Kapo44 0 Opublikowano 31 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2017 Hejka, wie ktoś może jak zrobić by loopowało bloki pod graczem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SupcioXD 37 Opublikowano 31 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2017 wyjaśnij troche to bardziej bo te "loopowało" nie zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kapo44 0 Opublikowano 31 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2017 loop all blocks in radius 4 around the player: set loop-block-1 to 3:2 wait 60 seconds loop all blocks in radius 99 around the player: loop-block-2 is 3:2 set 3:2 to loop-block-1 on item hit: event-item is stone: loop all entities in radius 4 of event-location: damage loop-entities by 0.4 hearts every second: loop all players: loop all blocks in radius 4 around the loop-player: loop-block is 3:2 apply swiftness 1 to the loop-player for 1 second zamiast tego around chciałbym aby loopowało pod graczem (ps. co zrobić żeby po tych 60 sekundach bloki znów wracały do swojego ,stanu pierwotnego,?) błędy: [18:06:01 WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '3:2' with e.g. 'dirt:2'. (salwa.sk, line 20: set loop-block-1 to 3:2') [18:06:01 ERROR]: There's no loop that matches 'loop-block' (salwa.sk, line 23: loop-block-2 is 3:2') [18:06:01 ERROR]: '3:2' is not an entity type (salwa.sk, line 24: set 3:2 to loop-block-1') [18:06:01 WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '3:2' with e.g. 'dirt:2'. (salwa.sk, line 32: loop-block is 3:2') [18:06:01 INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while reloading salwa.sk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bananowiec 23 Opublikowano 31 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2017 if block under block below player is 3:2: zrob to warunkiem Kapo44 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Meksa 88 Opublikowano 31 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2017 loop all blocks under the player: Może zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kapo44 0 Opublikowano 31 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2017 11 minut temu, Bananowiec napisał: if block under block below player is 3:2: zrob to warunkiem dzięki, ale jak zrobić żeby zamiast 1 bloku 9 się tak jakby oznaczało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 1 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2017 Zrób obszar który jest skanowany, od czegoś trzeba zacząć, następnie określ który kierunek ma być uważany za ten który potrzebujesz loop all blocks in radius 9 around the player: if loop-block under player is stone: send "Pod tobą jest kamień" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kapo44 0
Hejka, wie ktoś może jak zrobić by loopowało bloki pod graczem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi