Kenzyy 1 Opublikowano 14 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 kwietnia 2017 Co to jest skrypt? Jak ktoś mądry kiedyś powiedział Skript jest pluginem pozwalającym dostosowywać Minecrafta do własnych potrzeb prostymi skryptami napisanymi w zdaniach w języku angielskim. Na podstawie tego stworzono dwa pluginy które dodają różne opcje których sam Skript nie posiada. Takimi pluginami są: -SkQuery -WildSkript Ale tym zajmiemy się później instalacja oraz konfiguracja Na początek potrzebujemy edytora tekstu jakim jest np. notepad++ albo Sublime Text 3. Dla początkujących polecam notepad++ Spoiler Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Oczywiście potrzebujemy głównego pluginu Skript Spoiler Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Aby wszystkie Rzeczy działały potrzebujemy pluginu odpowiadającego za GUI. Takim Skryptem jest SkQuery: Spoiler Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Kolejnym plginem który będzie nam potrzebny jest WildSkript który rozszerza zbiór wydarzeń, warunków, efektów, wyrażeń oraz typów Spoiler Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Kiedy sciągneliśmy te 3 pluginy przenosimy je do naszego serwera czyli np. Serwer---> plugins. Pierwsza komenda Aby zacząć pisanie skryptu wchodzimy w Serwer---> plugins---> Skript-----> skripts i tam tworzymy nowy dokument tekstowy o Rozszerzeniu .sk Pamiętaj każdy skrypt zapisujemy pod końcówką .sk kiedy już stworzyliśmy dokument możemy przejść do działania. Zacznijmy od najprostszej komendy command /[nazwa komendy]: trigger: send "[Wyświetlany napis]" Pamiętajcie że jeżeli na końcu linijki jest ":" to w następnej dajemy TAB teraz kiedy włączymy serwer i napiszemy sk wyświetli wam się: sk reload all - przeładowuje wam wszystkie Skrypty sk reload [nazwa] - przeładowuje skrypt który podaliśmy Na razie tyle wam wystarczy teraz kiedy wejdziemy na serwer i wpiszemy naszą komende wyświetli nam się napis który wpisaliście pod linijką send "[Wyświetlany napis]" Następną sprawą są permisje. Jeśli gracz bądź grupa ma daną permisjie może wykonać czynność W tym przypadku wygląda to tak: command /[nazwa]: trigger: if player has permission "[nazwa permisji].[nazwa]": send "masz permisje" <------ Wiadomość wyświetlana kiedy gracz ma permisje else: send "&cBrak permisji !" <------Wyświetlana wiadomość kiedy gracz nie ma permisji stop Możemy dodawać kolory poprzez znacznik "&" np. Jeśli wpiszemy "&4Siema" To siema podkreśli nam się na czerwono. KONIEC JEŚLI CHCECIE PORADNIK Z GUI TO PISZCIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xVendrome 246 Opublikowano 15 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 kwietnia 2017 Doubletopic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xVendrome 246 Opublikowano 15 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 kwietnia 2017 Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi