Rads 0 Opublikowano 23 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 lipca 2014 on walking on stained glass:0: wait 1 second send "&c&lNie buguj gry!" to player wait 3 seconds if player is walking on stained glass:0: kill playerCzy takie cos jest mozliwe, jesli gracz chodzi po szkle, odczekaj sekunde, jesli dalej chodzi, zabij go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 23 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 lipca 2014 Bardziej coś takiegovariables: w.%player% = falseevery second: loop all players: block below loop-player is glass if {w.%loop-player%} is false: set {w.%loop-player%} to true else: set {w.%loop-player%} to false kill loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rads 0 Opublikowano 23 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lipca 2014 Bardziej coś takiegovariables: w.%player% = falseevery second: loop all players: block below loop-player is glass if {w.%loop-player%} is false: set {w.%loop-player%} to true else: set {w.%loop-player%} to false kill loop-playerto nie bedzie lagowalo jak to sie co 1 sec sprawdza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rads 0 Opublikowano 23 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lipca 2014 robilem to w troche inny sposobon walking on stained glass:0: if {b.%player%} is smaller than 5: send "&c&lNie buguj gry!" to player add 1 to {b.%player%} stop if {b.%player%} is bigger than 5: kill player send "&c&lZostales zabity za bugowanie gry!" to player set {b.%player%} to 0 stop if {b.%player%} is not set: set {b.%player%} to 1 stopnie wykazuje bledow, ale nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 24 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2014 @2UPNie, nie będzie lagowało. Za to używanie "on walking" może obciążać serwer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rads 0
Czy takie cos jest mozliwe, jesli gracz chodzi po szkle, odczekaj sekunde, jesli dalej chodzi, zabij go?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi