Skocz do zawartości
  • 0

Nietypowe Poziomy w kopaniu


BigGeeToo
 Udostępnij

Pytanie

Hej od kilku dni pisze swój skrypt na drop... Mam już gotowe GUI, wyłączanie i włączanie dropu danych itemków, w GUI ile czego wykopaliśmy i kilka innych pierdółek ;) Zamierzam jeszcze zrobić poziom w kopaniu dodałem już zmienną oraz do każdego dropu +(liczba) punktów za wykonanie danego przedmiotu uwzględniając fortunę. Na chacie też jest wyświetlany poziom. Zatem czego mi brakuje? Już mówię chciałbym aby każdy poziom dodawał +(liczba)% do dropu. Czyli np na starcie mamy 1 poziom i startowe 1.5% na rude żelaza to każdy poziom będzie dodawać o 0.02% czyli jeżeli wbijamy 50 poziom mamy na drop rudy żelaza już 2.5 % (o ile umiem liczyć). I tak np max to 100 lvl, z czego awans na 2 lvl jest za np 100 punktów a potem do tego trzeba uzbierać kolejne 200 żeby awansować na 3 poziom ;) Jeśli ktoś potrafi takie coś napisać będę Mega wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Dnia 25.03.2017 o 23:59, Damian Moskała napisał:

Hej od kilku dni pisze swój skrypt na drop... Mam już gotowe GUI, wyłączanie i włączanie dropu danych itemków, w GUI ile czego wykopaliśmy i kilka innych pierdółek ;) Zamierzam jeszcze zrobić poziom w kopaniu dodałem już zmienną oraz do każdego dropu +(liczba) punktów za wykonanie danego przedmiotu uwzględniając fortunę. Na chacie też jest wyświetlany poziom. Zatem czego mi brakuje? Już mówię chciałbym aby każdy poziom dodawał +(liczba)% do dropu. Czyli np na starcie mamy 1 poziom i startowe 1.5% na rude żelaza to każdy poziom będzie dodawać o 0.02% czyli jeżeli wbijamy 50 poziom mamy na drop rudy żelaza już 2.5 % (o ile umiem liczyć). I tak np max to 100 lvl, z czego awans na 2 lvl jest za np 100 punktów a potem do tego trzeba uzbierać kolejne 200 żeby awansować na 3 poziom ;) Jeśli ktoś potrafi takie coś napisać będę Mega wdzięczny :)

Set {_szanse} to {SzanseNaZelazo}+({PoziomGracza::%player%}/50)
chance of {_szanse}%:
	drop 1 iron ore named "&aHEHE" at event-block


Taki zarys jak chcesz więcej to podaj kod na PW :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...