Skocz do zawartości
  • 0

TOPKA GUI LORE


megabeka
 Udostępnij

Pytanie

Hej. Ostatnio napotkał mnie mały problem.

Bawiłem sie z tym chyba z 2 godz ale ani rusz.

Chciałbym poprosić o pomoc w topce, mam ten kodzik

Spoiler
on leftclick with snowball:
	wait 5 ticks
	set {_r} to size of {PKT::*}
	loop {_r} times:
		loop {PKT::*}:
			if {_v.%loop-number%} is not set:
				set {_v.%loop-number%} to loop-value
				set {_i.%loop-number%} to loop-index
			if loop-value is larger than {_v.%loop-number%}:
				set {_v.%loop-number%} to loop-value
				set {_i.%loop-number%} to loop-index
		remove {_v.%loop-number%} from {PKT::*}	
	loop {_r} times:	
		if loop-number is smaller than or equal to 10:		
			set the loop-number st line of the tool's lore to "%loop-number% > %{_i.%loop-number%}% = %{_v.%loop-number%}%"
		set {PKT::%{_i.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}

 

Zrobiłem to na przykładzie snowball, tam generuje się topka w lore.

Spoiler
command /gui:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "test3" to player
		format slot 0 of player with 1 of stone named "&5TOPKA" with lore "# tu ma byc topka #" to be unstealable

 

Ja chciałbym  aby ona się generowała w lore gdy wpiszemy komende /gui

Dzięki za uwagę i proszę o szybka pomoc, będę bardzo wdzięczny.

Edytowane przez megabeka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /gui:
    trigger:
        open chest with 2 rows named "&6|&4GIU&6|" to player
        set {_r} to size of {PKT::*}
        loop {_r} times:
            loop {PKT::*}:
                if {_v.%loop-number%} is not set:
                    set {_v.%loop-number%} to loop-value
                    set {_i.%loop-number%} to loop-index
                if loop-value is larger than {_v.%loop-number%}:
                    set {_v.%loop-number%} to loop-value
                    set {_i.%loop-number%} to loop-index
            remove {_v.%loop-number%} from {PKT::*}    
        loop {_r} times:    
            if loop-number is smaller than or equal to 10:        
                format slot loop-number -1 of player with 1 of player's skull named "&a%loop-number%. &b%{_i.%loop-number%}% &4posiada &7%{_v.%loop-number%}% &4punktów" to be unstealable
            set {PKT::%{_i.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}
            send "%{_i.%loop-number%}%" to player
command /dodajmipkt [<text>]:
    trigger:
        add 10 to {PKT::%arg-1%}

 

niestety ale pisanie tego w lore zajmie mi troszke dłużej ale masz to narazie i powiedz czy to wystarczy a ja sprubuje to z tym lore zrobić :)

 

 

options:
    klikniecie: glass #itemek GUI #
    nazwaGUI: &6GUI #nazwa GUI#
    topkaitem: diamond sword #item jaki sie pokazuje w GUI#
    nazwaTOPKI: &6TOPKA #nazwa topki w GUI#
on rightclick with {@klikniecie}:
    cancel event
    if name of player's tool is "{@nazwaGUI}":
        set player's tool to {@topkaitem}
        set name of the player's tool to "{@nazwaTOPKI}"
        open chest with 1 rows named "GUI" to player
        set {_r} to size of {PKT::*}
        loop {_r} times:
            loop {PKT::*}:
                if {_v.%loop-number%} is not set:
                    set {_v.%loop-number%} to loop-value
                    set {_i.%loop-number%} to loop-index
                if loop-value is larger than {_v.%loop-number%}:
                    set {_v.%loop-number%} to loop-value
                    set {_i.%loop-number%} to loop-index
            remove {_v.%loop-number%} from {PKT::*}    
        loop {_r} times:    
            if loop-number is smaller than or equal to 10:        
                set the loop-number st line of the tool's lore to "&a%loop-number%. &b%{_i.%loop-number%}% &4posiada &7%{_v.%loop-number%}% &4punktów"
            set {PKT::%{_i.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}
        set {asd.%player%} to player's tool
        set the player's tool to {@klikniecie}
        set name of the player's tool to "{@nazwaGUI}"
        send "%{asd.%player%}%" to player
        wait 1 tick
        format slot 0 of player with {asd.%player%} to be unstealable
command /dajgui:
    trigger:
        give 1 {@klikniecie} named "{@nazwaGUI}" to player

 

udało mi sie zrobić to co chciałeś :D z configien w options jaśli chcesz pomoc w serwerze to napisz na skype :  karol just karol

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...