Hej od kilku dni pisze swój skrypt na drop... Mam już gotowe GUI, wyłączanie i włączanie dropu danych itemków, w GUI ile czego wykopaliśmy i kilka innych pierdółek Zamierzam jeszcze zrobić poziom w kopaniu dodałem już zmienną oraz do każdego dropu +(liczba) punktów za wykonanie danego przedmiotu uwzględniając fortunę. Na chacie też jest wyświetlany poziom. Zatem czego mi brakuje? Już mówię chciałbym aby każdy poziom dodawał +(liczba)% do dropu. Czyli np na starcie mamy 1 poziom i startowe 1.5% na rude żelaza to każdy poziom będzie dodawać o 0.02% czyli jeżeli wbijamy 50 poziom mamy na drop rudy żelaza już 2.5 % (o ile umiem liczyć). I tak np max to 100 lvl, z czego awans na 2 lvl jest za np 100 punktów a potem do tego trzeba uzbierać kolejne 200 żeby awansować na 3 poziom Jeśli ktoś potrafi takie coś napisać będę Mega wdzięczny
Pytanie
BigGeeToo 1
Hej od kilku dni pisze swój skrypt na drop... Mam już gotowe GUI, wyłączanie i włączanie dropu danych itemków, w GUI ile czego wykopaliśmy i kilka innych pierdółek
Zamierzam jeszcze zrobić poziom w kopaniu dodałem już zmienną oraz do każdego dropu +(liczba) punktów za wykonanie danego przedmiotu uwzględniając fortunę. Na chacie też jest wyświetlany poziom. Zatem czego mi brakuje? Już mówię chciałbym aby każdy poziom dodawał +(liczba)% do dropu. Czyli np na starcie mamy 1 poziom i startowe 1.5% na rude żelaza to każdy poziom będzie dodawać o 0.02% czyli jeżeli wbijamy 50 poziom mamy na drop rudy żelaza już 2.5 % (o ile umiem liczyć). I tak np max to 100 lvl, z czego awans na 2 lvl jest za np 100 punktów a potem do tego trzeba uzbierać kolejne 200 żeby awansować na 3 poziom
Jeśli ktoś potrafi takie coś napisać będę Mega wdzięczny 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi