Lord Loginus 8 Opublikowano 30 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2014 Witam, chce stworzyć menu, lecz nie chcę tego s;2;f;2 (nie pamiętam jak to lecialo), chce zrobić samemu gui, bo nie da rady w tamtym dać if player has i else chyba nie? A więc moje pytanie, jakiś kod na całe okno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RamzeS 17 Opublikowano 30 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2014 Y... Jak sie nie da, jak sie da :x Po prostu po "if player has permission 'blabla'" dajesz menu. Menu z SkPlus/SkQuery dziala nastepujaco. Show ";s;1;n;Nazwa;l;Opis;c;komenda wykonywana przez konsole;s;2;n;nazwa i tak dalej." with 3 rows named "nazwa menu" to player Wiec mozesz zrobic tak: If player has permission "test": Show ";s;1;n;Testuje;l;nacisnij, aby przetestowac;c;test %player%" with 4 rows named "testujemy menu" to player Else: Send "nie masz do tego praw!" Jesli szukasz innych efektow na wywolywanie menu musisz poszukac w dokumentacji wtyczki WildSkript Dzikoyska Lord Loginus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 30 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2014 Ew. można zrobić gui w wildskript lub wykorzystać skrypt Yooki (Guiyml). Ale stworzenie takiego okna na cały ekran jest nie możliwe bo nie może być aż taka wielka skrzynia. Jeżeli nie wiesz to wszystkie czy to skrypty czy pluginy tworzą zwyczajnie taką skrzynię z itemami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 30 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2014 Ale chodzi mi o to, że jak gracz kliknie na jeden z przedmiotów w menu, to skript sprawdza czy on ma item x i jeśli ma item x to mu go zabiera i daje mu item y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RamzeS 17 Opublikowano 30 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2014 No to musisz to zrobic komenda i po prostu wpisac ja do przedmiotu tak jak pokazalem powyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 30 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2014 Robisz dodatkową komendę: command /xyz [<player>] [<text>]: trigger: execute argument 1 command "/%argument 2%" I roisz sobie komende do kupowania i wykonujesz ja w gui o tak: ;c;xyz %player% twoja_komenda_od_kupienia Lord Loginus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 30 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2014 Dzięki za pomoc CHŁOPACY xDDDDDDDzięki za pomoc panowie, nie robiłem jeszcze nigdy nic w GUI, więc nie wiedziałem. Jeszcze raz dzięki i do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Lord Loginus 8
Witam, chce stworzyć menu, lecz nie chcę tego s;2;f;2 (nie pamiętam jak to lecialo), chce zrobić samemu gui, bo nie da rady w tamtym dać if player has i else chyba nie? A więc moje pytanie, jakiś kod na całe okno?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi