Skocz do zawartości
  • 0

Amulet


ResidentEvil1337
 Udostępnij

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zostaw mi plusa.

Moja wersja wydaje mi się nieco lepsza, bo:

  • ma 1 użycie na 8 sekund, tak jak chciał autor,
  • działa*,
  • ma blokadę i relog nie podziała, aby ominąć blokadę użycia,
  • rzeczywiście leczy jedno serce, a nie daje regeneracje na 10 sekund.

* - twój nie działa bo ma masę błędów.

command /dajamulet [<text>]:
	permission: icd10.dajamulet
	trigger:
		give 1 emerald named "&9Amulet" to player

on rightclick:
	if player's tool is emerald named "&9Amulet":
		if {blokada.%player%} is false:
			set {blokada.%player%} to true
			heal player by 1 heart
			send "&cUleczono!" to player
			wait 8 seconds
			set {blokada.%player%} to true
		else:
			send '&7Odczekaj przed nastepnym uzyciem." to player
	else:
		stop

on join:
	set {blokada.%player%} to true
	wait 8 seconds
	set {blokada.%player%} to false

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
On rightclick:
    if player is holding emerald named "&9Amulet":
        if difference between {Czlowiek2::%player%::lastuse} and now is smaller than 8 seconds:
            stop
        set {Czlowiek2::%player%::lastuse} to now
        send "&aUżyłeś &9Amulet"
        heal player by 1 hearts
    stop

powinno smigac

Edytowane przez Szwagru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, Szwagru napisał:
On rightclick:
    if player is holding emerald named "&9Amulet":
        if difference between {Czlowiek2::%player%::lastuse} and now is smaller than 8 seconds:
            stop
        set {Czlowiek2::%player%::lastuse} to now
        send "&aUżyłeś &9Amulet"
        heal player by 1 hearts
    stop

powinno smigac

Nie dziala ale poprawilem i teraz bedzie smigac:

command /amulet:
    trigger:
        give 1 paper named "&c&lAmulet Fenixa" to player
On rightclick:
    if player is holding paper named "&b&lZwoj Regeneracji":
        if difference between {Czlowiek2::%player%::lastuse} and now is smaller than 8 seconds:
            stop
        set {Czlowiek2::%player%::lastuse} to now
        send "&aUżyłeś &9Amuletu"
        heal player by 1 hearts
    stop

 

W code skript : Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

//Łączę ~Myszak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, namefx napisał:

Nie dziala ale poprawilem i teraz bedzie smigac:

command /amulet:
    trigger:
        give 1 paper named "&c&lAmulet Fenixa" to player
On rightclick:
    if player is holding paper named "&b&lZwoj Regeneracji":
        if difference between {Czlowiek2::%player%::lastuse} and now is smaller than 8 seconds:
            stop
        set {Czlowiek2::%player%::lastuse} to now
        send "&aUżyłeś &9Amuletu"
        heal player by 1 hearts
    stop

dodałeś tylko komendę XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, namefx napisał:

Tak ale chodzi o to ze nie dostalbys amuletu jeszcze permisji zapomnialem XD

dobra dobra. Ale należał by mi się naj :D

Leganda: tam gdzie () daj sb jakas permisje i gdy gracz jej nie ma
    
command /amulet:
    permission: (super kooolpermisja)
    permission message: (super kooolodpowiedz gdy nie masz permisji)
    trigger:
        give 1 paper named "&c&lAmulet Fenixa" to player
On rightclick:
    if player is holding paper named "&b&lZwoj Regeneracji":
        if difference between {Czlowiek2::%player%::lastuse} and now is smaller than 8 seconds:
            stop
        set {Czlowiek2::%player%::lastuse} to now
        send "&aUżyłeś &9Amuletu"
        heal player by 1 hearts
    stop 
Edytowane przez Szwagru
żłe taby tabulce :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zauważyłem błąd, po prostu powieliłem true zamiast użyć false, teraz powinno być w porządku.

command /dajamulet [<text>]:
	permission: icd10.dajamulet
	trigger:
		give 1 emerald named "&9Amulet" to player

on rightclick:
	if player's tool is emerald named "&9Amulet":
		if {blokada.%player%} is false:
			set {blokada.%player%} to true
			heal player by 1 heart
			send "&cUleczono!" to player
			wait 8 seconds
			set {blokada.%player%} to false
		else:
			send '&7Odczekaj przed nastepnym uzyciem." to player
	else:
		stop

on join:
	set {blokada.%player%} to true
	wait 8 seconds
	set {blokada.%player%} to false

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, ICD10 napisał:

Zauważyłem błąd, po prostu powieliłem true zamiast użyć false, teraz powinno być w porządku.

command /dajamulet [<text>]:
	permission: icd10.dajamulet
	trigger:
		give 1 emerald named "&9Amulet" to player

on rightclick:
	if player's tool is emerald named "&9Amulet":
		if {blokada.%player%} is false:
			set {blokada.%player%} to true
			heal player by 1 heart
			send "&cUleczono!" to player
			wait 8 seconds
			set {blokada.%player%} to false
		else:
			send '&7Odczekaj przed nastepnym uzyciem." to player
	else:
		stop

on join:
	set {blokada.%player%} to true
	wait 8 seconds
	set {blokada.%player%} to false

 

Nie dziala :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...