Skocz do zawartości
  • 0

[1.8] Skrypt na śnieżki / Stackowanie

Saskacz
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Żeby nie było, jestem zielony jeśli o to chodzi więc spytam żeby nie było.

Czy jest możliwe zrobienie skryptu który automatycznie wkładałby nam śnieżki lub itemy (no w tym wypadku śnieżki) ze slotów w eq do okna mini-craftingu (tego 2x2 w eq)?

Jeżeli tak to...

Liczą się dla mnie 2 rzeczy:

1. Aby skrypt był niewykrywalny

2. Aby działał dla gracza bez uprawnień.

=====================================================================================================================================

Druga sprawa to już osobny skrypt dla całego serwera.

Chodzi tutaj o to, aby przedmoty takie jak: Jajka, śnieżki itd. itd - przedmioty które nie mogą mieć 64 w stacku tylko 16 mogły się jednak stackować tak jak inne bloki i inne byty.

Prosiłbym dobrą duszyczkę o napisanie takiego skryptu w wolnej chwili, jeżeli się uda to może właściciel zgodzi się go wprowadzić.

Pozdrawiam serdecznie :)

(PS. Pierwsza opcja pisana w razie gdyby właściciel nie zgodził się tego dodać. Na dłuższą skale robienie bloków śniegu ze śnieżek jest wymagające a budowie aktualnie mam projekt który razem zajmuje blisko 130k bloków śniegu czyli musze wykopać blisko 510k śnieżek....a klikanie tego wszystkiego proste nie jest)

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Dnia 22.07.2017 o 16:50, Saskacz napisał:

Czy jest możliwe zrobienie skryptu który automatycznie wkładałby nam śnieżki lub itemy (no w tym wypadku śnieżki) ze slotów w eq do okna mini-craftingu (tego 2x2 w eq)?

Jeżeli tak to...

Liczą się dla mnie 2 rzeczy:

1. Aby skrypt był niewykrywalny

2. Aby działał dla gracza bez uprawnień.

Skrypty wgrywa się na serwer, wiec zrobienie "niewykrywalnego skrypta" jest niemożliwe. Co do wkładania przedmiotów do craftingu, nie łatwiej zabrać graczowi 4 śnieżki i dać 1 blok?

Dnia 22.07.2017 o 16:50, Saskacz napisał: