Skocz do zawartości
  • 0

Troszkę coś się zrypało


uiuin
 Udostępnij

Pytanie

on mine of acacia wood:    if {drwal.%player%} is 83:	    add 12 to {drzewo.%player%}    else:	    cancel event	    send "&c&lTwoj Poziom drwala jest za niski"on mine of coal ore:    if {gornik.%player%} is 17:	    add 1 to {rudy.%player%}    else:	    cancel event	    send "&c&lTwoj Poziom gornika jest za niski"

Z acacia wood wszystko działa nie mogę zniszczyć i jest wiadomość ale z coal ore nic się nie dzieje wypada i nie ma wiadomości NIE WYWALA MI ERRORÓW PRZY RELOAD !

Proszę jeszcze żeby ktoś mi napisał jak zrobić zamiast if {gornik...... is 17 (czyli że jest 17) to że zmiena gornik musi być większa od 16

 

PS: Moja zmiena gornik dla mnie jest równa 1 więc z rudą węgla coś zrypałem

Edytowane przez uiuin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on mine of acacia wood: if {drwal.%player%} is 83:	 add 12 to {drzewo.%player%} else:	 cancel event	 send "&c&lTwoj Poziom drwala jest za niski"on mine of coal ore: if {gornik.%player%} is greater than 16:	 add 1 to {rudy.%player%} else:	 cancel event	 send "&c&lTwoj Poziom gornika jest za niski"
~ tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on mine of acacia wood: if {drwal.%player%} is 83:	 add 12 to {drzewo.%player%} else:	 cancel event	 send "&c&lTwoj Poziom drwala jest za niski"on mine of coal ore: if {gornik.%player%} is greater than 16:	 add 1 to {rudy.%player%} else:	 cancel event	 send "&c&lTwoj Poziom gornika jest za niski"
~ tapatalk

 

 

Niestety nie działa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on mine of acacia wood:    if {drwal.%player%} is 83:        add 12 to {drzewo.%player%}    else:        cancel event        send "&c&lTwoj Poziom drwala jest za niski"on mine of coal ore:    if {gornik.%player%} is greater than 16:        add 1 to {rudy.%player%}    else:        cancel event        send "&c&lTwoj Poziom gornika jest za niski"

Źle wytabowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on mine of acacia wood:    if {drwal.%player%} is 83:        add 12 to {drzewo.%player%}    else:        cancel event        send "&c&lTwoj Poziom drwala jest za niski"on mine of coal ore:    if {gornik.%player%} is greater than 16:        add 1 to {rudy.%player%}    else:        cancel event        send "&c&lTwoj Poziom gornika jest za niski"

Źle wytabowane

 

to też nie działa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ale jak ma wykopac item?

COAL to blok, coal to item, a coal ore to ruda.

może masz źle ustawione variables? :v

~ tapatalk

Nie. variables jest dobre ale i tak nic nie działa co dziwne nie wywala błędów :(

 

EDIT:

Już nie ma potrzeby ktoś mi pomógł i działa :)

Proszę to zamknąć

Edytowane przez uiuin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...