Witam! W tym temacie prosiłbym o napisanie skryptu na sklep. Zaraz powiem co i jak, ale najpierw krótki przykład:
Spoiler
command /isklep:
trigger:
open chest with 5 rows named "&8» &6SKLEP &8- &7ARENA STANDARD" to player
wait 1 ticks
format slot 8 of player with 1 of 371 named "&8» &aStan Portfela" with lore "&aMonety&8: &6%{coins::%player%}%" to run [make player execute "isklep"]
format slot 1 of player with 1 of iron helmet of protection 2 named "&8» &fZelazny Helm" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7helm||&8» &7Koszt&8: &668 Monet" to run [make player execute "isklep"]
format slot 0 of player with 1 of iron helmet of protection 1 named "&8» &fZelazny Helm" with lore "&8» &aAKTUALNY" to run [make player execute "isklep"]
format slot 9 of player with 1 of iron chestplate of protection 1 named "&8» &fZelazna Klata" with lore "&8» &aAKTUALNA" to run [make player execute "isklep"]
format slot 18 of player with 1 of iron leggings of protection 1 named "&8» &fZelazne Spodnie" with lore "&8» &aAKTUALNE" to run [make player execute "isklep"]
format slot 27 of player with 1 of iron boots of protection 1 named "&8» &fZelazne Buty" with lore "&8» &aAKTUALNE" to run [make player execute "isklep"]
format slot 10 of player with 1 of iron chestplate of protection 2 named "&8» &fZelazna Klata" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7klate||&8» &7Koszt&8: &681 Monet" to run [make player execute "isklep"]
format slot 19 of player with 1 of iron leggings of protection 2 named "&8» &fZelazne Spodnie" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7spodnie||&8» &7Koszt&8: &674 Monet" to run [make player execute "isklep"]
format slot 28 of player with 1 of iron boots of protection 2 named "&8» &fZelazne Buty" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7buty||&8» &7Koszt&8: &655 Monet" to run [make player execute "isklep"]
Chciałbym aby ktoś napisał mi dalszą część kodu czyli:
1. jeżeli kliknie się ulepszenie na ochronę 2 to zabiera nam hajs i ustawia lore na "AKTUALNE " a to co było aktualne na "Kliknij aby włączyc" <-- coś w tym stylu
2. pobiera nam hajs ze zmiennej {coins::%player%}, a jeżeli nie ma ktoś hajsu to pisze nie pasz tyle pieniędzy....
3.jeżeli ulepszymy na ochronę 2 to pokazuje też że można ulepszyć na ochronę 3 aby nie dało się od razu z ochrony 1 na ochronę 3.
Jeżeli wiecie o co chodzi to byłbym wdzięczny za pomoc ++++!
Pytanie
_Ronald_ 2
Witam! W tym temacie prosiłbym o napisanie skryptu na sklep. Zaraz powiem co i jak, ale najpierw krótki przykład:
command /isklep:
trigger:
open chest with 5 rows named "&8» &6SKLEP &8- &7ARENA STANDARD" to player
wait 1 ticks
format slot 8 of player with 1 of 371 named "&8» &aStan Portfela" with lore "&aMonety&8: &6%{coins::%player%}%" to run [make player execute "isklep"]
format slot 1 of player with 1 of iron helmet of protection 2 named "&8» &fZelazny Helm" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7helm||&8» &7Koszt&8: &668 Monet" to run [make player execute "isklep"]
format slot 0 of player with 1 of iron helmet of protection 1 named "&8» &fZelazny Helm" with lore "&8» &aAKTUALNY" to run [make player execute "isklep"]
format slot 9 of player with 1 of iron chestplate of protection 1 named "&8» &fZelazna Klata" with lore "&8» &aAKTUALNA" to run [make player execute "isklep"]
format slot 18 of player with 1 of iron leggings of protection 1 named "&8» &fZelazne Spodnie" with lore "&8» &aAKTUALNE" to run [make player execute "isklep"]
format slot 27 of player with 1 of iron boots of protection 1 named "&8» &fZelazne Buty" with lore "&8» &aAKTUALNE" to run [make player execute "isklep"]
format slot 10 of player with 1 of iron chestplate of protection 2 named "&8» &fZelazna Klata" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7klate||&8» &7Koszt&8: &681 Monet" to run [make player execute "isklep"]
format slot 19 of player with 1 of iron leggings of protection 2 named "&8» &fZelazne Spodnie" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7spodnie||&8» &7Koszt&8: &674 Monet" to run [make player execute "isklep"]
format slot 28 of player with 1 of iron boots of protection 2 named "&8» &fZelazne Buty" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7buty||&8» &7Koszt&8: &655 Monet" to run [make player execute "isklep"]
Chciałbym aby ktoś napisał mi dalszą część kodu czyli:
1. jeżeli kliknie się ulepszenie na ochronę 2 to zabiera nam hajs i ustawia lore na "AKTUALNE " a to co było aktualne na "Kliknij aby włączyc" <-- coś w tym stylu
2. pobiera nam hajs ze zmiennej {coins::%player%}, a jeżeli nie ma ktoś hajsu to pisze nie pasz tyle pieniędzy....
3.jeżeli ulepszymy na ochronę 2 to pokazuje też że można ulepszyć na ochronę 3 aby nie dało się od razu z ochrony 1 na ochronę 3.
Jeżeli wiecie o co chodzi to byłbym wdzięczny za pomoc ++++!
Edytowane przez _Ronald_Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi