Skocz do zawartości
  • 0

71 linijka nie działa


AfterProYT
 Udostępnij

Pytanie

o

n script load:
    if {tnt} is true:
        delete {tnt}
    if {@regeneration} is true:
        set {regen} to true
    else:
        if {regen} is set:
            delete {regen}

on explode:
    if event-entity is tnt:
        cancel event
        if {tnt} is true:
            wait 2 seconds
            drop tnt at event-location
            stop
        set {tnt} to true
        loop blocks in radius 5 around block at event-location:
            add loop-block's location to {_loc::*}
            if {regen} is true:
                add loop-block's type to {_typ::*}
        loop {_loc::*}:
            set {_loc} to location 1 above block at loop-value
            set {_typ} to type of block at loop-value
            set block at loop-value to air
            if "%{_typ}%" doesn't contain "water" or "air" or "lava":
                spawn falling block of {_typ} at {_loc}
        wait 1 tick
        loop entities in radius 6 around block at event-location:
            if "%loop-entity%" is "falling block":
                set {_spd} to random number between .3 and 1.5
                push loop-entity up at speed {_spd}
                set {_spd} to random number between .2 and .8
                if chance of 10%:
                    push loop-entity north at speed {_spd}
                else if chance of 10%:
                    push loop-entity south at speed {_spd}
                else if chance of 10%:
                    push loop-entity west at speed {_spd}
                else if chance of 10%:
                    push loop-entity east at speed {_spd}
                else if chance of 10%:
                    push loop-entity north-east at speed {_spd}
                else if chance of 10%:
                    push loop-entity north-west at speed {_spd}
                else if chance of 10%:
                    push loop-entity south-east at speed {_spd}
                else:
                    push loop-entity south-west at speed {_spd}
        if {regen} is true:
            wait 5 seconds
            loop (size of {_loc::*}) times:
                loop {_loc::*}:
                    if block at loop-value is not {_typ::%loop-index%}:
                        set block at loop-value to {_typ::%loop-index%}
                        if chance of 65%:
                            wait 1 ticks
        delete {tnt}

nie działa to                     if block at loop-value is not {_typ::%loop-index%}:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...