Skocz do zawartości
  • 0

/me i /do a radius


Sabat
 Udostępnij

Pytanie

siemka, napisałem coś takiego:

command /me [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /me text wiadomosci"        else:            broadcast "&d** %name of player% %coloured arg% **"command /do [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /do text wiadomosci"        else:            broadcast "&3* %coloured arg% [%name of player%] *"

Tylko nie wiem jak to zrobić by wiadomości wyświetlały się tylko w odległości 50 kratek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Proszę:

command /me [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /me text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to loop-player            stopcommand /do [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /do text wiadomosci"            stop        loop players in radiu 50 of player:            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to loop-player            stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Brak s w radiuS w /do ale nie działa, mam plugin herochat, ale moja wersja na górze wysyłała to na chat normalnie, więc to chyba nie od pluginu zależy

 

-------------------------------------------------------

EDIT:

 

ok okazalo sie ze inni gracze widza co napisze ale ten co wysyla /do nie widzi tego

Edytowane przez Sabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie

 

zrobilem cos takiego:

command /me [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /me text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to loop-player            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to player            stopcommand /do [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /do text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to loop-player            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to player            stop

Ale jak nie ma nikogo w poblirzu 50 kratek to nawet wysylajacy tego nie widzi.

Edytowane przez Sabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /me [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /me text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to loop-player            send "&d** %name of player% %coloured arg% **"            stopcommand /do [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /do text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to loop-player            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *"            stop

Próbowałem także z:

command /me [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /me text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to loop-player            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to player            stopcommand /do [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /do text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to loop-player            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to player            stop

 i efekt ten sam

Edytowane przez Sabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /me [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /me text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to loop-player            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to player            stopcommand /do [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /do text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to loop-player            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to player            stop

W komendzie /do masz tak, ze skript zapetli wszystkich graczy w obrebie 50 kratek, (i jezeli zapetli jakis graczy) to wtedy wysle wiadomosc do ciebie i do zapetlonych graczy, prosze kodzik :p

command /me [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /me text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to loop-player            send "&d** %name of player% %coloured arg% **" to player            stopcommand /do [<text&gt]:    trigger:        if arg is not set:            send "&aSprobuj: /do text wiadomosci"            stop        loop players in radius 50 of player:            send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to loop-player            stop        send "&3* %coloured arg% [%name of player%] *" to player
Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...