on place:
if tool of player is mossy cobblestone of thorns 10:
send "&aPostawiles CobbleX'a!"
add location of event-block to {KCobbleX::cobblexy::*}
on break:
if event-block is mossy cobblestone:
if {KCobbleX::cobblexy::*} contain location of event-block:
remove location of event-block from {KCobbleX::cobblexy::*}
send "Lol :D"
command /test [<integer>]:
trigger:
add 1 mossy cobblestone of thorns 10 named "&aCobbleX" with lore "&7Postaw na ziemi i rozwal!" to player
Gdy postawie jednego CobbleX'a i go zniszczę to pojawia się "Lol :D"
Alę gdy postawię dwa CobbleX'y na raz nie niszcząc poprzedniego to już "Lol :D" się nie pojawia
Pytanie
KodziaK 30
Witam mam kod:
Gdy postawie jednego CobbleX'a i go zniszczę to pojawia się "Lol :D"
Alę gdy postawię dwa CobbleX'y na raz nie niszcząc poprzedniego to już "Lol :D" się nie pojawia
Wie ktoś jak to naprawić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi