Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt Na Kliknięcie


DJ_CITROX
 Udostępnij

Pytanie

Siemka Mam Pytano ! Czy zrobił by mi ktoś że np jeżeli mam kulke magmy o nazwie " KOXXU " i jeżeli użyje ją ppm to usunie mi ją a da zestaw koxxa czyli helm , zbroja , spodnie , butki o nazwie " KOX " I Jeżeli np nałoże helm to dostane regeneracje 2 a jeżeli sciągne to odbierze efekt . A I jak zrobić aby np item o danej nazwie nigdy się nie mógł zniszczyć np podczas pvp ? Np ten helm koxa aby sie nie zniszczył ale aby był bez enchantów . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick:
  player's tool is magma cream named "KOXXU":
    remove 1 magma cream named "KOXXU" from player's inventory
    give player diamond helmet named "KOX"
    give player diamond chestplate named "KOX"
    give player diamond leggings named "KOX"
    give player diamond boots name "KOX"
 
on damage:
    victim is a player:
    loop all items in the victim's inventory:
      loop-item is diamond helmet named "KOX":
        repair loop-item
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a Dał byś jeszcze że jak nałoże np diamentowy helm o nazwie "KOX" to da mi regeneracje 2  a jak go sciągne to usunie mi regeneracje ? [ ten efekt co jeszt przypisany ] Za ten skrypt masz + jeszcze ten 1 mi napiszesz masz kolejny + ;)
 

A Mam taki skrypt na nazwanie itemku . czy mógł byś przerobić aby /lore line1 i zmieniało by 1 linijke a i aby działało &l&aNazw aaby było pogrubione itd ;)

O to skrypt na nazwe :

command /nazwa [<text&gt]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            set name of player's tool to "%colored arg%"
        else:
            send "&6Podaj nazwe przedmiotu!"

Edytowane przez DJ_CITROX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak napisze to podam tutaj kod, tylko sie boję że będzie się bugowało i będzie można tak sobie tą regeneracje dodawać X razy, ale zaraz coś ogarne i będzie spk

 

@EDIT: Może być coś takiego?

 

on damage:

  victim is a player:

    if {dwiesekundy.%victim%} is true:

  if player's helmet is diamond helmet named "KOX":

      apply regeneration 2 to the victim for 2 seconds

  set {dwiesekundy.%victim%} to false

      wait 2 seconds

      set {dwiesekundy.%victim%} to true

 

Nie testowane

 

@EDIT:

W WildSk lore jest zbugowane (chyba), ale ten kod powinien działać jak masz sk+

 

command /lore [<text&gt]:
 trigger:
   argument 1 is set:    
     set lore of player's tool to "&l%arg 1%"
   else:
     send "&6Podaj opis przedmiotu!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie mam sk+ . kurde nie da sie zrobić aby nałożyć i wtedy nada efekt a jak sciągnie to sie usunie efekt nadany ? a i nie działa to :

on damage:
    victim is a player:
        loop all items in the victim's inventory:
            loop-item is diamond helmet named "KOX":
                repair loop-item
 
bo item robi sie zielny [ wyczerpanie ] A i mam pytanko da sie w WS i sk zrobić aby item wygłądał jak by miał enchant a tak naprawde by go nie miał?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 1 second:	loop all players:		helmet of loop-player is diamond helmet:			chestplate of loop-player is diamond chestplate:				legging of loop-player is diamond leggings:					boots of loop-player is diamond boots:						apply speed 10 to loop-player for 10000 second						stop				remove speed from loop-player 

Działa, sprawdzałem. Możesz pozamieniać te diaxowe rzeczy, lub pousuwać niektóre ;D

Możesz też zmienić na inne efekty i ich siłę (tylko pamiętaj, że w dodawaniu i usuwaniu to dać).

Czas, jaki tam jest zostaw, ponieważ wtedy będzie xx:xx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 1 second:    loop all players:        helmet of loop-player is diamond helmet named "Nazwa":            chestplate of loop-player is diamond chestplate named "Nazwa":                legging of loop-player is diamond leggings named "Nazwa":                    boots of loop-player is diamond boots named "Nazwa":                        apply speed 10 to loop-player for 10000 second                        repair loop-player's helmet                        repair loop-player's chestplayer                        repair loop-player's leggings                        repair loop-player's boots                        stop                 remove speed from loop-player 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...