Skocz do zawartości
  • 0

Sojusze do gildii


shiworld
 Udostępnij

Pytanie

Witam!

 

Kończę właśnie gildie na swój serwer Hardcore, i potrzebuję kod na sojusze gildii. Nie mam aktualnie dużo czasu, jestem na wakacjach itp.

 

Potrzebuję:

  • Komenda /sojusz <TAG>
  • Komenda /akceptuj <TAG>
  • Oraz  komenda /zerwij <TAG>
  • Blokada PVP pomiędzy graczami w sojuszu

Potrzebna zmienna: (chyba)

{gildia.tag.%name of player%.owner} - tag gildii dla właściciela

 

Spodziewam się, że będą wymagane inne zmienne, więc najlepiej żeby były {gildia.(reszta zmiennej)}. Permisji na komendy nie wymagam ;)

 

Pozdrawiam - shiworld

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Command /sojusz [<text&gt] [<text&gt]:

Trigger:

If arg 1 is set:

If arg 2 is set:

If player has permissions "gildia.sojusz" or "gildia.gracz":

If {gildia.%player%.owner} is true:

Set {_tag} to arg 1

Set {_tag1} to arg 2

If {gildia.%{_tag}%.%{_tag1}%.sojusz} is false:

Set {gildia.%{_tag}%.oczekiwanie} to true

Send "gildia %arg 1% zostala poinformowana o sojuszu"

Send "gildia %arg 2% zaproponowala sojusz" to all players

Command /zakceptuj [<text&gt] [<text&gt]:

Trigger:

If arg 1 is true:

If arg 2 is true:

If pleyer has permission "gildia.zakceptuj" or "gildia.gracz":

If {gildia.%player%.owner} is true:

Set {_tag} to arg 1

Set {_tag1} to arg 2

If {gildia.%{_tag}%.oczekiwanie} is true:

Set {gilia.%{_tag}%.{_tag1}%.sojusz} to true:

Send "gildia %arg 2% zakceptowala sojusz z %arg 1" to all players

@up sorrki pisze na tel nie ten guzik

A z biciem musizz probowac z eventem on damage of player:

Bo tego nw jak zrobic

Ps. Prosze administracje o nie danie warna za dauble post:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Command /sojusz [<text&gt] [<text&gt]:

Trigger:

If arg 1 is set:

If arg 2 is set:

If player has permissions "gildia.sojusz" or "gildia.gracz":

If {gildia.%player%.owner} is true:

Set {_tag} to arg 1

Set {_tag1} to arg 2

If {gildia.%{_tag}%.%{_tag1}%.sojusz} is false:

Set {gildia.%{_tag}%.oczekiwanie} to true

Send "gildia %arg 1% zostala poinformowana o sojuszu"

Send "gildia %arg 2% zaproponowala sojusz" to all players

Command /zakceptuj [<text&gt] [<text&gt]:

Trigger:

If arg 1 is true:

If arg 2 is true:

If pleyer has permission "gildia.zakceptuj" or "gildia.gracz":

If {gildia.%player%.owner} is true:

Set {_tag} to arg 1

Set {_tag1} to arg 2

If {gildia.%{_tag}%.oczekiwanie} is true:

Set {gilia.%{_tag}%.{_tag1}%.sojusz} to true:

Send "gildia %arg 2% zakceptowala sojusz z %arg 1" to all players

@up sorrki pisze na tel nie ten guzik

A z biciem musizz probowac z eventem on damage of player:

Bo tego nw jak zrobic

Ps. Prosze administracje o nie danie warna za dauble post:)

 

Coś potestuję, zobaczymy ;) Dzięki

 

Edit: było dużo błędów, poprawiłem (m.in. TAB xD) ale nic nie działa. Nic się nie dzieje..

Edytowane przez shiworld
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...