xTea_199 4 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 Doda ktoś enchant fortune 3 do tego itemu @down ItemStack ender = new ItemStack(Material.ENDER_CHEST, 1, (short) 0);{ ItemMeta im0 = ender.getItemMeta(); im0.setDisplayName("§eEnderchest"); ender.setItemMeta(im0); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 Użyj im0.addEnchant(...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xTea_199 4 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 (edytowane) próbowałem już ale coś nie działa... im0.addEnchant(FORTUNE, 2, boolean); Edytowane 29 kwietnia 2017 przez xTea_199 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 Tą metodę dodał chyba Spigot, bo pierwszy raz ją widzę. Nie wiem dokładnie jak ona działa. Użyj lepiej ender.addEnchantment(...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xTea_199 4 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 ej TheMolkaPL a dasz linijke jak to ma być bo nie wiem gdzie wstawić level enczantu po przecinku czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 ender.addEnchantment(Enchantment.LOOT_BONUS_BLOCKS, 1); xTea_199 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xTea_199 4 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 dzięki ixidi ale już sam sobie wcześniej poradziłem VKitem1.addUnsafeEnchantment(Enchantment.DAMAGE_ALL, 5); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xTea_199 4
Doda ktoś enchant fortune 3 do tego itemu @down
ItemStack ender = new ItemStack(Material.ENDER_CHEST, 1, (short) 0);{ ItemMeta im0 = ender.getItemMeta(); im0.setDisplayName("§eEnderchest"); ender.setItemMeta(im0); }
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi