Skocz do zawartości
  • 0

Drop cobblestone


Vineroy
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
function switchCobble(p: player):
	if {%{_p}%::cobble} is "&2Wlaczone":
		set {%{_p}%::cobble} to "&4Wylaczone"
	else:
		set {%{_p}%::cobble} to "&2Wlaczone"
	set slot 4 of {_p}'s current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%{_p}%::cobble}%"

command /cobblestone:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&6Cobblestone!" to player
		set slot 4 of player's current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%player%::cobble}%"
		
on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&6Cobblestone!":
		if slot is 4:
			switchCobble(player)

on mine of stone:
	if {%player%::cobble} is "&4Wylaczone":
		set {cobble} to true

on spawn of cobblestone:
	if {cobble} is set:
		cancel event
		clear {cobble}

on join:
	set {%player%::cobble} to "&2Wlaczone"

Tutaj o wiele ładniejsza animacja.Tyko pamiętaj, aby się przelogować.

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, KrejzolekPRO napisał:

function switchCobble(p: player):
	if {%{_p}%::cobble} is "&2Wlaczone":
		set {%{_p}%::cobble} to "&4Wylaczone"
	else:
		set {%{_p}%::cobble} to "&2Wlaczone"
	set slot 4 of {_p}'s current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%{_p}%::cobble}%"

command /cobblestone:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&6Cobblestone!" to player
		set slot 4 of player's current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%player%::cobble}%"
		
on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&6Cobblestone!":
		if slot is 4:
			switchCobble(player)

on mine of stone:
	if {%player%::cobble} is "&4Wylaczone":
		set {cobble} to true

on spawn of cobblestone:
	if {cobble} is set:
		cancel event
		clear {cobble}

on join:
	set {%player%::cobble} to "&2Wlaczone"

Tutaj o wiele ładniejsza animacja.Tyko pamiętaj, aby się przelogować.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Błędy

@KrejzolekPRO

Edytowane przez Vineroy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Vineroy napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Błędy

@KrejzolekPRO

Wszystko działa, testowałem:

function switchCobble(p: player):
	if {%{_p}%::cobble} is "&2Wlaczone":
		set {%{_p}%::cobble} to "&4Wylaczone"
	else:
		set {%{_p}%::cobble} to "&2Wlaczone"
	set slot 4 of {_p}'s current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%{_p}%::cobble}%"

command /cobblestone:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&6Cobblestone!" to player
		set slot 4 of player's current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%player%::cobble}%"
		
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&6Cobblestone!":
		if clicked slot is 4:
			switchCobble(player)
			cancel event

on mine of stone:
	if {%player%::cobble} is "&4Wylaczone":
		set {cobble} to true

on item spawn of cobblestone:
	if {cobble} is set:
		cancel event
		clear {cobble}

on join:
	set {%player%::cobble} to "&2Wlaczone"

Masz WildSkript?

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, KrejzolekPRO napisał:

Wszystko działa, testowałem:


function switchCobble(p: player):
	if {%{_p}%::cobble} is "&2Wlaczone":
		set {%{_p}%::cobble} to "&4Wylaczone"
	else:
		set {%{_p}%::cobble} to "&2Wlaczone"
	set slot 4 of {_p}'s current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%{_p}%::cobble}%"

command /cobblestone:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&6Cobblestone!" to player
		set slot 4 of player's current inventory to cobblestone named "&6Cobblestone" with lore "&7Wypadanie: %{%player%::cobble}%"
		
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&6Cobblestone!":
		if clicked slot is 4:
			switchCobble(player)
			cancel event

on mine of stone:
	if {%player%::cobble} is "&4Wylaczone":
		set {cobble} to true

on item spawn of cobblestone:
	if {cobble} is set:
		cancel event
		clear {cobble}

on join:
	set {%player%::cobble} to "&2Wlaczone"

Masz WildSkript?

switchcobble(p:player) is not  a text linia 4

switchcobble(player) is not a boolean

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...