Vineroy 63 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 Cześć napisze mi ktoś skrypt na wyłączanie i włączanie dropu cobblestone w GUI? Daje naj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 baronerektor 0 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 (edytowane) function switchCobble(p: player): if {%{_p}%::cobble} is "&2Wlaczone": set {%{_p}%::cobble} to "&4Wylaczone" else: set {%{_p}%::cobble} to "&2Wlaczone" set slot 4 of {_p}'s current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%{_p}%::cobble}%" command /cobblestone: trigger: open chest with 1 rows named "&6Cobblestone!" to player set slot 4 of player's current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%player%::cobble}%" on inventory click: if name of player's current inventory is "&6Cobblestone!": if slot is 4: switchCobble(player) on mine of stone: if {%player%::cobble} is "&4Wylaczone": set {cobble} to true on spawn of cobblestone: if {cobble} is set: cancel event clear {cobble} on join: set {%player%::cobble} to "&2Wlaczone" Tutaj o wiele ładniejsza animacja.Tyko pamiętaj, aby się przelogować. Edytowane 22 czerwca 2017 przez KrejzolekPRO kapi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Vineroy 63 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 (edytowane) Godzinę temu, KrejzolekPRO napisał: function switchCobble(p: player): if {%{_p}%::cobble} is "&2Wlaczone": set {%{_p}%::cobble} to "&4Wylaczone" else: set {%{_p}%::cobble} to "&2Wlaczone" set slot 4 of {_p}'s current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%{_p}%::cobble}%" command /cobblestone: trigger: open chest with 1 rows named "&6Cobblestone!" to player set slot 4 of player's current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%player%::cobble}%" on inventory click: if name of player's current inventory is "&6Cobblestone!": if slot is 4: switchCobble(player) on mine of stone: if {%player%::cobble} is "&4Wylaczone": set {cobble} to true on spawn of cobblestone: if {cobble} is set: cancel event clear {cobble} on join: set {%player%::cobble} to "&2Wlaczone" Tutaj o wiele ładniejsza animacja.Tyko pamiętaj, aby się przelogować. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Błędy @KrejzolekPRO Edytowane 22 czerwca 2017 przez Vineroy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Vineroy napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Błędy @KrejzolekPRO Wszystko działa, testowałem: function switchCobble(p: player): if {%{_p}%::cobble} is "&2Wlaczone": set {%{_p}%::cobble} to "&4Wylaczone" else: set {%{_p}%::cobble} to "&2Wlaczone" set slot 4 of {_p}'s current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%{_p}%::cobble}%" command /cobblestone: trigger: open chest with 1 rows named "&6Cobblestone!" to player set slot 4 of player's current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%player%::cobble}%" on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&6Cobblestone!": if clicked slot is 4: switchCobble(player) cancel event on mine of stone: if {%player%::cobble} is "&4Wylaczone": set {cobble} to true on item spawn of cobblestone: if {cobble} is set: cancel event clear {cobble} on join: set {%player%::cobble} to "&2Wlaczone" Masz WildSkript? Edytowane 22 czerwca 2017 przez KrejzolekPRO kapi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Vineroy 63 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 2 godziny temu, KrejzolekPRO napisał: Wszystko działa, testowałem: function switchCobble(p: player): if {%{_p}%::cobble} is "&2Wlaczone": set {%{_p}%::cobble} to "&4Wylaczone" else: set {%{_p}%::cobble} to "&2Wlaczone" set slot 4 of {_p}'s current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%{_p}%::cobble}%" command /cobblestone: trigger: open chest with 1 rows named "&6Cobblestone!" to player set slot 4 of player's current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%player%::cobble}%" on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&6Cobblestone!": if clicked slot is 4: switchCobble(player) cancel event on mine of stone: if {%player%::cobble} is "&4Wylaczone": set {cobble} to true on item spawn of cobblestone: if {cobble} is set: cancel event clear {cobble} on join: set {%player%::cobble} to "&2Wlaczone" Masz WildSkript? switchcobble(p:player) is not a text linia 4 switchcobble(player) is not a boolean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 Masz złą wersje skriptu, która nie obsługuję funkcji. Pobierz Skript 2.2 Fixes kapi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Vineroy 63 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 6 minut temu, KrejzolekPRO napisał: Masz złą wersje skriptu, która nie obsługuję funkcji. Pobierz Skript 2.2 Fixes Okey a tak z innej beczki ogarniasz yml? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 (edytowane) Teraz, Vineroy napisał: Okey a tak z innej beczki ogarniasz yml? Pewnie, że tak. Napisz na pw. Edytowane 22 czerwca 2017 przez KrejzolekPRO kapi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Vineroy 63
Cześć napisze mi ktoś skrypt na wyłączanie i włączanie dropu cobblestone w GUI?
Daje naj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi