Skocz do zawartości
  • 0

loop-block pod graczem


Kapo44

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

loop all blocks in radius 4 around the player:
   set loop-block-1 to 3:2
  wait 60 seconds
  loop all blocks in radius 99 around the player:
   loop-block-2 is 3:2
   set 3:2 to loop-block-1
on item hit:
 event-item is stone:
  loop all entities in radius 4 of event-location:
   damage loop-entities by 0.4 hearts
every second:
 loop all players:
  loop all blocks in radius 4 around the loop-player:
   loop-block is 3:2
   apply swiftness 1 to the loop-player for 1 second

 

zamiast tego around chciałbym aby loopowało pod graczem

(ps. co zrobić żeby po tych 60 sekundach bloki znów wracały do swojego ,stanu pierwotnego,?)

 

błędy:

[18:06:01 WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '3:2' with e.g. 'dirt:2'. (salwa.sk, line 20: set loop-block-1 to 3:2') [18:06:01 ERROR]: There's no loop that matches 'loop-block' (salwa.sk, line 23: loop-block-2 is 3:2') [18:06:01 ERROR]: '3:2' is not an entity type (salwa.sk, line 24: set 3:2 to loop-block-1') [18:06:01 WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '3:2' with e.g. 'dirt:2'. (salwa.sk, line 32: loop-block is 3:2') [18:06:01 INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while reloading salwa.sk!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...