Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt gui sklep


xkrokolTV

Pytanie

Witam szukam takiego skryptu bądź pluginu który po wpisaniu komendy /sklep otwiera się nam okienko gui z kupnem rang vip,svip,buteleczki expa 

a waluta ta będą kapsle które będą do kupienia na stronie serwera a doładuje się w mc i za to będzie można kupywać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /addkapsle [<integer>] [<player>]:
	trigger:
  		if executor is not console:
  			send "&cTa komenda moze byc wykonana tylko w konsoli."
  
		else:
  			if arg 1 is set:
				if arg 2 is set:
  					loop arg 1 times:
  						add 1 to {kapsle::%arg 2%}
  					broadcast "&aGracz %arg 2% zakupil &6%arg 1% kapsli!"
  
command /sklep [<text>]:
	trigger:
  		if arg 1 is not set:
  			format slot 2 of player with 1 of diamond sword named "&6Kup vipa!" with lore "&aKoszt: &61000 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep vip"]
  			format slot 5 of player with 1 of gold sword named "&6Kup Svipa!" with lore "&aKoszt: &61500 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep svip"]
  			format slot 7 of player with 1 of 384 named "&6Kup 64 buteli expem!" with lore "&aKoszt: &6500 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep butle"]
  		if arg 1 is "vip":
  			if {kapsle::%player%} >= 1000:
  				execute console command "pex user %player% group set vip"
  				broadcast "&aGracz %player% kupil vipa!"
  			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (1000)"
 		if arg 1 is "svip":
  			if {kapsle::%player%} >= 1500:
  				execute console command "pex user %player% group set svip"
  				broadcast "&aGracz %player% kupil svipa!"
 			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (1500)"
  		if arg 1 is "butle":
  			if {kapsle::%player%} >= 500:
  				loop 64 times:
					give player 384 
  				broadcast "&aGracz %player% kupil 64 butelki z expem"
 			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (500)"

 

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 11.06.2017 o 20:31, KrejzolekPRO napisał:

command /addkapsle [<integer>] [<player>]:
	trigger:
  		if executor is not console:
  			send "&cTa komenda moze byc wykonana tylko w konsoli."
  
		else:
  			if arg 1 is set:
				if arg 2 is set:
  					loop arg 1 times:
  						add 1 to {kapsle::%arg 2%}
  					broadcast "&aGracz %arg 2% zakupil &6%arg 1% kapsli!"
  
command /sklep [<text>]:
	trigger:
  		if arg 1 is not set:
  			format slot 2 of player with 1 of diamond sword named "&6Kup vipa!" with lore "&aKoszt: &61000 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep vip"]
  			format slot 5 of player with 1 of gold sword named "&6Kup Svipa!" with lore "&aKoszt: &61500 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep svip"]
  			format slot 7 of player with 1 of 384 named "&6Kup 64 buteli expem!" with lore "&aKoszt: &6500 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep butle"]
  		if arg 1 is "vip":
  			if {kapsle::%player%} >= 1000:
  				execute console command "pex user %player% group set vip"
  				broadcast "&aGracz %player% kupil vipa!"
  			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (1000)"
 		if arg 1 is "svip":
  			if {kapsle::%player%} >= 1500:
  				execute console command "pex user %player% group set svip"
  				broadcast "&aGracz %player% kupil svipa!"
 			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (1500)"
  		if arg 1 is "butle":
  			if {kapsle::%player%} >= 500:
  				loop 64 times:
					give player 384 
  				broadcast "&aGracz %player% kupil 64 butelki z expem"
 			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (500)"

 

@KrejzolekPROCoś nie działa wpisuję /sklep i nie wyskakuje okienko gui ani nawet że nawet takiej komendy nie ma chyba jest jakiś błąd ale jaki ?

 

Edytowane przez xkrokolTV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, xkrokolTV napisał:

@KrejzolekPROCoś nie działa wpisuję /sklep i nie wyskakuje okienko gui ani nawet że nawet takiej komendy nie ma chyba jest jakiś błąd ale jaki ?

 

command /addkapsle [<integer>] [<player>]:
	trigger:
  		if executor is not console:
  			send "&cTa komenda moze byc wykonana tylko w konsoli."
  
		else:
  			if arg 1 is set:
				if arg 2 is set:
  					loop arg 1 times:
  						add 1 to {kapsle::%arg 2%}
  					broadcast "&aGracz %arg 2% zakupil &6%arg 1% kapsli!"
  
command /sklep [<text>]:
	trigger:
  		if arg 1 is not set:
  			open chest with 3 rows named "hehe" to player
  			wait a tick
  			format slot 2 of player with 1 of diamond sword named "&6Kup vipa!" with lore "&aKoszt: &61000 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep vip"]
  			format slot 5 of player with 1 of gold sword named "&6Kup Svipa!" with lore "&aKoszt: &61500 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep svip"]
  			format slot 7 of player with 1 of 384 named "&6Kup 64 buteli expem!" with lore "&aKoszt: &6500 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep butle"]
  		if arg 1 is "vip":
  			if {kapsle::%player%} >= 1000:
  				execute console command "pex user %player% group set vip"
  				broadcast "&aGracz %player% kupil vipa!"
  			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (1000)"
 		if arg 1 is "svip":
  			if {kapsle::%player%} >= 1500:
  				execute console command "pex user %player% group set svip"
  				broadcast "&aGracz %player% kupil svipa!"
 			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (1500)"
  		if arg 1 is "butle":
  			if {kapsle::%player%} >= 500:
  				loop 64 times:
					give player 384 
  				broadcast "&aGracz %player% kupil 64 butelki z expem"
 			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (500)"

Teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, KrejzolekPRO napisał:

command /addkapsle [<integer>] [<player>]:
	trigger:
  		if executor is not console:
  			send "&cTa komenda moze byc wykonana tylko w konsoli."
  
		else:
  			if arg 1 is set:
				if arg 2 is set:
  					loop arg 1 times:
  						add 1 to {kapsle::%arg 2%}
  					broadcast "&aGracz %arg 2% zakupil &6%arg 1% kapsli!"
  
command /sklep [<text>]:
	trigger:
  		if arg 1 is not set:
  			open chest with 3 rows named "hehe" to player
  			wait a tick
  			format slot 2 of player with 1 of diamond sword named "&6Kup vipa!" with lore "&aKoszt: &61000 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep vip"]
  			format slot 5 of player with 1 of gold sword named "&6Kup Svipa!" with lore "&aKoszt: &61500 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep svip"]
  			format slot 7 of player with 1 of 384 named "&6Kup 64 buteli expem!" with lore "&aKoszt: &6500 kapsli!" to close then run [execute player command "sklep butle"]
  		if arg 1 is "vip":
  			if {kapsle::%player%} >= 1000:
  				execute console command "pex user %player% group set vip"
  				broadcast "&aGracz %player% kupil vipa!"
  			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (1000)"
 		if arg 1 is "svip":
  			if {kapsle::%player%} >= 1500:
  				execute console command "pex user %player% group set svip"
  				broadcast "&aGracz %player% kupil svipa!"
 			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (1500)"
  		if arg 1 is "butle":
  			if {kapsle::%player%} >= 500:
  				loop 64 times:
					give player 384 
  				broadcast "&aGracz %player% kupil 64 butelki z expem"
 			else:
				send "&cNie masz tyle monet! (500)"

Teraz.

@KrejzolekPRONie :( Jakiś pewnie błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 15.06.2017 o 23:54, Vineroy napisał:

Podaj jakie błędy wyskakują po reload masz skquery Wildskript? 

@VineroyChyba jakby mi by nie działały skquery i Wildskript to reszta skryptów też by nie działała jak masz swój serwer to przetestuj 

 

@Michma1707 Do zamknięcia :D

 

Łączę, na przyszłość użyj systemu zgłoszeń //Michma1707

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...