Skocz do zawartości
  • 0

luckyblock


SzlugPL
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Chciałbym zeby z luckyblock poziom1 dropiły diax/złoto/żelazo/węgiel. A z luckyblock poziom2 respiły się 10x swinek jak to zrobić? bo ja mma tak i mi nie działa coś to. P.S z poziom1 respią sie swinki a nie powinno, a z poziom2 dropi diax/zloto/zelazo/wengiel a nie powinno

options:
    lore1: Poziom1
    lore2: Poziom2
    lore3: Poziom3
 
on place of sponge:
    cancel event
    if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
    if lore of player's tool is "{lore1}":
    if chance of 10%:
        drop 1 diamond
    if chance of 10%:
        drop 1 Gold ingot
    if chance of 10%:
        drop 1 Iron ingot
    if chance of 10%:
        drop 1 coal
on place of sponge:
    cancel event
    if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
    if lore of player's tool is "{lore2}":
    if chance of 2%:
        set {_loc} to location of event-block
        spawn 10 pig at {_loc}
        send "zarespiłeś swinki xD"

Edytowane przez SzlugPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

options:
    lore1: Poziom1
    lore2: Poziom2
    lore3: Poziom3
 
on place of sponge:
    cancel event
    if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
    if lore of player's tool is "{lore1}":
    if chance of 10%:
        drop 1 diamond
    if chance of 10%:
        drop 1 Gold ingot
    if chance of 10%:
        drop 1 Iron ingot
    if chance of 10%:
        drop 1 coal
on place of sponge:
    cancel event
    if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
    if lore of player's tool is "{lore2}":
    if chance of 2%:
        spawn 10 pig at player's location
        send "zarespiłeś swinki xD"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie działa :( z poziom2 ma tylko respić świnki... a nie dropić diax/złoto/węgiel.i  a z poziomu1 ma tylko ddropić diax/złoto/zelazo/węgiel... 

Gdy rozwalam poziom 1 to wszystko dropi co w poziom1 i poziom2. A jak rozwalam poziom2 to dropi wszystko co w poziom1 i 2 

Edytowane przez SzlugPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
  lbName: &6&l&oLucky Block
  lore1: Poziom1
  lore2: Poziom2
  lore3: Poziom3

on place of sponge:
  # luckyblocks
  if name of tool of player is "{@lbName}":
    cancel event
    remove 1 sponge from tool of player
    # poziom 1
    if 1st line of player's tool's lore is "{@lore1}":
      chance of 10%:
        drop 1 diamond
      chance of 10%:
        drop 1 Gold ingot
      chance of 10%:
        drop 1 Iron ingot
      chance of 10%:
        drop 1 coal
    # poziom 2
    if 1st line of player's tool's lore is "{@lore2}":
      chance of 2%:
        spawn 10 pig at location of event-block
        send "zarespiłeś swinki xD"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...