Witam. Chciałbym zeby z luckyblock poziom1 dropiły diax/złoto/żelazo/węgiel. A z luckyblock poziom2 respiły się 10x swinek jak to zrobić? bo ja mma tak i mi nie działa coś to. P.S z poziom1 respią sie swinki a nie powinno, a z poziom2 dropi diax/zloto/zelazo/wengiel a nie powinno
on place of sponge:
cancel event
if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
if lore of player's tool is "{lore1}":
if chance of 10%:
drop 1 diamond
if chance of 10%:
drop 1 Gold ingot
if chance of 10%:
drop 1 Iron ingot
if chance of 10%:
drop 1 coal
on place of sponge:
cancel event
if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
if lore of player's tool is "{lore2}":
if chance of 2%:
set {_loc} to location of event-block
spawn 10 pig at {_loc}
send "zarespiłeś swinki xD"
Pytanie
SzlugPL 2
Witam. Chciałbym zeby z luckyblock poziom1 dropiły diax/złoto/żelazo/węgiel. A z luckyblock poziom2 respiły się 10x swinek jak to zrobić? bo ja mma tak i mi nie działa coś to. P.S z poziom1 respią sie swinki a nie powinno, a z poziom2 dropi diax/zloto/zelazo/wengiel a nie powinno
options:
Edytowane przez SzlugPLlore1: Poziom1
lore2: Poziom2
lore3: Poziom3
on place of sponge:
cancel event
if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
if lore of player's tool is "{lore1}":
if chance of 10%:
drop 1 diamond
if chance of 10%:
drop 1 Gold ingot
if chance of 10%:
drop 1 Iron ingot
if chance of 10%:
drop 1 coal
on place of sponge:
cancel event
if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
if lore of player's tool is "{lore2}":
if chance of 2%:
set {_loc} to location of event-block
spawn 10 pig at {_loc}
send "zarespiłeś swinki xD"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi