makskubicki1 0 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 Jak po śmierci gracza serwer sprawdzał czy jest na świecie np. "lobby" i jeśli by był to tepało go na kordy np. x7 y23 z8? Chodzi mi głównie jak sprawdzić czy gracz jest na danym świecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 on respawn: player is in world "lobby": teleport player to 7, 23, 8 makskubicki1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Jqmey Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 on death of player: player is in "lobby: teleport the player to the location at 7, 23, 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 2 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2017 Dnia 29.04.2017 o 15:12, Jqmey napisał: on death of player: player is in "lobby: teleport the player to the location at 7, 23, 8 To nie zadziała jak myślisz; teleportuje go przed respawnem, więc po respawnie i tak zrespi się tam, gdzie zrespiłby się normalnie, a nie na tych koordach EDIT: Jak myślałem - nie działa makskubicki1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
makskubicki1 0
Jak po śmierci gracza serwer sprawdzał czy jest na świecie np. "lobby" i jeśli by był to tepało go na kordy np. x7 y23 z8? Chodzi mi głównie jak sprawdzić czy gracz jest na danym świecie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi