Skocz do zawartości
  • 0

Pomocy


Wakal

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

#Skrypt na prosbe na forum
command /skrzyniaedit [<text>]:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "&8Edycja:&9 %arg-1%" to player
        wait 1 tick
        loop {skrzynia.%arg-1%::*}:
            set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to loop-value
command /skrzyniausun [<text>]:
    trigger:
        delete {skrzynia.%arg-1%::*}
command /skrzyniadaj [<text>]:
    trigger:
        give player chest named "%arg-1%" with lore "&cPPM - Aby otworzyc"
on rightclick with chest:
    if lore of player's tool is "&cPPM - Aby otworzyc":
        remove 1 of player's tool from player's inventory
        set {_s} to size of {skrzynia.%name of player's tool%::*}
        set {_l} to random integer from  to {_s}
        give player {skrzynia.%name of player's tool%::%{_l}%}
       

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki :D

 

1 godzinę temu, szymonjjay napisał:

#Skrypt na prosbe na forum
command /skrzyniaedit [<text>]:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "&8Edycja:&9 %arg-1%" to player
        wait 1 tick
        loop {skrzynia.%arg-1%::*}:
            set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to loop-value
command /skrzyniausun [<text>]:
    trigger:
        delete {skrzynia.%arg-1%::*}
command /skrzyniadaj [<text>]:
    trigger:
        give player chest named "%arg-1%" with lore "&cPPM - Aby otworzyc"
on rightclick with chest:
    if lore of player's tool is "&cPPM - Aby otworzyc":
        remove 1 of player's tool from player's inventory
        set {_s} to size of {skrzynia.%name of player's tool%::*}
        set {_l} to random integer from  to {_s}
        give player {skrzynia.%name of player's tool%::%{_l}%}
       

Kurde, nie daje itemów które ustawie pod Skrzynedit

 

//Łączę ~Myszak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może teraz zadziała...

#Skrypt na prosbe na forum
command /skrzyniaedit [<text>]:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "&8Edycja:&9 %arg-1%" to player
        wait 1 tick
        loop {skrzynia.%arg-1%::*}:
            set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to loop-value
command /skrzyniausun [<text>]:
    trigger:
        delete {skrzynia.%arg-1%::*}
command /skrzyniadaj [<text>]:
    trigger:
        give player chest named "%arg-1%" with lore "&cPPM - Aby otworzyc"
on rightclick with chest:
    if lore of player's tool is "&cPPM - Aby otworzyc":
        remove 1 of player's tool from player's inventory
        set {_s} to size of {skrzynia.%name of player's tool%::*}
        set {_l} to random integer from  to {_s}
        give player {skrzynia.%name of player's tool%::%{_l}%}
on inventory close:
	if "%inventory name of player's current inventory%" contains "&8Edycja:":
		set {_i} to 0
		set {_pat} to "%uncoloured name of player's current inventory%"
		replace all "&8Edycja:&9 " with "" in {_pat}
		loop 27 times:
			set {skrzynia.%{_pat}%::%{_i}+1%} to player's current inventory's slot {_i}
			add 1 to {_i}


           

Edytowane przez szymonjjay
zapomnialem cos dodac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...