MrFadooPL 3 Opublikowano 28 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 maja 2017 (edytowane) Witam W Minecraft'a gram od 3 lat, budowaniem zajmuję się od 1,5 roku. Jeżeli ktoś by chciał mnie zatrudnić jako Budowniczy, chętnie zapraszam do składania ofert. Oto kilka ss'ów z budowli: http://imgur.com/a/jhZdx Z góry mówię, że nie podejmuję ŻADNEJ współpracy. Oczekuję: Zapłaty za wykonaną pracę (pieniężnej). Kontkakt: priv lub pod tematem. Zapraszam do skorzystania z mojej oferty. Edytowane 5 sierpnia 2017 przez MrFadooPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamesOficial 1 Opublikowano 5 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2017 Witam chętnie zatrudnje skype:MasterSzymiTm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vineroy 63 Opublikowano 14 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2017 PW Można ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nieaktywny Opublikowano 18 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2017 Pierwszego SS już gdzieś widziałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrFadooPL 3 Opublikowano 19 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2017 Pierwszy ss został edytowany. Po prostu wziąłem nie ten co potrzeba. Dziękuję za informację. Portfolio zaktualizowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...