Skocz do zawartości
  • 0

Zawsze else


xPiwkoPL
 Udostępnij

Pytanie

variables:
	{tworzeniecuba::%player%} = false



on place obsidian:
	if name of player's tool is "Cuboid":
		if {cuboid::%player%} is not set:
			if distance between the player and the location {cuboid::*} is more than 60:
				set {cuboid::%player%} to event-location
				set {tworzeniecuba::%player%} to true
				teleport player to event-location
				execute player command "up 2"
				wait 1 seconds
				execute player command "//pos1"
				execute player command "//pos2"
				execute player command "//expand 20 east"
				execute player command "//expand 20 west"
				execute player command "//expand 20 north"
				execute player command "//expand 20 south"
				execute player command "//expand 200 up"
				execute player command "//expand 200 down"
				execute player command "/rg create %player%"
				set {tworzeniecuba::%player%} to false
			else if distance between the player and the location {cuboid::*} is less than 60:
				cancel event
				send "Inny cuboid jest za blisko" to player
		else:
			send "Posiadasz już cuboid!"







on break obsidian:
	if event-location is {cuboid::%player%}:
		delete {cuboid::%player%}
		execute player command "/rg remove %player%"
		give player 1 obsidian named "Cuboid"
		send "Usunoles cuboid teraz mozesz postawic go gdzie indziej!"


on any movement:
	if {tworzeniecuba::%player%} is true:
		cancel event


on server list ping:
    # New effects
    set motd to "Skript is awesome!" or "Kupa" or "Dupa"

		

Przebuduje ktos to tak zeby dzialalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...