Skocz do zawartości
  • 0

Błąd przy GUI


Evolve_x3
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

przy robieniu skryptu z gui mam problem z itemkiem, raz się wyświetla w gui a raz nie, co może być problemem?

KOD:

 

command /craft [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			open chest with 1 rows named "&c&lCRAFTING" to player
			wait 2 ticks
			format slot 0 of player with black stained glass pane named "&0" to close
			format slot 1 of player with sign named "&4Starozytne Hieroglify" with lore "||&aPotrzebne Materialy:|| &3» &6x10 Czaszka Starozytnego Krola Zombie|| &3» &6x3 Starozytna Kosc Nieumarlego|| &3» &6x128 Glina|| &3» &6x2 Lepka Kula" to close then run [execute player command "craft hieroglify"]
			format slot 8 of player with black stained glass pane named "&0" to close
			stop
		if arg 1 is "hieroglify":
			if player has 10 head:2 named "&5Czaszka Starozytnego Krola Zombie":
				if player has 3 bone named "&5Starozytna Kosc Nieumarlego":
					if player has 128 clay named "&5Glina":
						if player has 2 slimeball named "&5Lepka Kula":
							send "&3Pomyslnie wytworzyles &4Starozytne Hieroglify&3!"
							add a sign named "&4Starozytne Hieroglify" with lore "&cDodatkowe Obrazenia: &5+%random integer between 1 and 50%%%||&cDodatkowa Obrona: &5+%random integer between 1 and 50%%%" to player
							remove 10 head:2 named "&5Czaszka Starozytnego Krola Zombie" from player
							remove 3 bone named "&5Starozytna Kosc Nieumarlego" from player
							remove 128 clay named "&5Glina" from player
							remove 2 slimeball named "&5Lepka Kula" from player
						else:
							send "&4Nie posiadasz wszystkich przedmiotow."
							stop
					else:
						send "&4Nie posiadasz wszystkich przedmiotow."
						stop
				else:
					send "&4Nie posiadasz wszystkich przedmiotow."
					stop
			else:
				send "&4Nie posiadasz wszystkich przedmiotow."
				stop

 

SS błędu:

qixtvbndzvhhuncpmrxejbeibxoehpuhpkoexnmv

uheztaiqvhpphbxzfklkwryughlzzjvlzkhboizc

 

@EDIT

Dodam, iż te szkiełka nie znikają, czy to problem z nazwą lub lore?

Oczywiście brak errorów przy reloadzie skryptu.

Edytowane przez herro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...