Lord Loginus 8 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Siema, chcę się dowiedzieć jak zrobić, aby konie spawniły się na pustyni ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 every 1 second: loop all players: loop blocks in radius 50 of loop-player: biome at loop-block is desert: chance of 5%: spawn horse at loop-block Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Wszystko pięknie i ładnie, tylko zamiast koni respi się sama skóra xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Aha xD Lawl...Spawn horse 1 above loop-block Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Nadal spawni się sama skóra xDDDDDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Lul... every 1 second: loop all players: loop blocks in radius 50 of loop-player: biome at loop-block is desert set {_y} to y-coordinate of loop-block set {_x} to x-coordinate of loop-block set {_z} to z-cooordinate of loop-block {_y} is greater than 60 block at {_x}, {_y}, {_z} is air: block at {_x}, {_y}-1, {_z} is not air: chance of 5%: spawn a horse at {_x}, {_y}, {_z} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Nic się nie spawni, nawet skóra ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 usuń tą linijkę: {_y} is greater than 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Nadal nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 every 1 second: loop all players: loop blocks in radius 50 of loop-player: biome at loop-block is desert: set {_y} to y-coordinate of loop-block set {_x} to x-coordinate of loop-block set {_z} to z-cooordinate of loop-block block at {_x}, {_y}, {_z} is air: block at {_x}, {_y}-1, {_z} is not air: chance of 5%: spawn a horse at {_x}, {_y}, {_z} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Nadal nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 A jakie są błędy? Wcześniej mi nie napisałeś, a były... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Tylko informacje o tym, że trzeba użyć and, zamiast 2 razy przecinek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 every 1 second: loop all players: loop blocks in radius 50 of loop-player: biome at loop-block is desert: set {_y} to y-coordinate of loop-block set {_x} to x-coordinate of loop-block set {_z} to z-cooordinate of loop-block set {_y2} to {_y}-1 set {_loc} to location at ({_x}, {_y}, {_z}) set {_loc2} to location at ({_x}, {_y2}, {_z}) block at {_loc} is air: block at {_loc2} is not air: chance of 5%: spawn a horse at {_loc} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 (edytowane) Nic się nie dzieje, błędów brak, ale konie się nie respią, oczywiście błąd jest w 7 linijce: set {_z} to z-cooordinate of loop-blockale sam go poprawiam Edytowane 22 lipca 2014 przez login989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Lord Loginus 8
Siema, chcę się dowiedzieć jak zrobić, aby konie spawniły się na pustyni ;P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi