Skocz do zawartości
  • 0

Potrzebuje skyptu na ranking


Hvgdc
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie, potrzebuję skryptu na ranking

Dokładnie mi chodzi o to że gdy osoba wpisze /ranking to pokazuje się Ilość zabitych graczy ilość śmierci i nick gracza

Gdy ktoś wpisze /toppvp to wyskakuje 10  graczy z największą ilością zabitych graczy

Z góry dziękuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{death::%player%} = 0
	{kill::%player%} = 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			add 1 to {kill::%attacker%}
			add 1 to {death::%victim%}
command /toppvp:
    trigger:
        if player has permission "topka":
            send "&6================= &ckille &6================="
            set {_num} to size of {kill::*}
            loop {_num} times:
                loop {kill::*}:
                    {_v.%loop-number%} is not set:
                        set {_v.%loop-number%} to loop-value
                        set {_n.%loop-number%} to loop-index
                    loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:
                        set {_v.%loop-number%} to loop-value
                        set {_n.%loop-number%} to loop-index
                remove {_v.%loop-number%} from {kill::*}
            loop {_num} times:
                loop-number is less than or equal to 10:
                    set {_m} to "%loop-number%"
                    loop-number is more than 19:
                        set {_m} to loop-number
                    {_v.%loop-number%} is more than 0:
                        send "&6>> &7%{_m}% &8%{_n.%loop-number%}%  &c(%{_v.%loop-number%}%)"
                    set {kill::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}
            {_num} is less than 10:
                set {_r} to {_num}+1
                loop 10 - {_num} times:
                    set {_m} to "0%{_r}%"
                    {_r} is more than 19:
                        set {_m} to {_r}
                    add 1 to {_r}
            send "&6========================================"
            stop
        else:
            send "&6>> &cNie mozesz uzyc tej komendy"
            stop
command /ranking [<text>]:
	trigger:
		if {kill::%arg-1%} is not set:
			set {kill::%arg-1%} to 0
		if {death::%arg-1%} is not set:
			set {death::%arg-1%} to 0
		send "&b&lGracz: &c&l%arg-1% "
		send "&b&lkille: &c&l%{kill::%arg-1%}%" 
		send "&b&lzgony: &c&l%{death::%arg-1%}%"

prosze :) licze na plusik "+"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

bo musisz podać gracza :)

 

variables:
	{death::%player%} = 0
	{kill::%player%} = 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			add 1 to {kill::%attacker%}
			add 1 to {death::%victim%}
command /toppvp:
    trigger:
        if player has permission "topka":
            send "&6================= &ckille &6================="
            set {_num} to size of {kill::*}
            loop {_num} times:
                loop {kill::*}:
                    {_v.%loop-number%} is not set:
                        set {_v.%loop-number%} to loop-value
                        set {_n.%loop-number%} to loop-index
                    loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:
                        set {_v.%loop-number%} to loop-value
                        set {_n.%loop-number%} to loop-index
                remove {_v.%loop-number%} from {kill::*}
            loop {_num} times:
                loop-number is less than or equal to 10:
                    set {_m} to "%loop-number%"
                    loop-number is more than 19:
                        set {_m} to loop-number
                    {_v.%loop-number%} is more than 0:
                        send "&6>> &7%{_m}% &8%{_n.%loop-number%}%  &c(%{_v.%loop-number%}%)"
                    set {kill::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}
            {_num} is less than 10:
                set {_r} to {_num}+1
                loop 10 - {_num} times:
                    set {_m} to "0%{_r}%"
                    {_r} is more than 19:
                        set {_m} to {_r}
                    add 1 to {_r}
            send "&6========================================"
            stop
        else:
            send "&6>> &cNie mozesz uzyc tej komendy"
            stop
command /ranking [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			if {kill::%player%} is not set:
				set {kill::%player%} to 0
			if {death::%player%} is not set:
				set {death::%player%} to 0
			send "&b&lGracz: &c&l%player% "
			send "&b&lkille: &c&l%{kill::%player%}%" 
			send "&b&lzgony: &c&l%{death::%player%}%"			
		else:		
			if {kill::%arg-1%} is not set:
				set {kill::%arg-1%} to 0
			if {death::%arg-1%} is not set:
				set {death::%arg-1%} to 0
			send "&b&lGracz: &c&l%arg-1% "
			send "&b&lkille: &c&l%{kill::%arg-1%}%" 
			send "&b&lzgony: &c&l%{death::%arg-1%}%"

prosze to bedzie działać dobrze

//Łączę ~ :derpy: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...