Skocz do zawartości
  • 0

Dany item w slocie w gui


Klaudiusz258
 Udostępnij

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

to bedzie taki mini poradnik :P

Po pierwsze musimy otworzyc skrzynkę (GUI) do gracza w którym dany "slot" ma być pusty.

command /test:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&6Skript.pl" to player
		set {gui::%player%} to true
		loop 9 times:
			if loop-number -1 is not 4:
				format slot loop-number -1 of player with 1 of green glass pane named "&0" with lore "&0" to be unstealable

Po drugie i najważniejsze to sprawdzenia czy ten slot jest czymś wymełniony.
Aby to zrobić można użyć dwóch sposobów.

Sposób 1. (Przy zamknięciu eq)

On inventory close:
	if {gui::%player%} is true:
		delete {gui::%player%}
		if slot 4 of player's current inventory is diamond:
			send "&aDziekuje za diamenta" to player
			give 3 emeralds to player

Sposób 2. (Przy naciśnieciu w eq)

On inventory click:
	if {gui::%player%} is true:
		set {gui::%player%} to false
		if slot 4 of player's current inventory is diamond:
			send "&bSzybko, co?"
			give 64 emeralds to player

Na końcu chciałbym dodać,że nie testowałem tego teraz. Wiem,że to działa bo sam tego używam ale mogą się zdażyć literówki.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...