Skocz do zawartości
  • 0

Losowy teleport


creepek
 Udostępnij

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
    x-min: -3000
    x-max: 3000
    z-min: -3000
    z-max: 3000
on right click:
    if clicked block is stone button:
        if block behind clicked block is sponge:
            set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
            set {_y} to 256
            set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
            set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
            set {randomtp.god.%player%} to true
            teleport player to {_location}
            send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
            stop
on damage:
    if victim is player:
        if {randomtp.god.%victim%} is true:
            cancel event
            delete {randomtp.god.%victim%}
            stop  

Zawsze możesz zrobić randomtp za pomocą commandblocka z wpisaną komendą

 /spreadplayers <x> <y> <z> <zasieg> false @p 

, gdzie <x> oznacza koordynat X środka pola w którym gracz może się pojawić po teleportacji, analogicznie <y> oznacza koordynat Y a <z> oznacza koordynat Z. <zasieg> oznacza promien tego pola, przykładowo komenda

 /spreadplayers 0 0 0 1000 false @p 

teleportuje graczy w obszarze od X: -1000 Z: -1000 do X: 1000 Z: 1000.

A w Twoim zastosowaniu brakuje flagi interact, do regionu spawnu dodaj flagę interact

 /rg flag <nazwa regionu spawnu> interact allow 
Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, kaol48s napisał:
options:
    x-min: -3000
    x-max: 3000
    z-min: -3000
    z-max: 3000
on right click:
    if clicked block is stone button:
        if block behind clicked block is sponge:
            set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
            set {_y} to 256
            set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
            set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
            set {randomtp.god.%player%} to true
            teleport player to {_location}
            send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
            stop
on damage:
    if victim is player:
        if {randomtp.god.%victim%} is true:
            cancel event
            delete {randomtp.god.%victim%}
            stop  

Zawsze możesz zrobić randomtp za pomocą commandblocka z wpisaną komendą

 /spreadplayers <x> <y> <z> <zasieg> false @p 

, gdzie <x> oznacza koordynat X środka pola w którym gracz może się pojawić po teleportacji, analogicznie <y> oznacza koordynat Y a <z> oznacza koordynat Z. <zasieg> oznacza promien tego pola, przykładowo komenda

 /spreadplayers 0 0 0 1000 false @p 

teleportuje graczy w obszarze od X: -1000 Z: -1000 do X: 1000 Z: 1000.

A w Twoim zastosowaniu brakuje flagi interact, do regionu spawnu dodaj flagę interact

 /rg flag <nazwa regionu spawnu> interact allow 

Do czego służy interact?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...