Skocz do zawartości
  • 0

VOuchery


xTea_199
 Udostępnij

Pytanie

jak zrobić zmienną która daje nam do dyspozycji gracza w wydarzeniu...

 

	@EventHandler
	public void onInteract(PlayerInteractEvent e){
		if(e.getPlayer().getItemInHand() !=null && e.getPlayer().getItemInHand().getType().equals(Material.PAPER)
			&& e.getPlayer().getItemInHand().getItemMeta().hasDisplayName()
			&& e.getPlayer().getItemInHand().getItemMeta().getDisplayName().equals(xxx.getItemMeta().getDisplayName())){
		e.getPlayer();
		Bukkit.dispatchCommand(Bukkit.getConsoleSender(), "pex user <player> group set vip");
			}
		}
	}	

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Widzę Towarzyszu, że nie wiecie co to zmienna. Poszperałem w sieci i znalazłem dobrze tłumaczący to poradnik - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Musisz znać typ danych, który ta zmienna ma zapisać (tutaj Player), następnie nadać jej nazwę, oraz podać jej definicję (czyli czym tak na prawdę jest) - tutaj e.getPlayer();.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...