Skocz do zawartości
  • 0

YsparLP
 Udostępnij

Pytanie

Trzeba przerobic skrypt, mianowicie zeby dzialal tylko na wybranym swiecie Standard, oraz gdy zacznie sie pojedynek dla victim oraz attacker wszyscy gracze znikaja.

 

variables:
    {duel::status::%player%} = "before"
on damage of player:
    if attacker is a player:
        if {duel::status::%attacker%} is "before":
            cancel event
            if "%{arena::%attacker%}%" is "%{arena::%victim%}%":
                if {duel::status::%victim%} is "before":
                    if {duel::opponent::%victim%} is "%attacker%":
                        set {duel::status::%attacker%} to "countdown"
                        set {duel::status::%victim%} to "countdown"
                        set {duel::opponent::%victim%} to "%attacker%"
                        if {duel::status::%attacker%} is "countdown":
                            set {start::%victim%} to true
                            set {start::%attacker%} to true
                            restore inventory of victim from {eeq::%{arena::%victim%}%}
                            restore inventory of attacker from {eeq::%{arena::%attacker%}%}
                            equip the attacker with {ehelm::%{arena::%attacker%}%} parsed as item
                            equip the attacker with {eklata::%{arena::%attacker%}%} parsed as item 
                            equip the attacker with {egacie::%{arena::%attacker%}%} parsed as item 
                            equip the attacker with {ebuty::%{arena::%attacker%}%} parsed as item
                            equip the victim with {ehelm::%{arena::%victim%}%} parsed as item
                            equip the victim with {eklata::%{arena::%victim%}%} parsed as item 
                            equip the victim with {egacie::%{arena::%victim%}%} parsed as item 
                            equip the victim with {ebuty::%{arena::%victim%}%} parsed as item    
                            send "&a&lPrzygotuj sie! Walka z &6&l%victim% &a&lZacznie sie za &6&l3 &a&lsek!" to attacker
                            send "&a&lPrzygotuj sie! Walka z &6&l%attacker% &a&lZacznie sie za &6&l3 &a&lsek!" to victim
                            wait 1 second
                            send "&a&lPrzygotuj sie! Walka z &6&l%victim% &a&lZacznie sie za &6&l2 &a&lsek!" to attacker
                            send "&a&lPrzygotuj sie! Walka z &6&l%attacker% &a&lZacznie sie za &6&l2 &a&lsek!" to victim
                            wait 1 second
                            send "&a&lPrzygotuj sie! Walka z &6&l%victim% &a&lZacznie sie za &6&l1 &a&lsek!" to attacker
                            send "&a&lPrzygotuj sie! Walka z &6&l%attacker% &a&lZacznie sie za &6&l1 &a&lsek!" to victim
                            wait 1 second
                            clear {start::%attacker%}
                            clear {start::%victim%}
                            play raw sound "note.pling" at attacker with pitch 1 volume 5
                            play raw sound "note.pling" at victim with pitch 1 volume 5
                            wait 1 seconds
                            remove 1 from {_sec%attacker%}
                    else if {duel::opponent::%victim%} is not "%attacker%":
                        if {duel::opponent::%attacker%} is not "%victim%":
                            send "&2Zaproszenie do walki zostalo wyslane do gracza &6&l%victim%" to attacker
                            send "&2Zostales zaproszony do walki przez gracza &6&l%attacker%" to victim
                            set {duel::opponent::%attacker%} to "%victim%"
                        else if {duel::opponent::%attacker%} is "%victim%":
                            send "&2Ten gracz otrzymal juz zaproszenie do walki!" to attacker
                else if {duel::status::%victim%} is "during" or "countdown":
                    send "&2Ten gracz jest juz podczas walki!"
on damage:
    if {start::%victim%} is set:
        cancel event
on death of player:
    if attacker is a player:
        if {arena::%attacker%} is set:
            launch flickering trailing ball firework colored white at attacker timed 2
            clear drops
            set {duel::status::%attacker%} to "before"
            set {duel::status::%victim%} to "before"
            set {duel::opponent::%victim%} to "none"
            set {duel::opponent::%attacker%} to "none"
            reveal all players to attacker
            reveal all players to victim
            set death message to  "&6&l%attacker% &c&lzabil &6&l%victim% &7&l(%attacker's health%&4&l❤&7&l)"
            heal attacker
            clear attacker's inventory
on quit:
    reveal all players to {duel::status::%{duel::opponent::%player%}%}
    set {duel::status::%player%} to "before"
    set {duel::status::%{duel::opponent::%player%}%} to "before"
    set {duel::opponent::%{duel::opponent::%player%}%} to "none"
    set {duel::opponent::%player%} to "none"
on respawn:
    set {duel::status::%player%} to "before"
    set {duel::status::%{duel::opponent::%player%}%} to "before"
    set {duel::opponent::%{duel::opponent::%player%}%} to "none"
    set {duel::opponent::%player%} to "none"
    teleport player to {swiat::%{arena::%player%}%}
    heal player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...