Slupik98 173 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 W zasadzie pytanie i problem :)Nie wiem jak dać by gracz w razie błędu javy, że to tak określę wykonywał komendę /l.Dałem on quit i on kick, ale to nie pomaga. Kawałek logów z serwera: [03:08:39 INFO]: Slupik98: /tntrun join tntrun1[03:08:50 INFO]: Slupik98 lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Połączenie zerwane przez drugą stronę I jak wbiłem faktycznie nadal grałem w minigrę :oCzy jest jakiś wydajny sposób na usunięcie takich błędów?Bo wystarczy że nacisnę czerwony krzyżyk i już buguję arenę... Albo po prostu offnie mi się net i też wychodzę bez wykonania komendy /lSprawa dosyć pilna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 Spróbuj jakoś tak: every 1 second: loop {gracze.w.minigrze::*}: set {_g} to loop-index parsed as player if {_g} is not online: # tu wklej kod (taki jak masz przy normalnym wychodzeniu) Slupik98 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 Najprosciej strzelic petle co np. 2 sekundy po graczch z areny i sprawdzac, czy sa online. :) Tylko pamietaj, o wyjatkach - np. Zostanie 2 gracz, albo np. oboje wyjda. Wtedy konczenie areny najwygodniej tez zrobic w petli co np. sekunde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 Jest 5 minigier, a będzie 7, do kazdej będzie po 8 aren(conajmniej), myślisz że to nie zlaguje serwera?Myślałem już trochę o tym rozwiązaniu, ale jakoś chętny na nie nie byłem. Może dałoby radę dać jakiś event typu on leave albo on diconnect? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Slupik98 173
W zasadzie pytanie i problem :)
Nie wiem jak dać by gracz w razie błędu javy, że to tak określę wykonywał komendę /l.
Dałem on quit i on kick, ale to nie pomaga. Kawałek logów z serwera:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi