Skocz do zawartości
  • 0

Custom Damage


FroGiS
 Udostępnij

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
30 minut temu, JPablo napisał:
on damage:
	attacker is a player
	if attacker's tool is diamond sword named "Uczcie się":
		set {_dam} to integer between 20 and 30
		damage victim by {_dam}

Powinno działać aczkolwiek nie testowałem

Chodzi o to aby brało dmg z lore tak jak w lore mam napisane tak żeby zadawał dmg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:
	attacker is player:
		set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: "
			replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l}
			set {_lore::*} to {_l} split at "-"
			set {_min} to {_lore::0}
			set {_max} to {_lore::1}
			set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max}
			set damage to {_dmg}
command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]:
	permission: *
	trigger:
		set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%"

jak nie dziala zmien {_lore::0} na {_lore::1} a {_lore::1} na {_lore::2}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, JPablo napisał:

To w lore masz

Zadaje obrażeń 20-30

Skrypt losuje za każdym uderzeniem ilość dmg i zadaje od 20 do 30

 

Jak masz więcej itemów niestety musisz robić takim sposobem, innego raczej nie ma

Chodzi mi coś jak szymonjjay

 

 

6 minut temu, szymonjjay napisał:
on damage:
	attacker is player:
		set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: "
			replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l}
			set {_lore::*} to {_l} split at "-"
			set {_min} to {_lore::0}
			set {_max} to {_lore::1}
			set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max}
			set damage to {_dmg}
command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]:
	permission: *
	trigger:
		set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%"

jak nie dziala zmien {_lore::0} na {_lore::1} a {_lore::1} na {_lore::2}

Nie działa nawet po zamienieniu (i dodania : do 4 linijki) dalej zadaje normalne obrażenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

sproboj to:

on damage:
	attacker is player:
		set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: "
			replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l}
			set {_lore::*} to {_l} split at "-"
			set {_min} to "%{_lore::0}%" parsed as number
			set {_max} to "%{_lore::1}%" parsed as number
			set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max}
			set damage to {_dmg}
command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]:
	permission: *
	trigger:
		set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, szymonjjay napisał:

sproboj to:

on damage:
	attacker is player:
		set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: "
			replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l}
			set {_lore::*} to {_l} split at "-"
			set {_min} to "%{_lore::0}%" parsed as number
			set {_max} to "%{_lore::1}%" parsed as number
			set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max}
			set damage to {_dmg}
command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]:
	permission: *
	trigger:
		set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%"

 

Dalej to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie wiem, jak to wgralem do mnie na serv to dzialalo

on damage:
	attacker is player:
		set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: ":
			replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l}
			set {_lore::*} to {_l} split at "-"
			set {_min} to "%{_lore::1}%" parsed as number
			set {_max} to "%{_lore::2}%" parsed as number
			set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max}
			set damage to {_dmg}
command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]:
	permission: *
	trigger:
		set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, szymonjjay napisał:

nie wiem, jak to wgralem do mnie na serv to dzialalo

on damage:
	attacker is player:
		set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: ":
			replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l}
			set {_lore::*} to {_l} split at "-"
			set {_min} to "%{_lore::1}%" parsed as number
			set {_max} to "%{_lore::2}%" parsed as number
			set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max}
			set damage to {_dmg}
command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]:
	permission: *
	trigger:
		set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%"

 

Hmm mam versje 1.12 i wgrałem skript i plugin który pokazuje dmg nie zmienia nic w dmg i diamentowy miecz ustawiłem na 1-3 komenda zadziałała i na zombie pokazuje dmg 7 

Edytowane przez FroGiS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:
	attacker is a player:
		set {_lore} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_lore}
		set {_lore::*} to {_l} split at "-"
		set {_1} to "%{_lore::1}%" parsed as number
		set {_2} to "%{_lore::2}%" parsed as number
		set {_damage} to a random integer between {_1} and {_2}
		set damage to damage*{_damage}
		stop
	stop
command /setdamage [<number>] [<number>]:
	aliases: /ustawdmg, /ustawdamage, /setdmg
	permission: setdamage.command
	permission message: &cNie wolno Ci uzywac tej komendy.
	trigger:
		set lore of player's tool to "&cZadawane obrazenia: &c%argument 1 parsed as number% %argument 2 parsed as number%"
		send "&8• &3» &6Nadano nowe obrazenia na miecz &3« &8•" to the player
		send "&8• &3» &c%argument 1% &8- &c%argument 2% &3« &8•" to the player
		stop

 

Edytowane przez iм×kvρi
Naprawa skryptu , do pełnego działania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...