Skocz do zawartości
  • 0

Sklep (kupowanie zbroi)


_Ronald_

Pytanie

Witam! W tym temacie prosiłbym o napisanie skryptu na sklep. Zaraz powiem co i jak, ale najpierw krótki przykład:

Spoiler

command /isklep:
    trigger:
        open chest with 5 rows named "&8» &6SKLEP &8- &7ARENA STANDARD" to player
        wait 1 ticks
        format slot 8 of player with 1 of 371 named "&8» &aStan Portfela" with lore "&aMonety&8: &6%{coins::%player%}%" to run [make player execute "isklep"]
        format slot 1 of player with 1 of iron helmet of protection 2 named "&8» &fZelazny Helm" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7helm||&8» &7Koszt&8: &668 Monet" to run [make player execute "isklep"]
        format slot 0 of player with 1 of iron helmet of protection 1 named "&8» &fZelazny Helm" with lore "&8» &aAKTUALNY" to run [make player execute "isklep"]
        format slot 9 of player with 1 of iron chestplate of protection 1 named "&8» &fZelazna Klata" with lore "&8» &aAKTUALNA" to run [make player execute "isklep"]
        format slot 18 of player with 1 of iron leggings of protection 1 named "&8» &fZelazne Spodnie" with lore "&8» &aAKTUALNE" to run [make player execute "isklep"]
        format slot 27 of player with 1 of iron boots of protection 1 named "&8» &fZelazne Buty" with lore "&8» &aAKTUALNE" to run [make player execute "isklep"]
        format slot 10 of player with 1 of iron chestplate of protection 2 named "&8» &fZelazna Klata" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7klate||&8» &7Koszt&8: &681 Monet" to run [make player execute "isklep"]
        format slot 19 of player with 1 of iron leggings of protection 2 named "&8» &fZelazne Spodnie" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7spodnie||&8» &7Koszt&8: &674 Monet" to run [make player execute "isklep"]
        format slot 28 of player with 1 of iron boots of protection 2 named "&8» &fZelazne Buty" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7buty||&8» &7Koszt&8: &655 Monet" to run [make player execute "isklep"]

Chciałbym aby ktoś napisał mi dalszą część kodu czyli:

1. jeżeli kliknie się ulepszenie na ochronę 2 to zabiera nam hajs i ustawia lore na "AKTUALNE " a to co było aktualne na "Kliknij aby włączyc" <-- coś w tym stylu

2. pobiera nam hajs ze zmiennej {coins::%player%}, a jeżeli nie ma ktoś hajsu to pisze nie pasz tyle pieniędzy....

3.jeżeli ulepszymy na ochronę 2 to pokazuje też że można ulepszyć na ochronę 3 aby nie dało się od razu z ochrony 1 na ochronę 3. 

Jeżeli wiecie o co chodzi to byłbym wdzięczny za pomoc ++++!

Edytowane przez _Ronald_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

chodzi o to że jeżeli kliknę na żelazny helm prot 2 to zabiera mi hajs taki jak w lore i ustawia w lore na AKTUALNE tak jak w spoilerze na ochronie 1 

a 3. to jeżeli kupię hełm żelazny prot 2 to obok pokazuje się żelazny hełm prot 3  i tak dalej...

 

Potrzebne mi to do urozmaicenia serwera pvp (którego próbuję stworzyć) mam już wszystko tylko chce aby jak ktoś wejdzie po raz pierwszy na serwer i wybierze tryb standard (1 z 4 trybów)

to zaczyna od zbroi żelaznej prot 1 i za zabójstwa otrzymuje monety za które może kupić coraz to lepsze zbroje aż do prot 4 rozumiesz? 

i jak zrobi mi ktoś to , wtedy zrobie też do innych trybów. Jak mówiłem o czymś takim kolegom to bardzo się im spodobało, ale to że nie jestem dość dobry w skryptach zatrzymałem się na tym i potrzebuję pomocy

Edytowane przez _Ronald_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dasz mi (+) za siedzenie nad tym ? :)

Proszę - Nieskończone, ale masz tutaj przykład, czy to tak ma wyglądać ? (masz tutaj szkic i rób dalej :))

command /isklep:
    trigger:
        open chest with 5 rows named "&8» &6SKLEP &8- &7ARENA STANDARD" to player
        wait 1 ticks
        format slot 8 of player with 1 of 371 named "&8» &aStan Portfela" with lore "&aMonety&8: &6%{coins::%player%}%" to run [make player execute "isklepp"]
        format slot 1 of player with 1 of iron helmet of protection 2 named "&8» &fZelazny Helm" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7helm||&8» &7Koszt&8: &668 Monet" to close then run [make player execute "isklepp helm1"]
        format slot 0 of player with 1 of iron helmet of protection 1 named "&8» &fZelazny Helm" with lore "&8» &aAKTUALNY" to close then run [make player execute "isklepp helm2"]
        format slot 9 of player with 1 of iron chestplate of protection 1 named "&8» &fZelazna Klata" with lore "&8» &aAKTUALNA" to close then run [make player execute "isklepp klata1"]
        format slot 18 of player with 1 of iron leggings of protection 1 named "&8» &fZelazne Spodnie" with lore "&8» &aAKTUALNE" to close then run [make player execute "isklepp spodnie1"]
        format slot 27 of player with 1 of iron boots of protection 1 named "&8» &fZelazne Buty" with lore "&8» &aAKTUALNE" to close then run [make player execute "isklepp buty1"]
        format slot 10 of player with 1 of iron chestplate of protection 2 named "&8» &fZelazna Klata" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7klate||&8» &7Koszt&8: &6120 Monet" to close then run [make player execute "isklepp klata2"]
        format slot 19 of player with 1 of iron leggings of protection 2 named "&8» &fZelazne Spodnie" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7spodnie||&8» &7Koszt&8: &6100 Monet" to close then run [make player execute "isklepp spodnie2"]
        format slot 28 of player with 1 of iron boots of protection 2 named "&8» &fZelazne Buty" with lore "&8» &7Kliknij aby &lulepszyc &7buty||&8» &7Koszt&8: &6100 Monet" to close then run [make player execute "isklepp buty2"]
		
command /isklepp [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&7Twoje monety: &c%{coins::%player%}%"
			stop
		if arg 1 is "helm1":
			if player's balance is greater than 99:
				execute console command "give %player% ironhelmet 1 of protection name:&6Helm wojownika"
				send "&aPomyslnie&7 zakupiles helm!"
				execute console command "eco take %player% 100"
				stop
			send "&cMasz za malo monet, twoj stan to: &4%{coins::%player%}%"
			stop
		if arg 1 is "helm2":
			if player's balance is greater than 49:
				execute console command "give %player% ironhelmet 1 of protection name:&6Helm wojownika"
				send "&aPomyslnie&7 zakupiles helm!"
				execute console command "eco take %player% 50"
				stop
			send "&cMasz za malo monet, twoj stan to: &4%{coins::%player%}%"
			stop
		if arg 1 is "klata1":
			if player's balance is greater than 69:
				execute console command "give %player% ironchestplate 1 of protection name:&6Klata wojownika"
				send "&aPomyslnie&7 zakupiles klate!"
				execute console command "eco take %player% 70"
				stop
			send "&cMasz za malo monet, twoj stan to: &4%{coins::%player%}%"
			stop
		if arg 1 is "klata2":
			if player's balance is greater than 119:
				execute console command "give %player% ironchestplate 1 of protection 2 name:&6Klata wojownika"
				send "&aPomyslnie&7 zakupiles klate!"
				execute console command "eco take %player% 120"
				stop
			send "&cMasz za malo monet, twoj stan to: &4%{coins::%player%}%"
			stop
		if arg 1 is "spodnie1":
			if player's balance is greater than 49:
				execute console command "give %player% ironleggings 1 of protection name:&6Spodnie wojownika"
				send "&aPomyslnie&7 zakupiles spodnie!"
				execute console command "eco take %player% 50"
				stop
			send "&cMasz za malo monet, twoj stan to: &4%{coins::%player%}%"
			stop
		if arg 1 is "spodnie2":
			if player's balance is greater than 99:
				execute console command "give %player% ironleggings 1 of protection 2 name:&6Spodnie wojownika"
				send "&aPomyslnie&7 zakupiles spodnie"
				execute console command "eco take %player% 100"
				stop
			send "&cMasz za malo monet, twoj stan to: &4%{coins::%player%}%"
			stop
		if arg 1 is "buty1":
			if player's balance is greater than 49:
				execute console command "give %player% ironboots 1 of protection name:&6Buty wojownika"
				send "&aPomyslnie&7 zakupiles buty!"
				execute console command "eco take %player% 50"
				stop
			send "&cMasz za malo monet, twoj stan to: &4%{coins::%player%}%"
			stop
		if arg 1 is "buty2":
			if player's balance is greater than 99:
				execute console command "give %player% ironboots 1 of protection 2 name:&6Buty wojownika"
				send "&aPomyslnie&7 zakupiles buty!"
				execute console command "eco take %player% 100"
				stop
			send "&cMasz za malo monet, twoj stan to: &4%{coins::%player%}%"
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...