Skocz do zawartości
  • 0

Zablkowac dodanie koxow do kowadla


DONING

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on rightclick on anvil:

<tab>if player's have 322:1 or 322:

<tab><tab>cancel event

<tab><tab>send "Nie mozesz otwierac kowadla majac zlote jablka w ekwipunku!"

Nie jestem pewny, czy potrzebujesz jakiegoś dodatku, skrypt sprawdza, czy gracz ma złote jabłko, bądź koxa, jeśli ma: kowadło się nie otworzy i wyśle wiadomość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
55 minut temu, Ewald napisał:

on rightclick on anvil:

<tab>if player's have 322:1 or 322:

<tab><tab>cancel event

<tab><tab>send "Nie mozesz otwierac kowadla majac zlote jablka w ekwipunku!"

Nie jestem pewny, czy potrzebujesz jakiegoś dodatku, skrypt sprawdza, czy gracz ma złote jabłko, bądź koxa, jeśli ma: kowadło się nie otworzy i wyśle wiadomość.

jest bład 'player's'is not entity type (s.sk ,line 38: if player"s have 322:1 or 322:') a nie ma tak ze jesli klikne koxem na kowadlo to sie nie otwiera a jak kilofem np. to sie otwiera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on rightclick on anvil:

<tab>if player have 322:1 or 322:

<tab><tab>cancel event

<tab><tab>send "Nie mozesz otwierac kowadla majac zlote jablka w ekwipunku!"

Poprawione
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

^Słuszna uwaga

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 

Jeśli pierwszy sposób nie zadziała, użyj drugiego, bo chyba chodzi o to, żeby gracz nie mógł zmienić nazwy koxa itp.

Potrzebujesz:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do pierwszego przykładu

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do drugiego przykładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on right click on anvil:
	set {anvil::open::status::%player%} to true
	player has golden apple item:
		set {_amount} to size of all golden apple item in player's inventory
	player has enchanted golden apple:
		set {_amount2} to size of all enchanted golden apple in player's inventory
	if {_amount} is bigger than 0:
		drop {_amount} golden apple item at player
	if {_amount2} is bigger than 0:
		drop {_amount} enchanted golden apple at player
on inventory close:
	if {anvil::open::status::%player%} is true:
		set {anvil::open::status::%player%} to false
on pickup:
	if event-item is golden apple item or enchanted golden apple:
		if {anvil::open::status::%player%} is true:
			cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, esej napisał:

on right click on anvil:
	set {anvil::open::status::%player%} to true
	player has golden apple item:
		set {_amount} to size of all golden apple item in player's inventory
	player has enchanted golden apple:
		set {_amount2} to size of all enchanted golden apple in player's inventory
	if {_amount} is bigger than 0:
		drop {_amount} golden apple item at player
	if {_amount2} is bigger than 0:
		drop {_amount} enchanted golden apple at player
on inventory close:
	if {anvil::open::status::%player%} is true:
		set {anvil::open::status::%player%} to false
on pickup:
	if event-item is golden apple item or enchanted golden apple:
		if {anvil::open::status::%player%} is true:
			cancel event

 

4 bledy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, esej napisał:

jakie?

'all enchanted golden apple in player' is not an item stack (s.sk,line 41: set {_amont2} to size to all enchanted golden apple in player;s inventory)'
'all enchanted golden apple in player' is not an item stack (s.sk,line 39: set {_amont} to size to all  golden apple in player;s inventory)'
'apple item at players' is not an entity type (s.sk line 43: drop {_amount} golden apple item as player'
'apple item at players' is not an entity type (s.sk line 45: drop {_amount} enchanted golden apple item as player'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Widzę , że przerabiałeś mój skrypt -.- 

Report za spam, ponieważ skrypt działa.

 

on right click on anvil:
	set {anvil::open::status::%player%} to true
	player has golden apple:0:
		set {_amount} to amount of all golden apple:0 in player's inventory
		remove all golden apple:0 from player
	player has golden apple:1:
		set {_amount2} to amount of all golden apple:1 in player's inventory
		remove all golden apple:1 from player
	if {_amount} is bigger than 0:
		set {_item1} to {_amount} of golden apple:0
		drop {_item1}
	if {_amount2} is bigger than 0:
		set {_item2} to {_amount2} of golden apple:1
		drop {_item2}
on inventory close:
	if {anvil::open::status::%player%} is true:
		set {anvil::open::status::%player%} to false
on pickup:
	if event-item is golden apple:0 or golden apple:1:
		if {anvil::open::status::%player%} is true:
			cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, esej napisał:

Widzę , że przerabiałeś mój skrypt -.- 

Report za spam, ponieważ skrypt działa.

 


on right click on anvil:
	set {anvil::open::status::%player%} to true
	player has golden apple:0:
		set {_amount} to amount of all golden apple:0 in player's inventory
		remove all golden apple:0 from player
	player has golden apple:1:
		set {_amount2} to amount of all golden apple:1 in player's inventory
		remove all golden apple:1 from player
	if {_amount} is bigger than 0:
		set {_item1} to {_amount} of golden apple:0
		drop {_item1}
	if {_amount2} is bigger than 0:
		set {_item2} to {_amount2} of golden apple:1
		drop {_item2}
on inventory close:
	if {anvil::open::status::%player%} is true:
		set {anvil::open::status::%player%} to false
on pickup:
	if event-item is golden apple:0 or golden apple:1:
		if {anvil::open::status::%player%} is true:
			cancel event

Niczego nie przerabiałem? WTF  takie coś mi dałeś prędzej:


on right click on anvil:
	set {anvil::open::status::%player%} to true
	player has golden apple item:
		set {_amount} to size of all golden apple item in player's inventory
	player has enchanted golden apple:
		set {_amount2} to size of all enchanted golden apple in player's inventory
	if {_amount} is bigger than 0:
		drop {_amount} golden apple item at player
	if {_amount2} is bigger than 0:
		drop {_amount} enchanted golden apple at player
on inventory close:
	if {anvil::open::status::%player%} is true:
		set {anvil::open::status::%player%} to false
on pickup:
	if event-item is golden apple item or enchanted golden apple:
		if {anvil::open::status::%player%} is true:
			cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...