieznany Wedrowiec"        set player's tablist name to "Nieznany Wedrowiec"

Ale jak bedzie zmienialo nick to bedzie wszystich wywalalo bo Nieznany Wedrowiec to wiecej niz 16 znakow ._.

I wywala ci jakies bledy inne bledy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spróbuj:

on first join:    set {imie.%player%} to truecommand /imie [<text&gt]:    executable by: players    trigger:        if {imie.%player%} is true:            if arg 1 is not set:                send "&cWpisz: /imie <imie i nazwisko (spacja pomiedzy)>"            if arg 1 is set:                set player's display name to "%colored arg%"                set player's tablist name to "%colored arg%"                send "&2Od teraz jestes znany jako &d%colored arg%"                set {imiegracza.%player%} to "%argument 1%"                set {imie.%player%} to false            else:                set player's display name to "%player%"                set player's tablist name to "%player%"                send "Cos poszlo nie tak, sprobuj jeszcze raz."        else:            send "&4Juz nadales sobie imie." to playeron join:    if %{imiegracza.%player%}% is true:        set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%"        set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%"    else:        set player's display name to "Nieznany Wedrowiec"        set player's tablist name to "Nieznany Wedrowiec"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on first join:    set {imie.%player%} to truecommand /imie [<text>]:    executable by: players    trigger:        if {imie.%player%} is true:            if arg 1 is not set:                send "&cWpisz: /imie <imie i nazwisko (spacja pomiedzy)>"            if arg 1 is set:                set player's display name to "%colored arg%"                set player's tablist name to "%colored arg%"                send "&2Od teraz jestes znany jako &d%colored arg%"                set {imiegracza.%player%} to "%argument 1%"                set {imie.%player%} to false            else:                set player's display name to "%player%"                set player's tablist name to "%player%"                send "Cos poszlo nie tak, sprobuj jeszcze raz."        else:            send "&4Juz nadales sobie imie." to playeron join:    if %{imiegracza.%player%}% is true:        set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%"        set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%"    else:        set player's display name to "Nieznany"        set player's tablist name to "Nieznany"

%{imiegracza.%player%}% is not an entity type

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Aaa no tak.. juz wiem

on join:    if {imiegracza.%player%} is true:        set player's display name to "%{imiegracza.%player%}%"        set player's tablist name to "%{imiegracza.%player%}%"    else:        set player's display name to "Nieznany"        set player's tablist name to "Nieznany"

Teraz będzie dobrze :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...