FroGiS 2 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 Siemka mam pyt czy da się zrobić że np w diamentowym mieczu mam lore Dmg 20 - 30 i miecz zadaje obrażenia od 20 do 30 a jeśli nie to przynajmiej aby w lore było 20 i miecz bije po 20 dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 on damage: attacker is a player if attacker's tool is diamond sword named "Uczcie się": set {_dam} to integer between 20 and 30 damage victim by {_dam} Powinno działać aczkolwiek nie testowałem FroGiS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FroGiS 2 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 30 minut temu, JPablo napisał: on damage: attacker is a player if attacker's tool is diamond sword named "Uczcie się": set {_dam} to integer between 20 and 30 damage victim by {_dam} Powinno działać aczkolwiek nie testowałem Chodzi o to aby brało dmg z lore tak jak w lore mam napisane tak żeby zadawał dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 To w lore masz Zadaje obrażeń 20-30 Skrypt losuje za każdym uderzeniem ilość dmg i zadaje od 20 do 30 Jak masz więcej itemów niestety musisz robić takim sposobem, innego raczej nie ma FroGiS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 szymonjjay 29 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 on damage: attacker is player: set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: " replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l} set {_lore::*} to {_l} split at "-" set {_min} to {_lore::0} set {_max} to {_lore::1} set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max} set damage to {_dmg} command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]: permission: * trigger: set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%" jak nie dziala zmien {_lore::0} na {_lore::1} a {_lore::1} na {_lore::2} FroGiS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FroGiS 2 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 10 minut temu, JPablo napisał: To w lore masz Zadaje obrażeń 20-30 Skrypt losuje za każdym uderzeniem ilość dmg i zadaje od 20 do 30 Jak masz więcej itemów niestety musisz robić takim sposobem, innego raczej nie ma Chodzi mi coś jak szymonjjay 6 minut temu, szymonjjay napisał: on damage: attacker is player: set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: " replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l} set {_lore::*} to {_l} split at "-" set {_min} to {_lore::0} set {_max} to {_lore::1} set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max} set damage to {_dmg} command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]: permission: * trigger: set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%" jak nie dziala zmien {_lore::0} na {_lore::1} a {_lore::1} na {_lore::2} Nie działa nawet po zamienieniu (i dodania : do 4 linijki) dalej zadaje normalne obrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 szymonjjay 29 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 sproboj to: on damage: attacker is player: set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: " replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l} set {_lore::*} to {_l} split at "-" set {_min} to "%{_lore::0}%" parsed as number set {_max} to "%{_lore::1}%" parsed as number set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max} set damage to {_dmg} command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]: permission: * trigger: set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%" FroGiS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FroGiS 2 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 2 minuty temu, szymonjjay napisał: sproboj to: on damage: attacker is player: set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: " replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l} set {_lore::*} to {_l} split at "-" set {_min} to "%{_lore::0}%" parsed as number set {_max} to "%{_lore::1}%" parsed as number set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max} set damage to {_dmg} command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]: permission: * trigger: set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%" Dalej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 szymonjjay 29 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 nie wiem, jak to wgralem do mnie na serv to dzialalo on damage: attacker is player: set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: ": replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l} set {_lore::*} to {_l} split at "-" set {_min} to "%{_lore::1}%" parsed as number set {_max} to "%{_lore::2}%" parsed as number set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max} set damage to {_dmg} command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]: permission: * trigger: set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%" FroGiS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FroGiS 2 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 (edytowane) 8 minut temu, szymonjjay napisał: nie wiem, jak to wgralem do mnie na serv to dzialalo on damage: attacker is player: set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: ": replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l} set {_lore::*} to {_l} split at "-" set {_min} to "%{_lore::1}%" parsed as number set {_max} to "%{_lore::2}%" parsed as number set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max} set damage to {_dmg} command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]: permission: * trigger: set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%" Hmm mam versje 1.12 i wgrałem skript i plugin który pokazuje dmg nie zmienia nic w dmg i diamentowy miecz ustawiłem na 1-3 komenda zadziałała i na zombie pokazuje dmg 7 Edytowane 22 czerwca 2017 przez FroGiS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 22 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2017 (edytowane) on damage: attacker is a player: set {_lore} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_lore} set {_lore::*} to {_l} split at "-" set {_1} to "%{_lore::1}%" parsed as number set {_2} to "%{_lore::2}%" parsed as number set {_damage} to a random integer between {_1} and {_2} set damage to damage*{_damage} stop stop command /setdamage [<number>] [<number>]: aliases: /ustawdmg, /ustawdamage, /setdmg permission: setdamage.command permission message: &cNie wolno Ci uzywac tej komendy. trigger: set lore of player's tool to "&cZadawane obrazenia: &c%argument 1 parsed as number% %argument 2 parsed as number%" send "&8• &3» &6Nadano nowe obrazenia na miecz &3« &8•" to the player send "&8• &3» &c%argument 1% &8- &c%argument 2% &3« &8•" to the player stop Edytowane 28 czerwca 2017 przez iм×kvρi Naprawa skryptu , do pełnego działania. FroGiS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FroGiS 2 Opublikowano 23 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 czerwca 2017 Po połeczeniu 2 skryptów zaczęło działać dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
FroGiS 2
Siemka mam pyt czy da się zrobić że np w diamentowym mieczu mam lore Dmg 20 - 30 i miecz zadaje obrażenia od 20 do 30
a jeśli nie to przynajmiej aby w lore było 20 i miecz bije po 20 dmg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi