Skocz do zawartości
  • 0

Różczka teleportujaca


devvq
 Udostępnij

Pytanie

Witam potrzebowalbym skript na różczke teleportujaca do jakiegos gracza

Np jak gracz ma stack diaxow to moze uzyc komendy

/teleportuj (gracz)

I po 10sekundach go przeteleportuje do tego gracza jesli tamten zakceptuje to 

da se zrobic taki skript? Ewentualnie moze byc plugin

I jakby ktos mial plugin na teleport grupowy.. Widzialem gdzies owy skript ale nie moglem pobrac przez speedyshare

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@devvq to ja nie wiem co Ty kolego chcesz, czy skrypt na różczke tp czy na tp za diamenty... zrobie jak uważam ;)

 

Nie, jak dla mnie trzeba by to zrobić w pluginie a jestem w Grecji i troche nie mam jak ;p Potrzebna HashMapa... nie wiem jak złączyc graczy w jedną zmienną ;) myślę że dobra próba umiejętności taki skrypt ;D

 

//Łączę ~Myszak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 25.02.2017 o 22:10, foxeik napisał:

Nie, jak dla mnie trzeba by to zrobić w pluginie a jestem w Grecji i troche nie mam jak ;p Potrzebna HashMapa... nie wiem jak złączyc graczy w jedną zmienną ;) myślę że dobra próba umiejętności taki skrypt ;D

 

A np. 

/teleportuj x y z i go telepeportuje w te kordy jesli gracz posiada rozczke do teleportacji jak bedziesz miec czas zdasz rade cos takiego napisac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak coś to nie sprawdzane xD

command /teleportuj [<text>]:
	permission: sk.tp
	permission message: &cBrak uprawnien!
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&cUsage:&f /Teleportuj (Player)"
			stop
		if arg 1 is "akceptuj":
			if {Tp::%player%} is set:
				set {_Tp.%player%} to "%{Tp::%player%}%"
				send "Akceptowales za 10 sekund przeteleportuje sie gracz do cb!"
				wait 10 seconds
				teleport "%{Tp::%player%}%" to player
		if arg 1 is set:
			set {_P.%player%} to arg-1 parsed as player
			if {_P.%player%} is online:
				set {Tp::%arg-1%} to "%player%"
				send "Wyslales zapro o tp do %arg 1%"
				send "Masz zaproszenie o tp do ciebie! Wpisz &c/Teleportuj Akceptuj &fzeby akceptować" to arg-1
				send "Masz na to 10 sekund"
				wait 10 seconds
				delete {Tp::%arg-1%}
				stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Aha przypau xD

 

Ja przeczytałem to @foxeik

 

 Witam potrzebowalbym skript na różczke teleportujaca do jakiegos gracza

Np jak gracz ma stack diaxow to moze uzyc komendy

/teleportuj (gracz)

I po 10sekundach go przeteleportuje do tego gracza jesli tamten zakceptuje to  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kraftowy twój skrypt nie będzie teleportował, ponieważ nie może przeteleportować textu :D

 

command /teleport [<player>]:
	trigger:
		if arg is not set:
			send "&c* &a/teleport <gracz>"
			send "&c* &7Co 15 sekund usuwane sa zmienne."
			stop
		if {teleport::%player%.status} is set:
			if {teleport::%player%} is set:
				if {teleport::%player%} has 64 diamonds:
					remove 64 diamonds from {teleport::%player%}
					teleport player to {teleport::%player%}
					send "&c* &7Pomyslnie przeteleportowano"
					send "&c* &7Pomyslnie przeteleportowano" to {teleport::%player%}
					clear {teleport::%player%}
					clear {teleport::%player%.status}
					clear {teleport::%{teleport::%player%}%.status}
					stop
				send "&c* &7Nie przeteleportowano, poniewaz gracz wyrzucil diamenty."
				stop
			send "&c* &7Nie mozesz wyslac drugi raz zaproszenia"
			stop
		if player has 64 diamonds:
			if {teleport::%player%.status} is not set:
				if {teleport::%player-arg%.status} is not set:
					set {teleport::%player%.status} to true
					set {teleport::%player-arg%.status} to true
					set {teleport::%player-arg%} to player
					send "&c* &7Wyslales probe o teleportacje do gracza &6%player-arg%%nl&7Diamenty zabierzemy gdy gracz zaakceptuje."
					send "&c* &6Gracz %player% wysyla Tobie prosbe o teleportacje do Ciebie."
					send "&c* &7Wpisz: &6/teleport %player%"
					stop
				send "&c* &7Ten gracz juz ma prosbe o teleportacje."
				stop
every 15 seconds:
	loop all players:
		clear {teleport::%player%}
		clear {teleport::%player%.stauts}
			

Proszę

A co do @foxeik to on odpowiedział do Ciebie, na temat pluginu bo nie potrafisz robić HASHMAPY grupowej, czyli w ogóle do innego pytania co on podał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Trochu nie rozumiem co do mnie piszesz... Na końcu jest stauts, w czyszczeniu zmiennych ;) 

 

9 godzin temu, knugi napisał:

@Kraftowy twój skrypt nie będzie teleportował, ponieważ nie może przeteleportować textu :D

 

command /teleport [<player>]:
	trigger:
		if arg is not set:
			send "&c* &a/teleport <gracz>"
			send "&c* &7Co 15 sekund usuwane sa zmienne."
			stop
		if {teleport::%player%.status} is set:
			if {teleport::%player%} is set:
				if {teleport::%player%} has 64 diamonds:
					remove 64 diamonds from {teleport::%player%}
					teleport player to {teleport::%player%}
					send "&c* &7Pomyslnie przeteleportowano"
					send "&c* &7Pomyslnie przeteleportowano" to {teleport::%player%}
					clear {teleport::%player%}
					clear {teleport::%player%.status}
					clear {teleport::%{teleport::%player%}%.status}
					stop
				send "&c* &7Nie przeteleportowano, poniewaz gracz wyrzucil diamenty."
				stop
			send "&c* &7Nie mozesz wyslac drugi raz zaproszenia"
			stop
		if player has 64 diamonds:
			if {teleport::%player%.status} is not set:
				if {teleport::%player-arg%.status} is not set:
					set {teleport::%player%.status} to true
					set {teleport::%player-arg%.status} to true
					set {teleport::%player-arg%} to player
					send "&c* &7Wyslales probe o teleportacje do gracza &6%player-arg%%nl&7Diamenty zabierzemy gdy gracz zaakceptuje."
					send "&c* &6Gracz %player% wysyla Tobie prosbe o teleportacje do Ciebie."
					send "&c* &7Wpisz: &6/teleport %player%"
					stop
				send "&c* &7Ten gracz juz ma prosbe o teleportacje."
				stop
every 15 seconds:
	loop all players:
		clear {teleport::%player%}
		clear {teleport::%player%.stauts}
			

Proszę

A co do @foxeik to on odpowiedział do Ciebie, na temat pluginu bo nie potrafisz robić HASHMAPY grupowej, czyli w ogóle do innego pytania co on podał

Knugi, moze by to troche rozwinąć? Chciałem to napisac tak by był czas przez który sie gracz nie moze ruszać, i tu miałem problem z połączeniem dwóch zmiennych ;) 

 

I błąd kolego ;) "jeśli ten zaakceptuje" ja tu nic takiego nie widze :) i ten czas 10 s bys dodał

 

//Scalamy :kappa: ! ~Myszor 

Edytowane przez foxeik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...