Skocz do zawartości
  • 0

Problem z mobem


UnFriendPL
 Udostępnij

Pytanie

 # Licencja: UnFriend            #  
 # Nie pozwalam na:              #
 # podszywanie się pod autora    #
options:
    buty: diamond boots named "&b&lCloud boots"
variables:
    {misz.moby.status} = true
       
on spawn:
    entity is in world "WORLD":
        if {misz.moby.status} is true:
            entity is zombie:
                chance of 5.0%:
                    set entity's max health to 250
                    set name of entity to "&c&lBoss"
                    set entity's health to 250
                    set helmet of entity to iron helmet
                    set leggings of entity to iron leggings
                    set Chestplate of entity to iron Chestplate
                    set Boots of entity to Diamond boots
                    set tool of entity to iron sword
                    heal the spawned entity
                    apply strength 10 to the entity for 10000 minutes
                    apply jump 2 to the entity for 10000 minutes
                    apply speed 2 to the entity for 10000 minutes
                    apply regeneration 2 to the entity for 10000 minutes
                stop
on damage:
    if attacker is player:
        if name of victim is "&c&lBoss":
            chance of 30%:
                apply blindness 1 to the attacker for 10 seconds
            chance of 20%:
                apply confusion 1 to the attacker for 10 seconds
            chance of 5%:
                apply Wither 1 to the attacker for 7 seconds
                stop
on death of zombie:
        chance of 20%:
                drop 1 nether star at victim
        chance of 20%:
                drop 1 {@buty} at victim

Mam proble bo nie wiem jak zrobic zeby nether star i {@buty} wypadaly tylko z zombiego nazwanego &c&lBoss

Z góry dzieki za pomoc!

Zapraszam również na DragonHC.eu [1.7.x-1.8.x]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death of zombie:
        chance of 20%:
                drop 1 nether star at victim
        chance of 20%:
                drop 1 {@buty} at victim

Jak kolega wyżej, twój kod sugeruje

Po zabiciu ZOMBIE (obojętnie jakiego) wypadają itemy z szansą 20%

on death of zombie < po śmierći zombie

    chance of 20% < sznsa 20%

             drop 1 nether start at victim < wyrzuć gwiazdę netheru z ofiary

If name of victim is "asd": tutaj twój kod chance of 20%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
32 minuty temu, Kraftowy napisał:

@UnFriendPL jakieś błędy?
Zmień chance of 20% na 100% i zobacz

mam tak:

on death of zombie:
    If name of victim contains "&c&lBoss":
        chance of 100%:
            drop 1 nether star

 

Naprawilem dzieki za pomoc wszystkim :)
 trzeba bylo dac tak:
 

on death of zombie:
    If name of victim contains "&c&lBoss":
        chance of 100%:
            drop 1 nether star at victim

up nie dales po prostu at Victim dlatego

 

Łączę //xVendrome

Edytowane przez UnFriendPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...