Skocz do zawartości
  • 0

Losowe kordy


DeLajt
 Udostępnij

Pytanie

Witam potrzebuję kawałek kody który zawierałby losowe kordy tzn. Stoje w jakimś miejscu i w losowych kordach np. do 20 kratek wokol mnie tworzy się dany event np. drop 1 diamond. Chciałbym głównie aby kordy zależały od miejsca w którym stoi postać i żeby były chociaż dwie pozycje :)

Przykład :

wpisuje /diament i do 20 kratek wokół mnie dropi po 5 diaxów w 5 miejscach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /diament:
	trigger:
		loop 5 times:
			set {_x} to random integer between (x-location of player - 10)
			set {_z] to random integer between (z-location of player - 10)
			set {_loc} to {_x}, y-location of player, {_z} in world world of player
			drop diamond at {_loc}

coś takiego, ja nie działa to napisz a poprawię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 6/8/2017 o 21:02, knugi napisał:
command /diament:
	trigger:
		loop 5 times:
			set {_x} to random integer between (x-location of player - 10)
			set {_z] to random integer between (z-location of player - 10)
			set {_loc} to {_x}, y-location of player, {_z} in world world of player
			drop diamond at {_loc}

coś takiego, ja nie działa to napisz a poprawię ;)

Nie działa. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, DeLajt napisał:

Nie działa. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

set {_x} to random integer between (x-coordinates of player - 10)
set {_z} to random integer between (z-coordinates of player - 10)
set {_loc} to {_x}, y-coordinates of player, {_z} in world world of player

To powinno dzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@DeLajt

command /diament:
	trigger:
		loop 5 times:
			set {_x} to random integer between (x-location of player + 10) and (x-location of player - 10)
			set {_z} to random integer between (z-location of player + 10) and (z-location of player - 10)
			set {_loc} to location at {_x}, y-location of player + 2, {_z} in world world of player
			drop 5 diamond at {_loc}
			send "Wydropilo na: %{_loc}%"

Proszę poprawione :)

Edytowane przez knugi
Dostosowanie do tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, knugi napisał:

@DeLajt

command /diament:
	trigger:
		loop 5 times:
			set {_x} to random integer between (x-location of player + 10) and (x-location of player - 10)
			set {_z} to random integer between (z-location of player + 10) and (z-location of player - 10)
			set {_loc} to location at {_x}, y-location of player + 2, {_z} in world world of player
			drop 5 diamond at {_loc}
			send "Wydropilo na: %{_loc}%"

Proszę poprawione :)

Działa dzięki ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...