Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na punkty


Deltabay

Pytanie

Chciałbym aby ktoś napisał mi punkty elo czyli np. 1000 (G) Deltabay >> gdy np zabije gracza dodaje mi +10 i mam 1010. Serwer mam na wersję 1.5.2 i prosze was o pomoc i nie pisaniu komentarzu typu "1.5.2? Teraz jest 1.11.2 itd." prosze o pomoc a nie o pisaniu takich kom. :/ 

Edytowane przez Myszak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

on join:
  {elo::%player%} is not set:
    set {elo::%player%} to 1000


on death:
  attacker is player:
    victim is player:
      set {elo::%attacker%} to 1.1*{elo::%attacker%}
      set {elo::%victim%} to 0.9*{elo::%victim%}

command /elo [<text>]:
  trigger:
    arg is not set:
      send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
    else if arg is "top":
      set {_e::*} to {elo::*}
      sort {_e::*} to {_e::*} sorted from highest to lowest
      loop {_e::*}:
        loop-number <= 10:
          send "&6%loop-number%. &e%loop-index%&2[&6%loop-value%&2]"
            

Jeśli masz to randomSk, które kiedyś tam pobierałeś, to powinno działać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
40 minut temu, PoweredDragon napisał:

 


on join:
  {elo::%player%} is not set:
    set {elo::%player%} to 1000


on death:
  attacker is player:
    victim is player:
      set {elo::%attacker%} to 1.1*{elo::%attacker%}
      set {elo::%victim%} to 0.9*{elo::%victim%}

command /elo [<text>]:
  trigger:
    arg is not set:
      send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
    else if arg is "top":
      set {_e::*} to {elo::*}
      sort {_e::*} to {_e::*} sorted from highest to lowest
      loop {_e::*}:
        loop-number <= 10:
          send "&6%loop-number%. &e%loop-index%&2[&6%loop-value%&2]"
            

Jeśli masz to randomSk, które kiedyś tam pobierałeś, to powinno działać

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /elo [<text>]:
  trigger:
    arg is not set:
      send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
    else if arg is "top":
      set {_e::*} to {elo::*}
      sort {_e::*} to {_e::*} sorted from highest to lowest
      set {_list::*} to {_e::*} split at ","
      loop {_list::*}:
        loop {_e::*}:
          loop-value-1 is loop-value-2:
            send "&6%loop-index-1%. &e%loop-index-2%&2[&a%loop-value-2%&2]"

Spróbuj tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
34 minuty temu, PoweredDragon napisał:

command /elo [<text>]:
  trigger:
    arg is not set:
      send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
    else if arg is "top":
      set {_e::*} to {elo::*}
      sort {_e::*} to {_e::*} sorted from highest to lowest
      set {_list::*} to {_e::*} split at ","
      loop {_list::*}:
        loop {_e::*}:
          loop-value-1 is loop-value-2:
            send "&6%loop-index-1%. &e%loop-index-2%&2[&a%loop-value-2%&2]"

Spróbuj tego

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
 
sort {_e::*} to {_e::*} sorted from highest to lowest

zamień na

 

set {_e::*} to {_e::*} sorted from highest to lowest
a to:
set {_list::*} to {_e::*} split at ","

zamień na
 

set {_list::*} to "%{_e::*}%" split at ","

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
58 minut temu, PoweredDragon napisał:


 

sort {_e::*} to {_e::*} sorted from highest to lowest

zamień na

 


set {_e::*} to {_e::*} sorted from highest to lowest

a to:

set {_list::*} to {_e::*} split at ","

zamień na
 


set {_list::*} to "%{_e::*}%" split at ","

I jeszcze 1 chciałbym aby pisało to też przed ranga jak już napisałem na początku nicku. a co do tego co teraz napisałeś jest 1 błąd Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on join:
  {elo::%player%} is not set:
    set {elo::%player%} to 1000


on death:
  attacker is player:
    victim is player:
      set {elo::%attacker%} to 1.1*{elo::%attacker%}
      set {elo::%victim%} to 0.9*{elo::%victim%}
      broadcast "[&c%{elo::%attacker%}%&2]&e%attacker% &czabil &c%{elo::%victim%}%&2]&e%victim%"

command /elo [<text>]:
    trigger:
        arg is not set:
            send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
        else if arg is "top":
            loop (size of {elo::*}) times:
                set {_wynik} to 0
                loop {elo::*}:
                    loop-value is greater than {_wynik}:
                        set {_wynik} to loop-value
                        set {_nick} to loop-index
                    clear {elo::%{_nick}%}
                    set {_backup::%{_nick}%} to {_wynik}
                {_nick} is set:
                    send "&4%loop-number%. [&c%{_wynik}%&2]&6%{_nick}%&2"
                    clear {_nick}
                else:
                    exit loop
                    loop {_backup::*}:
                        loop-index is set:
                            set {elo::%loop-index%} to loop-value

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
29 minut temu, PoweredDragon napisał:

on join:
  {elo::%player%} is not set:
    set {elo::%player%} to 1000


on death:
  attacker is player:
    victim is player:
      set {elo::%attacker%} to 1.1*{elo::%attacker%}
      set {elo::%victim%} to 0.9*{elo::%victim%}
      broadcast "[&c%{elo::%attacker%}%&2]&e%attacker% &czabil &c%{elo::%victim%}%&2]&e%victim%"

command /elo [<text>]:
    trigger:
        arg is not set:
            send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
        else if arg is "top":
            loop (size of {elo::*}) times:
                set {_wynik} to 0
                loop {elo::*}:
                    loop-value is greater than {_wynik}:
                        set {_wynik} to loop-value
                        set {_nick} to loop-index
                    clear {elo::%{_nick}%}
                    set {_backup::%{_nick}%} to {_wynik}
                {_nick} is set:
                    send "&4%loop-number%. [&c%{_wynik}%&2]&6%{_nick}%&2"
                    clear {_nick}
                else:
                    exit loop
                    loop {_backup::*}:
                        loop-index is set:
                            set {elo::%loop-index%} to loop-value

 

Najpierw były błędy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! "2 z spacja to akurat moja wina"  później poprawiłem jak tam pisało żeby poprawić tera to wygląda tak: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. I jeszcze 1 poprosiłbym cie o Elo za rangą xd chyba że już zrobiłeś czyli " &8(&a&l1000&8) &8(&a&lG&8) &7WaVo &8>> &fWitam"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on join:
    {elo::%player%} is not set:
        set {elo::%player%} to 1000


on death:
    attacker is player:
        victim is player:
            set {elo::%attacker%} to 1.1*{elo::%attacker%}
            set {elo::%victim%} to 0.9*{elo::%victim%}
            broadcast "[&c%{elo::%attacker%}%&2]%player's prefix%&e%attacker% &czabil &c%{elo::%victim%}%&2]%player's prefix%&e%victim%"

command /elo [<text>]:
    trigger:
        arg is not set:
            send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
        else if arg is "top":
            loop (size of {elo::*}) times:
                set {_wynik} to 0
                loop {elo::*}:
                    loop-value is greater than {_wynik}:
                        set {_wynik} to loop-value
                        set {_nick} to loop-index
                    clear {elo::%{_nick}%}
                    set {_backup::%{_nick}%} to {_wynik}
                {_nick} is set:
                    send "&4%loop-number%. [&c%{_wynik}%&2]%player's prefix%&e%{_nick}%&2"
                    clear {_nick}
                else:
                    exit loop
                    loop {_backup::*}:
                        loop-index is set:
                            set {elo::%loop-index%} to loop-value
                            
on chat:
    set message to "[&c%{_wynik}%&2]%player's prefix%&6%{_nick}%&2: &f%message%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
39 minut temu, PoweredDragon napisał:

on join:
    {elo::%player%} is not set:
        set {elo::%player%} to 1000


on death:
    attacker is player:
        victim is player:
            set {elo::%attacker%} to 1.1*{elo::%attacker%}
            set {elo::%victim%} to 0.9*{elo::%victim%}
            broadcast "[&c%{elo::%attacker%}%&2]%player's prefix%&e%attacker% &czabil &c%{elo::%victim%}%&2]%player's prefix%&e%victim%"

command /elo [<text>]:
    trigger:
        arg is not set:
            send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
        else if arg is "top":
            loop (size of {elo::*}) times:
                set {_wynik} to 0
                loop {elo::*}:
                    loop-value is greater than {_wynik}:
                        set {_wynik} to loop-value
                        set {_nick} to loop-index
                    clear {elo::%{_nick}%}
                    set {_backup::%{_nick}%} to {_wynik}
                {_nick} is set:
                    send "&4%loop-number%. [&c%{_wynik}%&2]%player's prefix%&e%{_nick}%&2"
                    clear {_nick}
                else:
                    exit loop
                    loop {_backup::*}:
                        loop-index is set:
                            set {elo::%loop-index%} to loop-value
                            
on chat:
    set message to "[&c%{_wynik}%&2]%player's prefix%&6%{_nick}%&2: &f%message%"

 

Nie ma błędów ale chat wygląda tak: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 godzin temu, PoweredDragon napisał:

on chat:
  set player's display name to "&2[&c%{elo::%player%}%&2]%player's display name%"

 

Wszystko działa 0 błędów lecz xd nie dodaje/odejmuje i nie zapisuje tych pkt "Elo" pod kom /elo i na chacie :/ zrób jeszcze to i gites ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on join:
    {elo::%player%} is not set:
        set {elo::%player%} to 1000


on death:
	"%type of attacker%" is "player":
		"%type of victim%" is "player":
			set {elo::%attacker%} to floor(1.1*{elo::%attacker%})
			set {elo::%victim%} to floor(0.9*{elo::%victim%})

command /elo [<text>]:
    trigger:
        arg is not set:
            send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
        else if arg is "top":
            loop (size of {elo::*}) times:
                set {_wynik} to 0
                loop {elo::*}:
                    loop-value-2 is greater than {_wynik}:
                        set {_wynik} to loop-value-2
                        set {_nick} to loop-index
                    clear {elo::%{_nick}%}
                    set {_backup::%{_nick}%} to {_wynik}
                {_nick} is set:
                    send "&4%loop-number-1%. [&c%{_wynik}%&2]%player's prefix%&e%{_nick}%&2"
                    clear {_nick}
                else:
                    exit loop
                    loop {_backup::*}:
                        loop-index is set:
                            set {elo::%loop-index%} to loop-value-2
							
                            
on chat:
	set {display::%player%} to player's display name
	set player's display name to "&2[&c%{elo::%player%}%&2]%player's display name%"
	wait 1 ticks
	reset player's display name

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
broadcast "[&c%{elo::%attacker%}%&2]%player's prefix%&e%atta
3 godziny temu, PoweredDragon napisał:

on join:
    {elo::%player%} is not set:
        set {elo::%player%} to 1000


on death:
	"%type of attacker%" is "player":
		"%type of victim%" is "player":
			set {elo::%attacker%} to floor(1.1*{elo::%attacker%})
			set {elo::%victim%} to floor(0.9*{elo::%victim%})

command /elo [<text>]:
    trigger:
        arg is not set:
            send "&eTwoje ELO: &6%{elo::%player%}%"
        else if arg is "top":
            loop (size of {elo::*}) times:
                set {_wynik} to 0
                loop {elo::*}:
                    loop-value-2 is greater than {_wynik}:
                        set {_wynik} to loop-value-2
                        set {_nick} to loop-index
                    clear {elo::%{_nick}%}
                    set {_backup::%{_nick}%} to {_wynik}
                {_nick} is set:
                    send "&4%loop-number-1%. [&c%{_wynik}%&2]%player's prefix%&e%{_nick}%&2"
                    clear {_nick}
                else:
                    exit loop
                    loop {_backup::*}:
                        loop-index is set:
                            set {elo::%loop-index%} to loop-value-2
							
                            
on chat:
	set {display::%player%} to player's display name
	set player's display name to "&2[&c%{elo::%player%}%&2]%player's display name%"
	wait 1 ticks
	reset player's display name

 

Gdy zabije gracza daje mi 100+ pkt i gdy wpisze /elo top nie mam już za nickiem swoich punktów. Zrobisz żeby dawało 10 elo i odejmowało 10? A gdy ktoś kogoś zabije pisało na chacie np. "Gracze [1100]WaVo zabil [990]Dertix"? 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dodaj na samym dole wyrównane w evencie on deeath
broadcast "[&c%{elo::%attacker%}%&2]%attacker's display name% &czabil &c%{elo::%victim%}%&2]%victim's display name%"

A w komendzie /elo

tam jest takie /send

send "&4%loop-number-1%. [&c%{_wynik}%&2]%player's display name%"

 

Tak powinno działać :v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...