Nekromant 0 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2017 Witam otóż potrzebuje skryptu na bossy które będą respić sięw wybranym miejscu co jakiś czas (np co 3min) i wypadały z niegi skrzynie nazwane (potem to sobie zmienie narazie potrzebuje szablonu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2017 Spoiler on script load: loop {bosy::*}: if {bosy::%loop-index%::on/off} is "&2ON": make console execute command "boss on %loop-index%" command /boss [<text>] [<text>] [<text>]: permission: * permission message: &cNope! aliases: bos trigger: if arg-1 is not set: send "&c/boss stworz [nazwa] - &eTworzy bosa" send "&c/boss usun [nazwa] - &eUsuwa bosa" send "&c/boss info [nazwa] - &eInformacje o bosie" send "&c/boss zycie [nazwa] [liczba] - &eUstawia hp bosowi" send "&c/boss setspawn [nazwa] - &eUstawia spawn bosa" send "&c/boss setczas [nazwa] - &eUstawia czas respienia bosa" send "&c/boss drop [nazwa] - &eUstawia drop z bosa" send "&c/boss typ [nazwa] - &eUstawia typ bosa" send "&c/boss max [nazwa] [liczba] - &eUstawia max ilosc moba bosa" send "&c/boss on/off [nazwa] - &eUstawia status spawnu bosa" if arg-1 is "on": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: if {bosy::%arg-2%::on/off} is not "&2ON": if {bosy::%arg-2%::spawn} is set: if {bosy::%arg-2%::na.mapie} < 0: set {bosy::%arg-2%::na.mapie} to 0 if {bosy::%arg-2%::na.mapie} is not set: set {bosy::%arg-2%::na.mapie} to 0 set {bosy::%arg-2%::on/off} to "&2ON" send "&2Wlaczyles &eresp bosa &6%arg-2%" while {bosy::%arg-2%::on/off} is "&2ON": loop {bosy::%arg-2%::czas} times: wait 1 second if {bosy::%arg-2%::on/off} is not "&2ON": stop wait 1 tick if {bosy::%arg-2%::max} > {bosy::%arg-2%::na.mapie}: spawn {bosy::%arg-2%::typ} parsed as entity type at {bosy::%arg-2%::spawn} set name of last spawned entity to "&8[&4BOSS&8] &6%arg-2%" set max health of last spawned entity to {bosy::%arg-2%::hp}*2 heal last spawned entity add 1 to {bosy::%arg-2%::na.mapie} stop send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" if arg-1 is "off": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: set {bosy::%arg-2%::on/off} to "&4OFF" send "&cWylaczyles &eresp bosa &6%arg-2%" stop send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" if arg-1 is "typ": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: if arg-3 is not set: open chest with 1 rows named "Edytowanie typu" to player wait 2 tick format slot 0 of player with spawn egg named "&cTyp: &eZombi" to run [execute player command "boss typ %arg-2% zombie"] format slot 1 of player with spawn egg named "&cTyp: &eSzkielet" to run [execute player command "boss typ %arg-2% skeleton"] format slot 2 of player with spawn egg named "&cTyp: &eGigant" to run [execute player command "boss typ %arg-2% giant"] format slot 3 of player with spawn egg named "&cTyp: &ePigmen" to run [execute player command "boss typ %arg-2% zombie pigman"] format slot 4 of player with spawn egg named "&cTyp: &ePajak" to run [execute player command "boss typ %arg-2% spider"] format slot 5 of player with spawn egg named "&cTyp: &ePajak jaskiniowy" to run [execute player command "boss typ %arg-2% cave spider"] format slot 6 of player with spawn egg named "&cTyp: &eSlime" to run [execute player command "boss typ %arg-2% slime"] format slot 7 of player with spawn egg named "&cTyp: &eSilverfish" to run [execute player command "boss typ %arg-2% silverfish"] format slot 8 of player with red wool named "&cWyjscie" to close stop else: set {bosy::%arg-2%::typ} to arg-3 close player's inventory send "&eUstawiles typ bosa &6%arg-2% &ena &b%arg-3%" stop send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" if arg-1 is "drop": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: open chest with 3 rows named "Edytowanie dropu" to player wait 2 tick set {edit::%player%} to arg-2 set {_} to 0 loop {bosy::%arg-2%::drop::*}: if loop-value-2 is not air: set slot {_} of player's current inventory to loop-value-2 add 1 to {_} stop send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" if arg-1 is "setczas": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: if arg-3 parsed as integer is set: set {bosy::%arg-2%::czas} to arg-3 parsed as integer send "&eUstawiles czas spawnu bosa &6%arg-2% &ena &b%arg-3%" stop else: send "&4&lBlad&8:&c Poprawne uzycie &8/boss setczas %arg-2% [liczba]" send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" if arg-1 is "setspawn": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: set {bosy::%arg-2%::spawn} to location of player send "&eUstawiles spawn bosa &6%arg-2% &ena &b%location of player%" stop send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" if arg-1 is "zycie": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: if arg-3 parsed as integer is set: set {bosy::%arg-2%::hp} to arg-3 parsed as integer send "&eUstawiles hp bosa &6%arg-2% &ena &b%arg-3%" stop else: send "&4&lBlad&8:&c Poprawne uzycie &8/boss zycie %arg-2% [liczba]" if arg-1 is "max": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: if arg-3 parsed as integer is set: set {bosy::%arg-2%::max} to arg-3 parsed as integer send "&eUstawiles max bosa &6%arg-2% &ena &b%arg-3%" stop else: send "&4&lBlad&8:&c Poprawne uzycie &8/boss max %arg-2% [liczba]" send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" if arg-1 is "stworz": if arg-2 contains "&": send "&4&lBlad&8:&c Boss nie moze miec w nazie kolorow!" stop loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie juz istnieje!" stop set {bosy::%arg-2%} to true set {bosy::%arg-2%::hp} to 20 set {bosy::%arg-2%::czas} to 600 set {bosy::%arg-2%::typ} to "zombie" set {bosy::%arg-2%::max} to 10 set {bosy::%arg-2%::on/off} to "&4OFF" send "&eStworzyles bosa &6%arg-2%" if arg-1 is "usun": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: clear {bosy::%arg-2%} clear {bosy::%arg-2%::hp} clear {bosy::%arg-2%::czas} clear {bosy::%arg-2%::typ} clear {bosy::%arg-2%::spawn} clear {bosy::%arg-2%::typ} clear {bosy::%arg-2%::drop::*} clear {bosy::%arg-2%::max} send "&eUsunieto bosa &6%arg-2%" stop send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" if arg-1 is "info": loop {bosy::*}: if arg-2 is loop-index: send "&bNazwa &6%arg-2%" send "&bSTATUS: %{bosy::%arg-2%::on/off}%" send "&bHP: &2%{bosy::%arg-2%::hp}% serc " send "&bCzas respu: &2%{bosy::%arg-2%::czas}% sekund" send "&bTyp: &2%{bosy::%arg-2%::typ}%" send "&bMax: &2%{bosy::%arg-2%::max}%" if {bosy::%arg-2%::spawn} is set: send "&bSpawn: &2%{bosy::%arg-2%::spawn}%" else: send "&bSpawn: &cNie ustawiono" if size of {bosy::%arg-2%::drop::*} > 0: send "&bDrop: &2%{bosy::%arg-2%::drop::*}%" else: send "&bDrop: &cNie ustawiono" stop send "&4&lBlad&8:&c Boss o takiej nazwie nie istnieje!" on death: if uncolored name of victim contains "[BOSS] ": set {_nazwa} to uncolored name of victim replace all "[BOSS] " with "" in {_nazwa} if {bosy::%{_nazwa}%::na.mapie} > 1: remove 1 from {bosy::%{_nazwa}%::na.mapie} set drops to {bosy::%{_nazwa}%::drop::*} on inventory close: if inventory name of player's current inventory is "Edytowanie dropu": if {edit::%player%} is set: loop 3*9 times: if slot loop-number -1 of current inventory of player is not air: set {bosy::%{edit::%player%}%::drop::%loop-number%} to slot loop-number -1 of current inventory of player else: clear {bosy::%{edit::%player%}%::drop::%loop-number%} send "&eUstawiles drop bosa %{edit::%player%}%" clear {edit::%player%} troche zajeło ale masz jak bedziesz potrzebował pomocy to pisz na PW 1./boss - wszystkie komendy wymagana permisja "*" mozna zmienic ser123456, _xXCichyMleczXx_ i Patryczeq 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Nekromant 0
Witam otóż potrzebuje skryptu na bossy które będą respić sięw wybranym miejscu co jakiś czas (np co 3min) i wypadały z niegi skrzynie nazwane (potem to sobie zmienie narazie potrzebuje szablonu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi