Skocz do zawartości
  • 0

czy takie cos jest mozliwe


Rads
 Udostępnij

Pytanie

on walking on stained glass:0:    wait 1 second    send "&c&lNie buguj gry!" to player    wait 3 seconds    if player is walking on stained glass:0:        kill player

Czy takie cos jest mozliwe, jesli gracz chodzi po szkle, odczekaj sekunde, jesli dalej chodzi, zabij go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

Bardziej coś takiego

variables:    w.%player% = falseevery second:    loop all players:        block below loop-player is glass        if {w.%loop-player%} is false:            set {w.%loop-player%} to true        else:            set {w.%loop-player%} to false            kill loop-player

to nie bedzie lagowalo jak to sie co 1 sec sprawdza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

robilem to w troche inny sposob

on walking on stained glass:0:	if {b.%player%} is smaller than 5:		send "&c&lNie buguj gry!" to player		add 1 to {b.%player%}		stop	if {b.%player%} is bigger than 5:		kill player		send "&c&lZostales zabity za bugowanie gry!" to player		set {b.%player%} to 0		stop	if {b.%player%} is not set:		set {b.%player%} to 1		stop

nie wykazuje bledow, ale nie dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...