Skocz do zawartości
  • 0

Tokeny dodatek


Crystal_PL
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Może mi ktoś dopisać do TEGO skrypty, że jak wpisze /tokeny wymien (nick) (ilość tokenów) (ilość pieniędzy), to wtedy wysyła do gracza w argumencie drugim ofertę o wymianę. I jak drugi gracz wpisze /tokeny akceptuje (nick) to wtedy transakcja się odbywa. I gracz dostaje pieniędze a drugi tokeny. I jak gracz w argumencie drugim nie zaakceptuje prośby o wymianę w 60 sekund to wtedy wymiana anulowana. I chce jeszcze komendę /tokeny odrzuc (nick). Nagrodą jest dużaaa ilość like'ów. @kaol48s Jeśli umiesz, to pomóż ;/

Edytowane przez Crystal_PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{tokeny.%player%} = 0
	{kasa.%player%} = 0
command /tokeny [<text>] [<player>] [<integer>] [<integer>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			send "&bprawidłowe użycie:/tokeny wymien (nick) (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
		if arg-1 is "wymien":
			if arg-2 is set:
				if arg-3 is set:
					if arg-3 <= {tokeny.%player%}:
						if arg-4 is set:
							if {wymiana.%player%.to.%arg-2%} is false:
								set {zapłata.%arg-2%} to arg-4
								set {tokenypobranie.%arg-2%} to arg-3
								set {wymiana.%player%.to.%arg-2%} to true
								set {wymiana.%arg-2%} to player
								send "&7>> &c%player% &bprosi o wymiane &c%arg-3% &btokenów na &c%arg-4% &bkasy" to arg-2
								send "&7>> &bWpisz &2/tokeny akceptuj %player% &baby zaakceptowac wymiane" to arg-2
								send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc %player% &b aby odrzucic wymiane" to arg-2
								send "&7>> &bW ciagu &c60 sekund &bprosba ulegnie przedawnieniu" to arg-2
								send "&7>> &bProsba wymiany wyslana do &c%arg-2%" to player
								send "&7>> &c%player% &bprosisz o wymiane &c%arg-3% &btokenów na &c%arg-4% &bkasy gracza &c%arg-2%" to player
								wait 60 seconds
								if {wymiana.%player%.to.%arg-2%} is true:
									set {wymiana.%player%.to.%arg-2%} to false
									set {wymiana.%arg-2%} to 0
									send "&7>> prośba gracza %player% o wymiane %arg-3% tokenów na %arg-4% kasy uległa przedawnieniu" to arg-2
									send "&7>> gracz %arg-2% zignorował pwoją prośbe" to player
								else:
									stop
							else:
								send "&c%arg-2% &bjuż się z tobą wymienia" to player
						else:
							send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien %arg-2% %arg-3% (ilość pieniędzy)" to player
					else:
						send "&bnie posidasz tyle tokenów masz tylko &c%{tokeny.%player%}% &btokenów" to player
				else:
					send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien %arg-2% (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
			else:
				send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien (nick) (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
		if arg-1 is "akceptuj":
			if arg-2 is set:
				if {wymiana.%player%} is arg-2:
					if {kasa.%player%} >= {zapłata.%player%}:
						remove {tokenypobranie.%player%} from {tokeny.%arg-2%}
						add {tokenypobranie.%player%} to {tokeny.%player%}
						remove {zapłata.%player%} from {kasa.%player%}
						add {zapłata.%player%} to {kasa.%arg-2%}
						set {_1.token} to {tokenypobranie.%player%}/{zapłata.%player%}
						set {wymiana.%arg-2%.to.%player%} to false
						set {wymiana.%player%} to 0
						send "&bwymieniłeś sie z graczem &c%arg-2%" to player
						send "&bszcegóły oferty: &c%{tokenypobranie.%player%}% &btokenów za &c%{zapłata.%player%}% &bkasy (&c1 &btoken za &c%{_1.token}%&b kasy)" to player
						send "&bgracz &c%player% &bpotwierdził wymiane" to arg-2
						send "&bszcegóły oferty: &c%{tokenypobranie.%player%}% &btokenów za &c%{zapłata.%player%}% &bkasy (&c1 &btoken za &c%{_1.token}% &bkasy)" to arg-2						
					else:
						send "&bNie masz dość kasy posidasz tylko &c%{kasa.%player%}% &ba potrzebujesz &c%{zapłata.%player%}%" to player
						
			else:
				if {wymiana.%player%} is 0:
					send "&bNie masz żadnej prośbly o wymiane" to player
				else:
					send "&7>> &bWpisz &2/tokeny akceptuj %{wymiana.%player%}% &baby zaakceptowac wymiane" to player
					send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc %{wymiana.%player%}% &b aby odrzucic wymiane" to player
		if arg-1 is "odrzuc":
			if arg-2 is set:
				if {wymiana.%player%} is not 0:
					send "&bgracz %player% odrzucił Prosbe wymiany" to {wymiana.%player%}
					send "&bodrzuciles prośbe wymiany z graczem %{wymiana.%player%}%" to player
					set {wymiana.%{wymiana.%player%}%.to.%player%} to false
					set {wymiana.%player%} to 0
				else:
					send "&bNie masz zadnych zapytan o wymiane"	 to player		
			else:
				send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc (nick) &b aby odrzucic wymiane" to player	
				
command /ustawkasa:
	trigger:
		set {kasa.%player%} to 100
		set {tokeny.%player%} to 100
every 1 second:
    loop all players:
        display board named "Nazwa" to loop-player
        make score "&7tokeny : %{tokeny.%loop-player%}%" in board of loop-player to 0
        make score "&7kasa: %{kasa.%loop-player%}%" in board of loop-player 0
        move display of loop-player to sidebar

 

skończyłem nie jest dopracowane estetycznie ale sie spieszyłem wszystko działa i 0 błędów (1.8.8)

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{tokeny.%player%} = 0
	{kasa.%player%} = 0
command /tokeny [<text>] [<player>] [<integer>] [<integer>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			send "&bprawidłowe użycie:/tokeny wymien (nick) (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
		if arg-1 is "wymien":
			if arg-2 is set:
				if arg-3 is set:
					if arg-3 <= {tokeny.%player%}:
						if arg-4 is set:
							if {wymiana.%player%.to.%arg-2%} is false:
								set {zapłata.%arg-2%} to arg-4
								set {tokenypobranie.%arg-2%} to arg-3
								set {wymiana.%player%.to.%arg-2%} to true
								set {wymiana.%arg-2%} to player
								send "&7>> &c%player% &bprosi o wymiane &c%arg-3% &btokenów na &c%arg-4% &bkasy" to arg-2
								send "&7>> &bWpisz &2/tokeny akceptuj %player% &baby zaakceptowac wymiane" to arg-2
								send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc %player% &b aby odrzucic wymiane" to arg-2
								send "&7>> &bW ciagu &c60 sekund &bprosba ulegnie przedawnieniu" to arg-2
								send "&7>> &bProsba wymiany wyslana do &c%arg-2%" to player
								send "&7>> &c%player% &bprosisz o wymiane &c%arg-3% &btokenów na &c%arg-4% &bkasy gracza &c%arg-2%" to player
								wait 60 seconds
								if {wymiana.%player%.to.%arg-2%} is true:
									set {wymiana.%player%.to.%arg-2%} to false
									set {wymiana.%arg-2%} to 0
									send "&7>> prośba gracza %player% o wymiane %arg-3% tokenów na %arg-4% kasy uległa przedawnieniu" to arg-2
									send "&7>> gracz %arg-2% zignorował pwoją prośbe" to player
								else:
									stop
							else:
								send "&c%arg-2% &bjuż się z tobą wymienia" to player
						else:
							send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien %arg-2% %arg-3% (ilość pieniędzy)" to player
					else:
						send "&bnie posidasz tyle tokenów masz tylko &c%{tokeny.%player%}% &btokenów" to player
				else:
					send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien %arg-2% (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
			else:
				send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien (nick) (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
		if arg-1 is "akceptuj":
			if arg-2 is set:
				if {wymiana.%player%} is arg-2:
					if {kasa.%player%} >= {zapłata.%player%}:
						remove {tokenypobranie.%player%} from {tokeny.%arg-2%}
						add {tokenypobranie.%player%} to {tokeny.%player%}
						remove {zapłata.%player%} from {kasa.%player%}
						add {zapłata.%player%} to {kasa.%arg-2%}
						set {_1.token} to {zapłata.%player%}/{tokenypobranie.%player%}
						set {wymiana.%arg-2%.to.%player%} to false
						set {wymiana.%player%} to 0
						send "&bwymieniłeś sie z graczem &c%arg-2%" to player
						send "&bszcegóły oferty: &c%{tokenypobranie.%player%}% &btokenów za &c%{zapłata.%player%}% &bkasy (&c1 &btoken za &c%{_1.token}%&b kasy)" to player
						send "&bgracz &c%player% &bpotwierdził wymiane" to arg-2
						send "&bszcegóły oferty: &c%{tokenypobranie.%player%}% &btokenów za &c%{zapłata.%player%}% &bkasy (&c1 &btoken za &c%{_1.token}% &bkasy)" to arg-2						
					else:
						send "&bNie masz dość kasy posidasz tylko &c%{kasa.%player%}% &ba potrzebujesz &c%{zapłata.%player%}%" to player
						
			else:
				if {wymiana.%player%} is 0:
					send "&bNie masz żadnej prośbly o wymiane" to player
				else:
					send "&7>> &bWpisz &2/tokeny akceptuj %{wymiana.%player%}% &baby zaakceptowac wymiane" to player
					send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc %{wymiana.%player%}% &b aby odrzucic wymiane" to player
		if arg-1 is "odrzuc":
			if arg-2 is set:
				if {wymiana.%player%} is not 0:
					send "&bgracz %player% odrzucił Prosbe wymiany" to {wymiana.%player%}
					send "&bodrzuciles prośbe wymiany z graczem %{wymiana.%player%}%" to player
					set {wymiana.%{wymiana.%player%}%.to.%player%} to false
					set {wymiana.%player%} to 0
				else:
					send "&bNie masz zadnych zapytan o wymiane"	 to player		
			else:
				send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc (nick) &b aby odrzucic wymiane" to player	
				
command /ustawkasa:
	trigger:
		set {kasa.%player%} to 100
		set {tokeny.%player%} to 100
every 1 second:
    loop all players:
        display board named "Nazwa" to loop-player
        make score "&7tokeny : %{tokeny.%loop-player%}%" in board of loop-player to 0
        make score "&7kasa: %{kasa.%loop-player%}%" in board of loop-player 0
        move display of loop-player to sidebar
	 	set {kasa.%loop-player%} to loop-player's balance parsed as number

teraz poprawiłem :)

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{tokeny.%player%} = 0
command /tokeny [<text>] [<player>] [<integer>] [<integer>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			send "&bprawidłowe użycie:/tokeny wymien (nick) (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
		if arg-1 is "wymien":
			if arg-2 is set:
				if arg-3 is set:
					if arg-3 <= {tokeny.%player%}:
						if arg-4 is set:
							if {wymiana.%player%.to.%arg-2%} is false:
								set {zapłata.%arg-2%} to arg-4
								set {tokenypobranie.%arg-2%} to arg-3
								set {wymiana.%player%.to.%arg-2%} to true
								set {wymiana.%arg-2%} to player
								send "&7>> &c%player% &bprosi o wymiane &c%arg-3% &btokenów na &c%arg-4% &bkasy" to arg-2
								send "&7>> &bWpisz &2/tokeny akceptuj %player% &baby zaakceptowac wymiane" to arg-2
								send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc %player% &b aby odrzucic wymiane" to arg-2
								send "&7>> &bW ciagu &c60 sekund &bprosba ulegnie przedawnieniu" to arg-2
								send "&7>> &bProsba wymiany wyslana do &c%arg-2%" to player
								send "&7>> &c%player% &bprosisz o wymiane &c%arg-3% &btokenów na &c%arg-4% &bkasy gracza &c%arg-2%" to player
								wait 60 seconds
								if {wymiana.%player%.to.%arg-2%} is true:
									set {wymiana.%player%.to.%arg-2%} to false
									set {wymiana.%arg-2%} to 0
									send "&7>> prośba gracza %player% o wymiane %arg-3% tokenów na %arg-4% kasy uległa przedawnieniu" to arg-2
									send "&7>> gracz %arg-2% zignorował pwoją prośbe" to player
								else:
									stop
							else:
								send "&c%arg-2% &bjuż się z tobą wymienia" to player
						else:
							send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien %arg-2% %arg-3% (ilość pieniędzy)" to player
					else:
						send "&bnie posidasz tyle tokenów masz tylko &c%{tokeny.%player%}% &btokenów" to player
				else:
					send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien %arg-2% (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
			else:
				send "&bprawidłowe użycie:&c/tokeny wymien (nick) (ilość tokenów) (ilość pieniędzy)" to player
		if arg-1 is "akceptuj":
			if arg-2 is set:
				if {wymiana.%player%} is arg-2:
					if player's balance >= {zapłata.%player%}:
						remove {tokenypobranie.%player%} from {tokeny.%arg-2%}
						add {tokenypobranie.%player%} to {tokeny.%player%}
						remove {zapłata.%player%} from player's balance
						add {zapłata.%player%} to arg-2 balance
						set {_1.token} to {zapłata.%player%}/{tokenypobranie.%player%}
						set {wymiana.%arg-2%.to.%player%} to false
						set {wymiana.%player%} to 0
						send "&bwymieniłeś sie z graczem &c%arg-2%" to player
						send "&bszcegóły oferty: &c%{tokenypobranie.%player%}% &btokenów za &c%{zapłata.%player%}% &bkasy (&c1 &btoken za &c%{_1.token}%&b kasy)" to player
						send "&bgracz &c%player% &bpotwierdził wymiane" to arg-2
						send "&bszcegóły oferty: &c%{tokenypobranie.%player%}% &btokenów za &c%{zapłata.%player%}% &bkasy (&c1 &btoken za &c%{_1.token}% &bkasy)" to arg-2						
					else:
						send "&bNie masz dość kasy posidasz tylko &c%player's balance% &ba potrzebujesz &c%{zapłata.%player%}%" to player
						
			else:
				if {wymiana.%player%} is 0:
					send "&bNie masz żadnej prośbly o wymiane" to player
				else:
					send "&7>> &bWpisz &2/tokeny akceptuj %{wymiana.%player%}% &baby zaakceptowac wymiane" to player
					send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc %{wymiana.%player%}% &b aby odrzucic wymiane" to player
		if arg-1 is "odrzuc":
			if arg-2 is set:
				if {wymiana.%player%} is not 0:
					send "&bgracz %player% odrzucił Prosbe wymiany" to {wymiana.%player%}
					send "&bodrzuciles prośbe wymiany z graczem %{wymiana.%player%}%" to player
					set {wymiana.%{wymiana.%player%}%.to.%player%} to false
					set {wymiana.%player%} to 0
				else:
					send "&bNie masz zadnych zapytan o wymiane"	 to player		
			else:
				send "&7>> &bWpisz &4/tokeny odrzuc (nick) &b aby odrzucic wymiane" to player	
				
command /ustawkasa:
	trigger:
		set player's balance to 100
		set {tokeny.%player%} to 100
every 1 second:
    loop all players:
        display board named "Nazwa" to loop-player
        make score "&7tokeny : %{tokeny.%loop-player%}%" in board of loop-player to 0
        make score "&7kasa: %{kasa.%loop-player%}%" in board of loop-player 0
        move display of loop-player to sidebar

jeśli są błędy to napisz bo nie mam na serwie essensials :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...