Skocz do zawartości
  • 0

Komenda za itemy zansa %


eceton12345

Pytanie

command /crafting <text>:
    trigger:
        if arg 1 Is "jajko":
            if player has 4 tnt and 2 cobblestone and 1 torch:
                remove 4 tnt and 2 cobblestone and 1 torch from player
                give 1 383:50 to the player
            else:
                 send "[&cSERVER&r]&bNie masz odpowiednich przedmiotów!" to player
                 stop trigger        

Mam pytanie jak zrobic tak zeby byla szansa 40 % na powodzenie  tego craftingu a w przypadku niepowodzenia zabiera graczowi te itemy i pisze ze nie udalo sie wycraftowac jajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /crafting [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 Is "jajko":
            if player has 4 tnt and 2 cobblestone and 1 torch:
                remove 4 tnt and 2 cobblestone and 1 torch from player
                    chance of 40%:
                        give 1 383:50 to the player
                        stop
                    send "&cCrafting sie nie powiodl :("
            else:
                 send "[&cSERVER&r]&bNie masz odpowiednich przedmiotów!" to player
	

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...