Skocz do zawartości
  • 0

AntyBot


creepek
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

Szukam skryptu na antybot :>

że admin wpisuje /antybot [<player>] i go zapisuje do pliku /plugins/antybot

I tak

On connect:

Jeśli gracz jest wpliku (jego nick) to jest stop

A jesśli gracza w pliku nie ma to kick :D

 

Dziękuję :>

Edytowane przez wiktorelex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, heyn napisał:

:/ można... ale to trzeba dodac, ale ważne że działa :D

Inaczej by było dużo trudniej moim zdaniem. A jak tak można to jest fajnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 9.02.2017 o 11:24, heyn napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

jak są błędy to mów :P

Ok...

Powiem że jest błąd :>

Zedytowałem go tak ->> Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

I wpuszcza boty :< nawet jeśli pliku nie ma w folderze

Edytowane przez wiktorelex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, heyn napisał:

spróbuj podmienić on connect na on join

Ale chodzi o to żeby taki przykładowy bot połączył się nie pobierając mapy spawna bo w AuthMe wtedy tworzy się plik z jego nickiem a ja nie chce takiego spamu :>

Edytowane przez wiktorelex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mam lepszy pomysł, jeżeli Authme tobie spamuje o takim czymś :> może po prostu usuń authme i zrób własny skrypt na logowanie, np. taki:

variables:
    {haslo.%player} = 0
    {Logged.%player%} = false
    {Registred.%player%} = false

command /register [<text>] [<text>]:
 trigger:
  if arg 1 is not set:
   send "Podaj haslo"
   stop
  else:
   if arg 2 is not set:
    send "Potworz haslo"
    stop
   else:
    if {Registred.%player%} is false:  
     send "Zarejestrowano."
     set {Registred.%player%} to true:
     set {haslo.%player%} to %arg 2%
     stop
    else:
     send "Jesteś zarejestrowany."
  
  
command /login [<text>]:
 trigger:
   if {Logged.%player%} is false:
    if {haslo.%player%} is %arg 1%:
     send "Pomyślnie zalogwano."
     set {Logged.%player%} to true
     stop
    else:
     send "Zle haslo."
   else:
    send "zalogowałeś już się."
    stop
  
on any move:
 if {Logged.%player%} is true:
  stop
 else:
  cancel event
  stop

Uwaga. może unieruchomić serwer.

Nie testowane.

Edytowane przez heyn
Mówie o nie możliwości poruszania się.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, heyn napisał:

Mam lepszy pomysł, jeżeli Authme tobie spamuje o takim czymś :> może po prostu usuń authme i zrób własny skrypt na logowanie, np. taki:

variables:
    {haslo.%player} = 0
    {Logged.%player%} = false
    {Registred.%player%} = false

command /register [<text>] [<text>]:
 trigger:
  if arg 1 is not set:
   send "Podaj haslo"
   stop
  else:
   if arg 2 is not set:
    send "Potworz haslo"
    stop
   else:
    if {Registred.%player%} is false:  
     send "Zarejestrowano."
     set {Registred.%player%} to true:
     set {haslo.%player%} to %arg 2%
     stop
    else:
     send "Jesteś zarejestrowany."
  
  
command /login [<text>]:
 trigger:
   if {Logged.%player%} is false:
    if {haslo.%player%} is %arg 1%:
     send "Pomyślnie zalogwano."
     set {Logged.%player%} to true
     stop
    else:
     send "Zle haslo."
   else:
    send "zalogowałeś już się."
    stop
  
on any move:
 if {Logged.%player%} is true:
  stop
 else:
  cancel event
  stop

Uwaga. może unieruchomić serwer.

Nie testowane.

Ja nie chce skryptu na logowanie!!! człowieku!!! chce tamten skrypt poprawić!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 13.02.2017 o 16:54, Quaczi napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jak są błędy to pisz

Nie działa :/

Wywala błędy :(

Spoiler

>sk reload antybot
[21:16:32 INFO]: [Skript] Reloading antybot.sk...
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '____->' [-> = t
ab, _ = space, ? = other whitespace] (antybot.sk, line 3: create file "plugins/Q
AntyBot/gracze.yml"')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found 4 spaces (antybo
t.sk, line 4: wait a tick')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found 4 spaces (antybo
t.sk, line 5: set "%{_t}%" to "true" in yaml file "plugins/QAntyBot/gracze.yml"'
)
[21:16:32 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or mo
re of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the col
on at the end of the line if you don't want this line to start a section. (antyb
ot.sk, line 2: if file "plugins/QAntyBot/gracze.yml" doesn't exists:')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '____->' [-> = t
ab, _ = space, ? = other whitespace] (antybot.sk, line 9: create file "plugins/Q
AntyBot/gracze.yml"')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found 4 spaces (antybo
t.sk, line 10: set {_is} to single value "%player%" get of "plugins/QAntyBot/gra
cze.yml"')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found 4 spaces (antybo
t.sk, line 11: if {_is} is set:')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 3 tabs, but found '____->->' [-> =
 tab, _ = space, ? = other whitespace] (antybot.sk, line 13: kick player due to
"&aWejdz ponownie"')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 3 tabs, but found '_______->->' [-
> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (antybot.sk, line 14: qabAdd("%player%
")')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 3 tabs, but found 4 spaces (antybo
t.sk, line 15: else:')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 3 tabs, but found '____->' [-> = t
ab, _ = space, ? = other whitespace] (antybot.sk, line 16: kick player due to "&
aWejdz ponownie"')
[21:16:32 ERROR]: indentation error: expected 3 tabs, but found '_______->' [->
= tab, _ = space, ? = other whitespace] (antybot.sk, line 17: qabAdd("%player%")
')
[21:16:32 ERROR]: 'qabAdd(t: text)' is not a text (antybot.sk, line 1: function
qabAdd(t: text):')
[21:16:32 INFO]: [Skript] Encountered 12 errors while reloading antybot.sk!

A poza tym miało to być tak że admin/konsola wpisze komendę to go dodaje :/

Edytowane przez wiktorelex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Po wytabowaniu, wywala jakieś śmieszne błędy z funkcji. Jeśli chcesz inny działający skrypt o takiej samej zasadzie napisany specjalnie dla Ciebie, zgłoś się na pw.

Tutaj kod z śmiesznymi błędami.

function qabAdd(t: text):
	if file "plugins/QAntyBot/gracze.yml" doesn't exists:
		create file "plugins/QAntyBot/gracze.yml"
	wait a tick
	set "%{_t}%" to "true" in yaml file "plugins/QAntyBot/gracze.yml"
	
on connect:
	if file "plugins/QAntyBot/gracze.yml" doesn't exists:
		create file "plugins/QAntyBot/gracze.yml"
	set {_is} to single value "%player%" get of "plugins/QAntyBot/gracze.yml"
	if {_is} is set:
		if {_is} is "" or " " or "<none>":
			kick player due to "&aWejdz ponownie"
			qabAdd("%player%")
	else:
		kick player due to "&aWejdz ponownie"
		qabAdd("%player%")

 

Edytowane przez Crystal_PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...