DONING 6 Opublikowano 27 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2017 Chodzi o to ze nie mozna wsadzic koxow do kowadal a nw miecz mozna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 27 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2017 on rightclick on anvil: <tab>if player's have 322:1 or 322: <tab><tab>cancel event <tab><tab>send "Nie mozesz otwierac kowadla majac zlote jablka w ekwipunku!" Nie jestem pewny, czy potrzebujesz jakiegoś dodatku, skrypt sprawdza, czy gracz ma złote jabłko, bądź koxa, jeśli ma: kowadło się nie otworzy i wyśle wiadomość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DONING 6 Opublikowano 28 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 55 minut temu, Ewald napisał: on rightclick on anvil: <tab>if player's have 322:1 or 322: <tab><tab>cancel event <tab><tab>send "Nie mozesz otwierac kowadla majac zlote jablka w ekwipunku!" Nie jestem pewny, czy potrzebujesz jakiegoś dodatku, skrypt sprawdza, czy gracz ma złote jabłko, bądź koxa, jeśli ma: kowadło się nie otworzy i wyśle wiadomość. jest bład 'player's'is not entity type (s.sk ,line 38: if player"s have 322:1 or 322:') a nie ma tak ze jesli klikne koxem na kowadlo to sie nie otwiera a jak kilofem np. to sie otwiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 28 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 on rightclick on anvil: <tab>if player have 322:1 or 322: <tab><tab>cancel event <tab><tab>send "Nie mozesz otwierac kowadla majac zlote jablka w ekwipunku!" Poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bielecki 279 Opublikowano 28 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 @Ewald nic prostszego do obejścia - rzucasz sobie pod nogi koxa, otwierasz kowadło, kox wlatuje Ci do eq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 28 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 ^Słuszna uwaga Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Jeśli pierwszy sposób nie zadziała, użyj drugiego, bo chyba chodzi o to, żeby gracz nie mógł zmienić nazwy koxa itp. Potrzebujesz:Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do pierwszego przykładu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do drugiego przykładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 28 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 on right click on anvil: set {anvil::open::status::%player%} to true player has golden apple item: set {_amount} to size of all golden apple item in player's inventory player has enchanted golden apple: set {_amount2} to size of all enchanted golden apple in player's inventory if {_amount} is bigger than 0: drop {_amount} golden apple item at player if {_amount2} is bigger than 0: drop {_amount} enchanted golden apple at player on inventory close: if {anvil::open::status::%player%} is true: set {anvil::open::status::%player%} to false on pickup: if event-item is golden apple item or enchanted golden apple: if {anvil::open::status::%player%} is true: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DONING 6 Opublikowano 28 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 5 godzin temu, esej napisał: on right click on anvil: set {anvil::open::status::%player%} to true player has golden apple item: set {_amount} to size of all golden apple item in player's inventory player has enchanted golden apple: set {_amount2} to size of all enchanted golden apple in player's inventory if {_amount} is bigger than 0: drop {_amount} golden apple item at player if {_amount2} is bigger than 0: drop {_amount} enchanted golden apple at player on inventory close: if {anvil::open::status::%player%} is true: set {anvil::open::status::%player%} to false on pickup: if event-item is golden apple item or enchanted golden apple: if {anvil::open::status::%player%} is true: cancel event 4 bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 28 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DONING 6 Opublikowano 28 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 16 minut temu, esej napisał: jakie? 'all enchanted golden apple in player' is not an item stack (s.sk,line 41: set {_amont2} to size to all enchanted golden apple in player;s inventory)' 'all enchanted golden apple in player' is not an item stack (s.sk,line 39: set {_amont} to size to all golden apple in player;s inventory)' 'apple item at players' is not an entity type (s.sk line 43: drop {_amount} golden apple item as player' 'apple item at players' is not an entity type (s.sk line 45: drop {_amount} enchanted golden apple item as player' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 28 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 Widzę , że przerabiałeś mój skrypt Report za spam, ponieważ skrypt działa. on right click on anvil: set {anvil::open::status::%player%} to true player has golden apple:0: set {_amount} to amount of all golden apple:0 in player's inventory remove all golden apple:0 from player player has golden apple:1: set {_amount2} to amount of all golden apple:1 in player's inventory remove all golden apple:1 from player if {_amount} is bigger than 0: set {_item1} to {_amount} of golden apple:0 drop {_item1} if {_amount2} is bigger than 0: set {_item2} to {_amount2} of golden apple:1 drop {_item2} on inventory close: if {anvil::open::status::%player%} is true: set {anvil::open::status::%player%} to false on pickup: if event-item is golden apple:0 or golden apple:1: if {anvil::open::status::%player%} is true: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DONING 6 Opublikowano 28 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2017 4 godziny temu, esej napisał: Widzę , że przerabiałeś mój skrypt Report za spam, ponieważ skrypt działa. on right click on anvil: set {anvil::open::status::%player%} to true player has golden apple:0: set {_amount} to amount of all golden apple:0 in player's inventory remove all golden apple:0 from player player has golden apple:1: set {_amount2} to amount of all golden apple:1 in player's inventory remove all golden apple:1 from player if {_amount} is bigger than 0: set {_item1} to {_amount} of golden apple:0 drop {_item1} if {_amount2} is bigger than 0: set {_item2} to {_amount2} of golden apple:1 drop {_item2} on inventory close: if {anvil::open::status::%player%} is true: set {anvil::open::status::%player%} to false on pickup: if event-item is golden apple:0 or golden apple:1: if {anvil::open::status::%player%} is true: cancel event Niczego nie przerabiałem? WTF takie coś mi dałeś prędzej: on right click on anvil: set {anvil::open::status::%player%} to true player has golden apple item: set {_amount} to size of all golden apple item in player's inventory player has enchanted golden apple: set {_amount2} to size of all enchanted golden apple in player's inventory if {_amount} is bigger than 0: drop {_amount} golden apple item at player if {_amount2} is bigger than 0: drop {_amount} enchanted golden apple at player on inventory close: if {anvil::open::status::%player%} is true: set {anvil::open::status::%player%} to false on pickup: if event-item is golden apple item or enchanted golden apple: if {anvil::open::status::%player%} is true: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
DONING 6
Chodzi o to ze nie mozna wsadzic koxow do kowadal a nw miecz mozna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi