Klaudiusz258 4 Opublikowano 6 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 grudnia 2016 Siemka, czy jest możliwość zrobienia takiego czegoś np. że jak wsadzimy jakiś item w gui w odpowiedni slot to włączy się jakaś zmienna a jak wyciągniemy go to się wyłączy? Jeżeli da się to bym był bardzo wdzięczny. Za odpowiedz lajk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 7 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2016 to bedzie taki mini poradnik Po pierwsze musimy otworzyc skrzynkę (GUI) do gracza w którym dany "slot" ma być pusty. command /test: trigger: open chest with 1 rows named "&6Skript.pl" to player set {gui::%player%} to true loop 9 times: if loop-number -1 is not 4: format slot loop-number -1 of player with 1 of green glass pane named "&0" with lore "&0" to be unstealable Po drugie i najważniejsze to sprawdzenia czy ten slot jest czymś wymełniony. Aby to zrobić można użyć dwóch sposobów. Sposób 1. (Przy zamknięciu eq) On inventory close: if {gui::%player%} is true: delete {gui::%player%} if slot 4 of player's current inventory is diamond: send "&aDziekuje za diamenta" to player give 3 emeralds to player Sposób 2. (Przy naciśnieciu w eq) On inventory click: if {gui::%player%} is true: set {gui::%player%} to false if slot 4 of player's current inventory is diamond: send "&bSzybko, co?" give 64 emeralds to player Na końcu chciałbym dodać,że nie testowałem tego teraz. Wiem,że to działa bo sam tego używam ale mogą się zdażyć literówki. Klaudiusz258 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Klaudiusz258 4 Opublikowano 7 grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2016 Sprawdzę jak będę na lapku, A mógł byś to przerobić na takie coś ze jak tam wsadzimy ten item to włączy się dana zmienna a jak ten item wyciągniemy to się wyłączy? chyba ze już to tak działa Łap + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Klaudiusz258 4
Siemka, czy jest możliwość zrobienia takiego czegoś np. że jak wsadzimy jakiś item w gui w odpowiedni slot to włączy się jakaś zmienna a jak wyciągniemy go to się wyłączy? Jeżeli da się to bym był bardzo wdzięczny.
Za odpowiedz lajk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi