Skocz do zawartości
  • 0

Drop Pisanek Ze Stone!


xConnor
 Udostępnij

Pytanie

Witam piszę w sprawie pewnej rzeczy. Mianowicie chciałbym zapytać o skrypt na drop jajek wielkanocnych ze Stone. Prosta sprawa z kamienia dropiło by jajko o nazwie Pisanka prosto do ekwipunku gracza, a z tej Pisanki dropiły by jakieś przedmioty klikajac na nie PPM . Ponadto chciałbym,żeby nie było takiej sytuacji iż skrypt byłby zbugowany i można by było klikac na zwykle jajka kurczaka i dropiły by z nich itemy z pisanek :) Z góry dziękuje za pomoc :)
Edytowane przez xConnor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on break of stone:
	chance of 5%:
		give egg named "&6Pisanka" to player
		stop
on rightclick with egg:
	if name of player's tool is "&6Pisanka":
		cancel event
		remove egg named "&6Pisanka" from player
		add diamond sword of unbreaking 1000, efficiency 5 named "&6Pisankowy miecz!" to {_gift::*}
		add 2 egg named "&6Pisanka" to {_gift::*}
		add 16 diamond to {_gift::*}
		loop 1000 times:
			loop {_gift::*}:
				chance of 10%:
					set {_gift} to loop-value
					exit loop
			if {_gift} is set:
				exit loop
		send "&cDostales: %{_gift}%"
		give {_gift} to player

Proszę bardzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, knugi napisał:
on break of stone:
	chance of 5%:
		give egg named "&6Pisanka" to player
		stop
on rightclick with egg:
	if name of player's tool is "&6Pisanka":
		cancel event
		remove egg named "&6Pisanka" from player
		add diamond sword of unbreaking 1000, efficiency 5 named "&6Pisankowy miecz!" to {_gift::*}
		add 2 egg named "&6Pisanka" to {_gift::*}
		add 16 diamond to {_gift::*}
		loop 1000 times:
			loop {_gift::*}:
				chance of 10%:
					set {_gift} to loop-value
					exit loop
			if {_gift} is set:
				exit loop
		send "&cDostales: %{_gift}%"
		give {_gift} to player

Proszę bardzo :)

ej ale mam pytanko można? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, knugi napisał:

Jak najbardziej :) jestem tu by pomagać xD

 

o co tu chodzi mniej więcej bo nie rozumiem? :D 

 

loop 1000 times:
			loop {_gift::*}:
				chance of 10%:
					set {_gift} to loop-value
					exit loop
			if {_gift} is set:
				exit loop
		send "&cDostales: %{_gift}%"
		give {_gift} to player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Już tłumaczę :)

Przed tym kodem dodajesz przedmioty do listy np

add 64 stone to {_gift::*}

czyli tą linijką dodajes 64 stone do zmiennej.

Następnie bierzesz 1000 razy pętle i w niej robisz pętle zmiennej {_gift::*} - w której są twoje poprzednio dodane przedmioty.

Dajesz 10% szans że wylosujesz któryś z tych itemów i ustawiasz ten item do zmiennej {_gift} i wychodzisz z pętli do poprzedniej pętli

I tutaj jest zabezpieczenie, że sprawdza czy wybrało przedmiot z pętli czyli sprwadza czy zmienna {_gift} istnieje - jeżeli tak wychodzi z drugiej pętli, jeżeli nie - bierze drugi raz pętle twoich przedmiotów i znów na każdy przedmiot 10% szans.

I jak już komputer  wybierze ten przedmiot to wysyła wiadomość i daje przedmiot dla gracza :)

Edytowane przez knugi
Literówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, knugi napisał:

Już tłumaczę :)

Przed tym kodem dodajesz przedmioty do listy np

add 64 stone to {_gift::*}

czyli tą linijką dodajes 64 stone do zmiennej.

Następnie bierzesz 1000 razy pętle i w niej robisz pętle zmiennej {_gift::*} - w której są twoje poprzednio dodane przedmioty.

Dajesz 10% szans że wylosujesz któryś z tych itemów i ustawiasz ten item to zmiennej {_gift} i wychodzisz z pętli do poprzedniej pętli

I tutaj jest zabezpieczenie, że sprawdza czy wybrało przedmiot z pętli czyli sprwadza czy zmienna {_gift} istnieje - jeżeli tak wychodzi z drugiej pętli, jeżeli nie - bierze drugi raz pętle twoich przedmiotów i znów na każdy przedmiot 10% szans.

I jak już się wybierze ten przedmiot komputer wysyła wiadomość i daje przedmiot dla gracza :)

ok a nie będzie takiej sytuacji,że jak ktoś kliknie PPM na jajko zwykłe kurczaka to dostanie te przedmioty? bo była by lipa :D  i jakbym mógł prosić mógłbys dodać do tego kodu drop żelaza,złota,diamentów z jajek,żebym zobaczył jak się dodaje tu swoje itemki do dropu? :) bo ja taki ciemny troche z skryptow :D i tak jeszcze da sie zrobic zeby ta Pisanka wygladala zamiast jak jajko kurczaka to np jajko creepera? :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie, zwykłe jajko kurczaka na to nie działa.

do tego dropu dałem ci 16 diamentów, miecz o nazwie pisankowy miecz z niezniszczalnosc 1000 i wydajnosc 5 i 2 jajka pisankowe, ktore mozesz jeszcze raz uzyc.

A żeby zmienić ten wygląd na jajko creepera to musisz po prostu zmienić w evencie 'on break of stone'

give 383:50 named "&6Pisanka" to player

i zamienić event on rightclick na:

on rightclick with 383:50:

Jeszcze jakieś pytania? :)

 

P.S Musisz tylko zachować 'taby' w skrypcie - one mają znaczenie!

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, knugi napisał:

Nie, zwykłe jajko kurczaka na to nie działa.

do tego dropu dałem ci 16 diamentów, miecz o nazwie pisankowy miecz z niezniszczalnosc 1000 i wydajnosc 5 i 2 jajka pisankowe, ktore mozesz jeszcze raz uzyc.

A żeby zmienić ten wygląd na jajko creepera to musisz po prostu zmienić w evencie 'on break of stone'

give 383:50 named "&6Pisanka" to player

i zamienić event on rightclick na:

on rightclick with 383:50:

Jeszcze jakieś pytania? :)

 

P.S Musisz tylko zachować 'taby' w skrypcie - one mają znaczenie!

jesteś wielki koleszko, pozdro i dobrej nocy życzę mogę tutaj jakoś Ci się odwdzięczyć, zarekomendować czy coś ? nowy na tym forum jestem, jeszcze raz dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...